Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår

Tyah

Anbefalte innlegg

Det høres fornuftig ut å ikke teste før IKM. Kan ikke være kjekt med falske positive. Kos deg med ferie:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øynene mine er opphovnet og hodet mitt dunker. Ikke så rart, jeg har grått en time i strekk. Alt rushet plutselig tilbake til meg. Den uplanlagte graviditeten, følelsene rundt det, avgjørelsen og aborten. Jeg angrer så sterkt. Jeg kunne vært mamma nå. Jeg kan bare klandre meg selv.

Vi satt i bilen i dag. Så ser jeg på samboeren min, og jeg vet hva han skal si før han får sagt det. «Jeg håper du blir gravid denne måneden». Jeg har nådd det punktet at jeg ikke tørr å håpe en gang. Å prøve, og bli skuffet hver måned, er noe av det tyngste jeg har gått igjennom. 

Men jeg skal stå i dette. Vi skal stå i dette. Mammaen og pappaen din skal stå i dette. Vi har så mye kjærlighet vi vil gi til deg, og du er så inderlig ønsket ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forståelig at du klandrer deg selv, men der og da var det en avgjørelse som var riktig for deg/dere. La fortid være fortid, og fokuser på det som er her og nå. Du ble gravid, du blir gravid, og det er mest sannsynlig ingenting galt. 

Jeg kjenner godt igjen de følesene du beskriver. Selv gikk jeg igjennom mye av det samme, og jeg var helt fra meg samtidig som jeg prøvde å få til arbeid, og tid med mannen min, tur med hunden. Alt var et ork, og eneste jeg drømte om var å legge meg i senga og bare bli der til jeg ble gravid igjen. Jeg telte uker, dager og timer til neste eggløsning. Det er veldig leit at du strever med de følesene, men det er helt normalt. 

Ønsker deg lykke til. Det er din tur snart. 

Endret av Gakkepus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@tutta23 @plastfolien @Kaiaermeg @Sjokoladepiken ❤️❤️

@Gakkepus Ja, jeg vet at det var riktig der og da, og at det ikke har noe for seg å dvele på fortiden.. Fikk snakket ut om disse tankene med samboer i går og han har også tenkt mye på det. Godt å vite at man er to om det. Det blir vår tid. Det er bare ufattelig slitsomt å ikke vite om det blir neste måned, om et halvt år, ett år eller lenger.. Skulle helst vært gravid i går, men sånn er det jo for de fleste prøvere ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP1 - TR 14.01.18 - 34 dagers syklus

PP2 - TR 16.02.18  - 33 dagers syklus

PP3 - TR 28.03.18  - 40 dagers syklus

PP4 - TR 04.05.18  - 37 dagers syklus

PP5 - TR 06.06.18  - 33 dagers syklus 

PP6 - EL forventet ca 25.06 - IKM 10.07.

Bare syklusen holder seg nede i 33-35 dager denne PP så er jeg fornøyd 👏🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Jeg er glad for å lese at dere to snakker så fint sammen om disse tingene. Det er godt å lese at dere støtter hverandre så godt i en så vanskelig situasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, lille_frosk skrev:

:hjerte: Jeg er glad for å lese at dere to snakker så fint sammen om disse tingene. Det er godt å lese at dere støtter hverandre så godt i en så vanskelig situasjon. 

Ja, den største styrken vi har er at vi har god kommunikasjon ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kommunikasjon er alfa og omega i et forhold - og i alle fall i tider som er litt tøffe! Dette kommer dere til å klare helt fint sammen :hjerte: Krysser fingrene for en fin sykluslengde! :klem:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, sullå skrev:

God kommunikasjon er alfa og omega i et forhold - og i alle fall i tider som er litt tøffe! Dette kommer dere til å klare helt fint sammen :hjerte: Krysser fingrene for en fin sykluslengde! :klem:

Takk for det ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eggløsningsslim i massevis!! På syklusdag 15!!! Aldri hatt så mye og så tidlig i syklusen 😃😃 Tenk å bli så glad bare for det! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kost oss masse 😄

Jeg snakket med min mor og hun fortalte at hun har bakovervendt livmor. Er dette noe som går i arv? Vi har værtfall tatt det til etterretning, og har brukt stillinger som er anbefalt for bakovervendt livmor denne PP. Spent på om det kan ha noe for seg. Jeg har jo vært kjempe streng de andre PP med samboer om at han må komme når han ligger over meg i misjonær og misjonær er jo ikke gunstig når man har bakovervendt livmor har jeg skjønt 😨  

Ellers så bestilte jeg termometer på komplett apotek nettopp! Skal begynne å tempe fra neste syklus av 😄 Men jeg har litt troen på denne PP altså 🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ingenting om bakovervendt livmor 😮 Men også jeg tydde til noen tips og triks, lå blant annet på magen med rumpa høyt etter akten 🤣 Har også hørt at om kvinnen får orgasme så får sædcellene bedre kår eller noe sånt. 

Om triksene bidro til at jeg ble gravid kan man jo aldri vite. Men jeg er for å teste alt som kan hjelpe 😁 Det skader jo ikke akkurat 😄

Krysser fingrene for denne PP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg så irritert på denne kroppen her. Onsdag hadde jeg masse eggløsningsslim og igår mye blank utflod. Har også hatt eggløsningssmerter så var sikker på at eggløsning nærmet seg. Så jeg sjekket nå i dag om det fremdeles var fuktighet der nede og hva ser jeg? BLOD!? På dag 17 i syklusen?? Eggløsningsblødning? Ikke vet jeg, men vist det er mensen så er jo hormonene mine og syklusen min helt på tur. Da drar jeg til privat gynekolog og sjekker meg. For dette er ikke normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...