Gå til innhold

Vi venter på lille jenten vår

Tyah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ble ingen aksjer i går. Samboer var helt utslitt når han kom hjem sent på kvelden. Vi prøvde men det gikk ikke.. Det er så frustrerende, skuffende og vondt når dette er den eneste positive EL testen jeg har fått siden vi begynte å prøve. Syklusene mine er lange og vi har få sjanser og laaang ventetid. Vi la inn aksjer på lørdag og mandag så jeg håper det ligger noen sterke celler og venter på egget 😭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I teorien er det vell ikke for sent i dag om det var positiv test i går? :hjerte: Krysser fingrene for at der er en sterk svømmer fra mandag som finner veien :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig :( Utrolig frustrerende med lang syklus, og positiv EL-test når det ikke passer.. 

Håper likevel det skal holde :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, -Mala- skrev:

Nå får jeg vondt av deg, skjønner at dette er veldig sårt. :hjerte:

❤️

1 time siden, Kaiaermeg skrev:

I teorien er det vell ikke for sent i dag om det var positiv test i går? :hjerte: Krysser fingrene for at der er en sterk svømmer fra mandag som finner veien :hjerte:

Takk for det ❤️

1 time siden, Aryamili skrev:

Så kjedelig :( Utrolig frustrerende med lang syklus, og positiv EL-test når det ikke passer.. 

Håper likevel det skal holde :hjerte:

Ja, veldig frustrerende.. takk for det ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipper ikke egget når testen har blitt negativ, da? Legg inn aksjer i dag hvis det er mulig! :) Uten å stresse, skjønner at det ikke er bare-bare for mannen. Tror fortsatt at det er håp! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så frustrerende med sykluskluss!! Kan nok være at egget ikke slapp i første omgang....men da betyr det jo at det enda er håp :danse:

Vi er nokså likt i syklusen tror jeg, blir spennende å følge med her de neste ukene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi la ikke inn noen aksjer i går heller....

Jeg har følt den siste tiden at jeg har mistet meg selv i denne prøve prosessen. Jeg klarer ikke å kose meg med prøvingen. Det har nok denne dagboken bært preg av. Prøvingen er bare ett stort stressmoment og har gjort at jeg har sluttet å prioritere meg selv. Jeg vil si at livskvaliteten min de siste månedene har vært ganske så lav.. Jeg har vært lite med venninner, vært mindre spontan. Jeg har ikke kjøpt meg nye klær for eksempel fordi «jeg passer jo snart ikke klærne uannsett» og «jeg må spare penger til baby kommer. Nå er ikke det å kjøpe nye klær super viktig, men det jeg vil frem til er at alle valg jeg har tatt har vært preget av at snart er vi en familie, så da må vi prioritere sånn og sånn. 

Nå nærmer mai seg og jeg vil bare nyte livet litt. Være med venninner, fokusere på meg selv, gå ned noen kilo og pleie forholdet til samboer. Vi har derfor bestemt oss for å utsette prøvingen. Først og fremst til august/september. Jeg kommer selvfølgelig ikke til å starte på  hormonell prevensjon igjen. Fordi mer sykluskluss er det siste jeg vil ha. Så det blir kondom/hoppe av i svingen på oss fremover. 

Det er selvfølgelig en ørliten sjans for at det kan ha klaffet denne PP. Om det har det er baby kjempe ønsket ❤️ Men jeg regner med at mensen kommer i begynnelsen av mai, og denne gangen slipper jeg å gå med en klump i brystet... 

Som dere sikkert forstår kommer jeg ikke til å være noe aktiv her fremover. Så jeg vil bare si lykke til dere alle sammen. Både dere som prøver og dere som har en liten spire i magen ❤️ Og god sommer!!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viktig å ta vare på seg selv :hjerte: Prøvingen kan virkelig ta over hele hverdagen og syns det høres fornuftig ut å prøve å ta den tilbake. 

Håper dere får en suuuper sommer, så gleder jeg meg til å følge deg til høsten igjen, om du skulle velge å dele videre da :hjerte: 

God sommer :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta vare på deg selv og nyt livet i sommer:hjerte: Det blir nok godt med en pause fra prøvingen når den bare har blitt et pes.

God sommer! Ta vare på hverandre :hjerte::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta vare på deg selv og hverandre :hjerte: Kanskje vi blir å henge sammen her inne igjen til høsten.

God sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ut som en veldig bra avgjørelse! Plei forholdet, vær ung og barnefri i vår og sommer, og bare nyt hverandre! Prøvetiden skal jo være en spennende tid, og nå virker den som om alt som har med prøving å gjøre blir negativt for dere. ❤

God sommer! Jeg følger deg gjerne videre i prøvingen når dere er klare igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å savne deg her inne, men skjønner valget deres. Kos dere masse og nyt hverandre, gleder meg til å høre fra deg igjen. God sommer!❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...