Tyah Skrevet 4. mai 2018 Forfatter #601 Del Skrevet 4. mai 2018 På 27.4.2018 den 15.51, Kaiaermeg skrev: Jeg skjønner deg veldig godt ❤️ ta vare på deg selv, og dere ❤️ Det skal vi ❤️ På 27.4.2018 den 16.07, Aryamili skrev: Viktig å ta vare på seg selv Prøvingen kan virkelig ta over hele hverdagen og syns det høres fornuftig ut å prøve å ta den tilbake. Håper dere får en suuuper sommer, så gleder jeg meg til å følge deg til høsten igjen, om du skulle velge å dele videre da God sommer Tusen takk ❤️Jeg kommer til å dele fremover når ting har roet seg litt ❤️ På 27.4.2018 den 16.24, -Mala- skrev: Ta vare på deg selv og nyt livet i sommer Det blir nok godt med en pause fra prøvingen når den bare har blitt et pes. God sommer! Ta vare på hverandre Tusen takk for det, det skal vi ❤️ På 27.4.2018 den 16.47, Pjusk skrev: Ta vare på deg selv og hverandre Kanskje vi blir å henge sammen her inne igjen til høsten. God sommer Det skal vi, tusen takk @Pjusk ❤️ Kanskje det! Vet du hvor lenge dere har satt prøveprosjektet på vent? På 27.4.2018 den 17.13, sullå skrev: Det høres ut som en veldig bra avgjørelse! Plei forholdet, vær ung og barnefri i vår og sommer, og bare nyt hverandre! Prøvetiden skal jo være en spennende tid, og nå virker den som om alt som har med prøving å gjøre blir negativt for dere. ❤ God sommer! Jeg følger deg gjerne videre i prøvingen når dere er klare igjen. Ja, vi må absolutt ta noen steg tilbake og slappe mer av nå som dette prøveprosjektet tok over hverdagen vår! Tror også det er en god avgjørelse ❤️ Tusen takk! På 28.4.2018 den 9.52, plastfolien skrev: Kommer til å savne deg her inne, men skjønner valget deres. Kos dere masse og nyt hverandre, gleder meg til å høre fra deg igjen. God sommer!❤️ Så hyggelig ❤️ Det skal vi! På 28.4.2018 den 22.59, Sjokoladepiken skrev: ❤️ ❤️ På 30.4.2018 den 9.18, lille_frosk skrev: Forstår avgjørelsen deres Nyt sommeren og hverandre! Det skal vi! ❤️ • Tusen takk for alle fine ord, dere er så gode! Det er så deilig å være «fri» selv om tankene om prøvingen selvfølgelig ikke har sluppet helt taket. Jeg vet fortsatt at jeg er 7 dpo i dag, og jeg synes det var veldig merkelig å begynne å spotte allerede i dag, men det kan selvfølgelig være at jeg er flere dager dpo enn hva jeg har beregnet. Jeg er på syklusdag 38 i dag så hvis dette er mensen er syklusen 3 dager kortere enn sist og det er jo positivt. Men jeg bekymrer meg over den mulig for korte lateralfasen. Vi skal ikke prøve aktivt i sommer, men vi kommer ikke til å bruke prevensjon. Håper jeg titter innom en gang i løpet av sommeren med en uventet positiv test... 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 18. mai 2018 Forfatter #602 Del Skrevet 18. mai 2018 Neste 17. Mai håper jeg vi er tre ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 18. mai 2018 #603 Del Skrevet 18. mai 2018 16 minutter siden, Tyah skrev: Neste 17. Mai håper jeg vi er tre ❤️ Det må vi håpe på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 18. mai 2018 #604 Del Skrevet 18. mai 2018 Det håper jeg og❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 21. mai 2018 Forfatter #605 Del Skrevet 21. mai 2018 Jeg greier ikke helt å legge fra meg prøvingen. 17. Mai, pinsen og det fine været har bare gjort meg enda mer babysyk. Jeg vil også ha muligheten til å søke hjelp i desember å kunne si at vi har prøvd aktivt i 1 år. Jeg har tatt det mye mer med ro nå, og det har gjort at ventetiden mellom forrige PP og denne har virket mye kortere. Nå er jeg i den fertile uken min i følge Flo og jeg innså nettopp at IKM er på bursdagen min. Uannsett hvordan utfallet blir denne PP føler jeg at vi kommer nærmere og nærmere babydrømmen ❤️ Det som holder meg oppe er at det har gått en gang før. Kroppen min trenger nok bare litt tid på å hente seg inn etter prevensjonsslutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 22. mai 2018 #606 Del Skrevet 22. mai 2018 Føler med deg❤️ Siden det har gått en gang før, men tar litt tid nå, kan jo du kanskje høre med legen om du kan få ta blodprøver for å se om det grunnleggende er ok? Altså om du har EL og om lutealfasen fungerer optimalt. Jeg dro til fastlegen uten håp om noen forståelse eller hjelp i det hele, men hun foreslo faktisk å ta de prøvene bare for å ha det gjort. Jeg har fått tatt den første og fikk bekreftet at alt er ok i første del av syklus, og om noen dager skal jeg ta den andre. Nå nærmer seg seg ett års tid for vår del, om man ser bort fra SA'en, så hun synes at det var helt fair. Kostet ikke henne en kalori Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 22. mai 2018 Forfatter #607 Del Skrevet 22. mai 2018 1 time siden, Kaiaermeg skrev: Føler med deg❤️ Siden det har gått en gang før, men tar litt tid nå, kan jo du kanskje høre med legen om du kan få ta blodprøver for å se om det grunnleggende er ok? Altså om du har EL og om lutealfasen fungerer optimalt. Jeg dro til fastlegen uten håp om noen forståelse eller hjelp i det hele, men hun foreslo faktisk å ta de prøvene bare for å ha det gjort. Jeg har fått tatt den første og fikk bekreftet at alt er ok i første del av syklus, og om noen dager skal jeg ta den andre. Nå nærmer seg seg ett års tid for vår del, om man ser bort fra SA'en, så hun synes at det var helt fair. Kostet ikke henne en kalori Jeg skal ta meg en tur til fastlegen om det ikke klaffer denne PP. Håper bare min lege er like forståelsesfull som din. Håper virkelig det klaffer for dere snart nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 22. mai 2018 #608 Del Skrevet 22. mai 2018 55 minutter siden, Tyah skrev: Jeg skal ta meg en tur til fastlegen om det ikke klaffer denne PP. Håper bare min lege er like forståelsesfull som din. Håper virkelig det klaffer for dere snart nå Høres lurt ut! Forhåpentligvis blir du møtt med forståelse og en lege som synes det er ok å bare få tatt unna de prøvene. Takk, likeså! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 24. mai 2018 #609 Del Skrevet 24. mai 2018 Anbefaler og lege. Vi har "bare" prøvd i 7 mnd, men legen tok meg alvorlig, og jeg skal nå først ta blodprøve i lutealfasen. Deretter vil hun henvise videre til Gynekolog. Regnte og med å ikke bli tatt alvorlig, men hun var veldig forståelsesfull Å begynne med noen få blodprøver skal så lite til, men er likevel så godt for oss å føle oss tatt på alvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 29. mai 2018 Forfatter #610 Del Skrevet 29. mai 2018 I dag er jeg ca. 4 dpo i følge Flo. Det stemmer også med de fysiske tegnene. Jeg hadde tyntflytende gjennomsiktig utflod i hele forrige uke - og på torsdag/fredag en del eggløsningsslim. Dagene etter hadde jeg ingen utflod, før jeg i dag har fått rikelig med hvit lotion utflod. Jeg har egentlig ingen god følelse på at det har klaffet denne PP heller, men jeg er veldig fornøyd med innsatsen vår denne PP. Vi krysser fingrene og alt som er, og er så klare for å bli gravide, noe mer kan vi ikke gjøre akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 29. mai 2018 #611 Del Skrevet 29. mai 2018 Håper at det er deres tur nå! ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 29. mai 2018 #612 Del Skrevet 29. mai 2018 Måtte du få en positiv test om en ukes+ tid ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 1. juni 2018 Forfatter #613 Del Skrevet 1. juni 2018 På 29.5.2018 den 20.54, sullå skrev: Håper at det er deres tur nå! ❤ Det håper jeg også, selv om forventningene er små ❤️ På 29.5.2018 den 22.29, Kaiaermeg skrev: Måtte du få en positiv test om en ukes+ tid ❤️ Håper det ❤️ - I dag er jeg 7 dpo i følge Flo. I går hadde jeg masse utflod, og en flekk med blod i trusa. Ingenting på papiret, og ingenting i dag. Selvfølgelig håper jeg på at det var en festeblødning... Jeg har murringer i magen og er veldig trøtt. Men det har jeg også vært de andre prøveperiodene. Føler meg ganske lik som de andre prøveperiodene, og da har det jo ikke klaffet. Jeg er invitert på innflyttingsfest hos en god venninne neste helg, så hvis jeg ikke er gravid kan jeg jo være med og drikke. Prøver å se lyst på det om det ikke har klaffet 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 1. juni 2018 #614 Del Skrevet 1. juni 2018 Så spennende! 😄 Tror den tankegangen er lur! Jeg tester samme holdning mtp bryllupet vårt, vi har IKM 3-4 dager før selve dagen, så jeg får bare se positivt på det og tenke at om vi ikke blir gravide kan jeg drikke om jeg vil. Bedre enn å være midt i syklus og droppe å drikke, og så finne ut at man ikke var gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 2. juni 2018 #615 Del Skrevet 2. juni 2018 Tenk så fint det blir! Enten så er du på innflyttingsfest å nyter alkohol, eller så er du på innflyttingsfest å nyter at du er gravid. Fin tankegang ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 3. juni 2018 Forfatter #616 Del Skrevet 3. juni 2018 Fredag når jeg kom hjem fra jobb var jeg totalt utslitt og gråt masse. Det har vært en utrolig tung og varm uke på jobb. Jeg har heldigvis fått hentet meg litt inn nå i helgen. I dag er jeg 9 dpo i følge flo. Jeg har ømme og sprengte pupper, er veldig oppblåst i magen, tisser ofte og har en rar følelse nederst i magen. Jeg kjenner at jeg har lyst å teste i morgen. Men jeg er så redd for å bli skuffet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 3. juni 2018 #617 Del Skrevet 3. juni 2018 Det er tungt å jobbe i varmen, og tungt å være prøver i lang tid! Skjønner godt at du er utslitt Så spennende med masse symptomer 😄 vet at jeg ikke klarer å vente forbi 10 dpo iallefall... lykke til! Høres jo lovende ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 3. juni 2018 #618 Del Skrevet 3. juni 2018 Åh, dette høres spennende ut! Krysser fingrene for deg ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 3. juni 2018 #619 Del Skrevet 3. juni 2018 Det er forferdelig i denne varmen.. Spennende symptomer. Ville ventet litt med å teste hvis du klarer det. 😊 Krysser fingrene for dere ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 4. juni 2018 Forfatter #620 Del Skrevet 4. juni 2018 10 dpo idag i følge Flo.. så jeg måtte jo bare Meg i ett nøtteskall altså. Alltid skyggestrek på disse, og det vet jo jeg så godt 😆 Kjøpte en pakke med 8 RFSU strimler som jeg sparer til helgen. Må nesten teste igjen før lørdag så jeg vet om jeg skal kjøpe vin eller ikke 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå