Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår

Tyah

Anbefalte innlegg

Da var testingen over for denne gang, negative tester i dag og brun utflod. Da ser det ut som om TR kommer i løpet av dagen/morgendagen.

Jeg er så oppgitt! Hvorfor får jeg disse falsk positiv testene hver gang? 🤔

Jaja, så gikk det ikke i PP5 heller. Den gode nyheten er at syklusen min endelig er nede i 35 dager igjen! Nå må den bare holde seg stabil på 35 dager 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SØREN OG! :dany:

Jeg håpet virkelig at det skulle være en babystrek :hjerte:

Skjønner ikke at du skal få disse skyggene/falsk positiv.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Kaiaermeg skrev:

Nei, hva i alle...? Så kjedelig ❤️❤️

Ja.. Veldig kjedelig 😢❤️

43 minutter siden, Aryamili skrev:

SØREN OG! :dany:

Jeg håpet virkelig at det skulle være en babystrek :hjerte:

Skjønner ikke at du skal få disse skyggene/falsk positiv.. :(

❤️ Nei, skjønner ikke det jeg heller.. 😢

Jeg tar det helt OK. Samboer derimot kom ned trappen i morges og spurte om det hadde vært noe på testene. Når jeg sa nei og at de så ut som mensen var på vei så ble han kjempe lei seg. Så vi sto og bare holdt rundt hverandre i 10 minutter... Etterpå var alt han klarte å få ut av ord dette: «hva gjør vi galt», «det er noe i veien med meg» og «hvor lenge må vi vente før vi kan få hjelp». Knuste meg skikkelig å se han så langt nede. Og jeg er så redd for at vi at mistet sjansen vår til å bli foreldre til ett eget barn... 

ja vi er «bare» i PP5, men vi har prøvd siden desember og det føles veldig lenge... Nå må vi uannsett bare se fremover. Vi er inne på tanken om å ta noen tester privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har full forståelse for samboeren din :)  Min kjenner det veldig likt. Han fikk i seg noen dråper alkohol i helgen, og da kom ALT... tårene, fortvilelsen, at SA'en har gått mer og mer opp for han nå osv... 

Vi er i PP7 etter SA'en, og han skal ta prøve ila uken som kommer. Jeg har tatt, og der stod alt bra til. Det er virkelig godt å vite :)  

Støtter deg i å se fremover! Vårt mål er å bli gravide ila 2018, med eller uten assistanse. Føler at det er det eneste vi kan håpe på :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig leit Tyah :( Jeg skjønner godt at dette er knalltøft, og at dere får masse skumle tanker om fremtiden. Jeg blir glad for å høre at dere er på samme linje i dette her da, selv om jeg skjønner at det er kjempesårt å se samboeren din ute av seg! Men det hadde kanskje vært enda verre hvis dette var megatøft for den ene og den andre var full av optimisme og "jaja, det ordner seg!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kaiaermeg skrev:

Har full forståelse for samboeren din :)  Min kjenner det veldig likt. Han fikk i seg noen dråper alkohol i helgen, og da kom ALT... tårene, fortvilelsen, at SA'en har gått mer og mer opp for han nå osv... 

Vi er i PP7 etter SA'en, og han skal ta prøve ila uken som kommer. Jeg har tatt, og der stod alt bra til. Det er virkelig godt å vite :)  

Støtter deg i å se fremover! Vårt mål er å bli gravide ila 2018, med eller uten assistanse. Føler at det er det eneste vi kan håpe på :)

❤️ Takk for gode ord! Jeg har bestilt time til klinikk hausken nå og samboer er med, det skal bli godt med en bekreftelse på at alt er bra eller å finne ut hva som er galt.

Måley vårt er også å blir gravide ila 2018! Jeg har troen, og på dere også. 

1 time siden, plastfolien skrev:

❤️❤️❤️

❤️ @plastfolien

1 time siden, lille_frosk skrev:

Så utrolig leit Tyah :( Jeg skjønner godt at dette er knalltøft, og at dere får masse skumle tanker om fremtiden. Jeg blir glad for å høre at dere er på samme linje i dette her da, selv om jeg skjønner at det er kjempesårt å se samboeren din ute av seg! Men det hadde kanskje vært enda verre hvis dette var megatøft for den ene og den andre var full av optimisme og "jaja, det ordner seg!".

Vet du hva, jeg tenkte det samme. Samtidig som det var vondt å se han lei seg, var det også godt å se at vi er på samme linje i dette ❤️ Ble om mulig enda mer glad og forelsket i min samboer etter i dag, og føler egentlig at denne prøveperioden har styrket oss så langt. Håper vi fortsetter å stå sammen i dette, uannsett hva fertilitetssjekken sier 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig! Hadde virkelig troen denne måneden. Synd at testene lurer deg sånn. Forstår at du blir utålmodig, men kanskje du klarer å holde deg lenger fremover? :) Jeg var sååå redd for å oppleve gleden over "positive" tester, så jeg ventet til IKM hver måned. 

Målet om å bli gravid i 2018 høres veldig bra ut, og det skal gå fint! Ta vare på hverandre. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå så leit å høre! Kjenner meg igjen i tankene deres, fra da vi prøvde på nummer 1. sikkert fint at dere er åpne med hverandre om tankene og følelsene ❤️ Ikke gi opp håpet. Plutselig sitter dere der med en nyfødt baby i armene. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.6.2018 den 15.34, sullå skrev:

Så kjedelig! Hadde virkelig troen denne måneden. Synd at testene lurer deg sånn. Forstår at du blir utålmodig, men kanskje du klarer å holde deg lenger fremover? :) Jeg var sååå redd for å oppleve gleden over "positive" tester, så jeg ventet til IKM hver måned. 

Målet om å bli gravid i 2018 høres veldig bra ut, og det skal gå fint! Ta vare på hverandre. :hjerte:

Jeg skal forsøke å holde meg til IKM neste PP. Så slipper jeg forhåpentligvis å glede meg over en falsk positiv igjen 😄 Ja, det skal gå fint! ❤️

På 6.6.2018 den 21.46, Metzili skrev:

Åå så leit å høre! Kjenner meg igjen i tankene deres, fra da vi prøvde på nummer 1. sikkert fint at dere er åpne med hverandre om tankene og følelsene ❤️ Ikke gi opp håpet. Plutselig sitter dere der med en nyfødt baby i armene. :) 

Vi gir ikke opp! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det min bursdag. Hele 24 år i dag. Jeg har ingenting imot å bli eldre. Jeg lever ett A4 liv med samboer, rekkehus, fast 8-15 jobb og er ferdig utdannet. Jeg er den yngste på jobben, likevel så er jeg den som blir møtt med flest spørsmål om «når skal dere få barn da?» blant de som ikke har barn enda. 

Jeg har ikke nevnt noe babyønske til noen på jobben, men de merker vell på meg at det ligger litt i kortene. Jeg gleder meg til å bli mamma og det som følger med mammarollen. Jeg vet det blir utrolig tøft, men kjærligheten overgår alt. Familie er så viktig for meg, så det å skape en egen liten familie er noe jeg er 100% sikker på at jeg ønsker. 

Jeg gleder meg til å se to streker på testen

Jeg gleder meg til å vise testen til mannen

Jeg gleder meg til å se spiren min på ultralyd 

Jeg gleder meg til å få vite kjønnet

Jeg gleder meg til å se babyen for første gang, høre dens første ord, se de første skrittene og se min lille baby vokse opp til å bli ett menneske på godt og vondt 💗

Tenk så mye fint vi har å se frem til, og mest sannsynlig vil reisen vår starte i løpet av 2018. Jeg har troen 💗 Syklusen min er nede i 34 dager, det lover bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen! ⚘

Dere har så mye å se frem til, og til slutt vil alt være verdt det og dere får akkurat han/henne dere skulle ha ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk @plastfolien @Aryamili @sullå @Sjokoladepiken ❤️ Jeg hadde en fantastisk bursdag! Det ble shopping for alle penga, og sushi og drinker på resturant med min kjære, etterfulgt av serie og sofaen 😍 Kjærligheten blomstrer for tiden og jeg kjenner meg nesten nyforelsket i mannen. Han er så fantastisk!

I natt drømte jeg at det var en helt vanlig dag. Vi var på butikken, meg og min samboer og vår lille. Det var en jente og hun var selvfølgelig verdens nydeligste baby ❤️ Jeg våknet lykkelig, og er det fremdeles, fordi jeg vet at drømmen skal bli virkelig - før eller siden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bestemt oss for å vente 2-3 PP med å bestille time hos Hausken. Jeg sluttet jo på p-pillen i desember og syklusen har vært ustabil. Nå er den endelig nede i normalen for meg på 34 dager. Tenker derfor at det har sine naturlige årsaker at det ikke har klaffet enda og at kroppen endelig er klar!

Jeg bestiller time i September om det ikke har skjedd noe til da 😊 Godt å ha noe å forholde seg til.

Forventet EL denne PP er 25.06 og IKM er 10.07. 

Vi reiser på ferie 19 juli så enten reiser vi med en liten spire i magen - eller så må vi bare se på det positive - jeg er ferdig med mensen og klar for kalde drinker på stranden 😃

Det blir ingen testing før IKM heretter. Disse falske positive skal ikke få ødelegge humøret mitt 🙅🏽‍♀️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...