Gå til innhold

Hvordan oppbevarer dere gavepapir?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 11.12.2017 den 20.25, Wonders skrev:

Har de stående inni klesskapet oppi en papirkurv. Den er høy nok, og lett å dreie rundt på så jeg kan velge papir enkelt. Eller så skal jeg kjøpe sånn her fra IKEA 

E7D31922-00D2-4649-9D66-FF1985748594.jpeg

Dette likte jeg!! 👍 Jeg har dem stående i en kartong omtrentlig som dette, men den kan jeg ikke henge opp slik. Tror jeg kommer til å kopiere ideen din jeg! 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

På 17.12.2017 den 21.20, AnonymBruker skrev:

Det er jo egentlig sikkert det enkleste, men jeg hater å ha ting på gulvet, så å måtte ty til en bed-roller er mitt mareritt :P 

Anonymkode: e2659...dad

Vi har det i en bed roller men oppbevarer den ikke under senga. Hehe. Har den i øverste hylle i boden. Men selve boksen har en praktisk størrelse til rullene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I boden. Vi vet aldri om vi har når det er aktuelt, så vi kjøper nytt. Og det er bra, for det gamle er uansett krøllete pga dårlig oppbevaring. 

*ærlig*

Anonymkode: 5ded4...e2e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig nøgd med min gåvepapirpose, heimelaga 😊 Forma på den er som posen frå Clas Ohlson, med lomme til band og teip, og hemper til å henge opp. Heng i boda lett tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så mye gavepapir at vaser og plastposeholdere blir for lite. Jeg har rett og slett en stor pose i tykk plast med alle rullene oppi og så har jeg en plastkasse med gavebånd, etiketter, rosetter og annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde en eske uten lokk, av en pappeske jeg hadde, pappesken jeg hadde var lang og ikke så høy, så ble ikke store jobben. Den nye esken ble laget slik at den akkurat fikk plass i billyhylla jeg har fra ikea, sånn dobbel. Lagde den så lang som hylla tillot og det passet lengden på gavepapirrullene, bestemte høyden etter hvor mye plass jeg ønsket i høyden. I esken har jeg gavepapir, til og fra lapper, gavebånd, klistremerker og annet pakkestæsj. 

Anonymkode: f1f44...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I en stor eske på boden, lett å finne frem når jeg trenger det. Sjelden jeg pakker inn gaver utenom desember uansett.

Anonymkode: 43d01...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger i en skuff i en kommode. Funker fint utenom den ene rullen som er litt lang så den må legges litt på skrå i skuffen. Akkurat det irriterer meg litt så gleder meg til den rullen er brukt opp så jeg får helt orden i skuffen igjen. 

Anonymkode: 0b4b4...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ligger i en skuff i en kommode. Funker fint utenom den ene rullen som er litt lang så den må legges litt på skrå i skuffen. Akkurat det irriterer meg litt så gleder meg til den rullen er brukt opp så jeg får helt orden i skuffen igjen. 

Anonymkode: 0b4b4...b11

Jeg ville irritert meg over akkurat det samme! :laugh:

Har alle rullene med gavepapir liggende oppå et skap, oversiktlig og ikke i veien. Endene på rullene er godt synlige, så det er lett å se hva jeg har av diverse. Bånd har jeg i en pose. 

Anonymkode: 1f837...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nederst i hjørneskapet på kjøkkenet. Der er det plass under en sånn snurregreie til kjeler, som ellers ikke kan brukes til stort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...