Gå til innhold

linntheresedagsland.blogg.no


Ny Bruker

Anbefalte innlegg

Jenta har beklaget seg på på blogg, Facebook, Mammasom16 sin Facebook og lagt seg relativt paddeflat. Hvorfor i all verden må folk fortsette å skrive så mye stygt?

Jeg er helt uenig med henne hva gjelder utlevering av barn på SoMe og synes heller ikke det er greit at hun har kopiert noen andre sitt verk.

MEN jeg synes det er mye bedre når en blogger innrømmer feil, legger seg flat og kommer med en beklagelse enn alle de andre bloggerne som lyver, henger ut og går til motangrep så fort noe går de imot eller de blir fersket i løgn. 

Hun har det sikkert ikke bra nå, og må i tillegg ha dette hengende over seg så lenge hun fortsetter å blogge og dele livet sitt på SoMe. 

Jeg kan forstå at det er fristende for enkelte å gjøre omtrent hva som helst for å kravle seg oppover blogglista hvis økonomien skranter og man har en eller annen form for krise i livet. Enkelte av toppbloggerne skryter jo hemningsløst av hva de tjener og hvor stor økonomisk frihet de har. 

Money talks for å si det sånn.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Sofieel skrev:

Jenta har beklaget seg på på blogg, Facebook, Mammasom16 sin Facebook og lagt seg relativt paddeflat. Hvorfor i all verden må folk fortsette å skrive så mye stygt?

Jeg er helt uenig med henne hva gjelder utlevering av barn på SoMe og synes heller ikke det er greit at hun har kopiert noen andre sitt verk.

MEN jeg synes det er mye bedre når en blogger innrømmer feil, legger seg flat og kommer med en beklagelse enn alle de andre bloggerne som lyver, henger ut og går til motangrep så fort noe går de imot eller de blir fersket i løgn. 

Hun har det sikkert ikke bra nå, og må i tillegg ha dette hengende over seg så lenge hun fortsetter å blogge og dele livet sitt på SoMe. 

Jeg kan forstå at det er fristende for enkelte å gjøre omtrent hva som helst for å kravle seg oppover blogglista hvis økonomien skranter og man har en eller annen form for krise i livet. Enkelte av toppbloggerne skryter jo hemningsløst av hva de tjener og hvor stor økonomisk frihet de har. 

Money talks for å si det sånn.

så enig med deg

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Sofieel skrev:

Jenta har beklaget seg på på blogg, Facebook, Mammasom16 sin Facebook og lagt seg relativt paddeflat. Hvorfor i all verden må folk fortsette å skrive så mye stygt?

Jeg er helt uenig med henne hva gjelder utlevering av barn på SoMe og synes heller ikke det er greit at hun har kopiert noen andre sitt verk.

MEN jeg synes det er mye bedre når en blogger innrømmer feil, legger seg flat og kommer med en beklagelse enn alle de andre bloggerne som lyver, henger ut og går til motangrep så fort noe går de imot eller de blir fersket i løgn. 

Hun har det sikkert ikke bra nå, og må i tillegg ha dette hengende over seg så lenge hun fortsetter å blogge og dele livet sitt på SoMe. 

Jeg kan forstå at det er fristende for enkelte å gjøre omtrent hva som helst for å kravle seg oppover blogglista hvis økonomien skranter og man har en eller annen form for krise i livet. Enkelte av toppbloggerne skryter jo hemningsløst av hva de tjener og hvor stor økonomisk frihet de har. 

Money talks for å si det sånn.

Syntes blogginnlegget hennes skreik offer rolle.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The ceiling lamp
5 timer siden, Sofieel skrev:

Jenta har beklaget seg på på blogg, Facebook, Mammasom16 sin Facebook og lagt seg relativt paddeflat. Hvorfor i all verden må folk fortsette å skrive så mye stygt?

Jeg er helt uenig med henne hva gjelder utlevering av barn på SoMe og synes heller ikke det er greit at hun har kopiert noen andre sitt verk.

MEN jeg synes det er mye bedre når en blogger innrømmer feil, legger seg flat og kommer med en beklagelse enn alle de andre bloggerne som lyver, henger ut og går til motangrep så fort noe går de imot eller de blir fersket i løgn. 

Hun har det sikkert ikke bra nå, og må i tillegg ha dette hengende over seg så lenge hun fortsetter å blogge og dele livet sitt på SoMe. 

Jeg kan forstå at det er fristende for enkelte å gjøre omtrent hva som helst for å kravle seg oppover blogglista hvis økonomien skranter og man har en eller annen form for krise i livet. Enkelte av toppbloggerne skryter jo hemningsløst av hva de tjener og hvor stor økonomisk frihet de har. 

Money talks for å si det sånn.

 

Hadde det vært første gang hun gjorde det hadde jeg glatt forstått hennes fortvilelse og anger, men når det har skjedd før og hun er blitt konfrontert med det før så tror jeg ikke det er ekte når hun "legger seg flat". All PR er god PR tror jeg vi kan si i dette tilfellet. Hun får null sympati hos meg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, The ceiling lamp skrev:

 

Hadde det vært første gang hun gjorde det hadde jeg glatt forstått hennes fortvilelse og anger, men når det har skjedd før og hun er blitt konfrontert med det før så tror jeg ikke det er ekte når hun "legger seg flat". All PR er god PR tror jeg vi kan si i dette tilfellet. Hun får null sympati hos meg!

 

Jeg forstår helt klart at ikke alle føler det blir ekte, og det gjør henne lite troverdig da dette har skjedd før også. 

Allikevel skrev jeg den posten for å minne om at hun er et menneske som alle andre. Kan se for meg det er litt tøffere å stå i drittstormen når du kanskje ikke er vant til det, i motsetning til større bloggere som provoserer seg fram til det på en helt annen måte. 

Straffen hennes må jo være at hun har blitt «hengt ut» som en copy cat og fått mye stygt skrevet både til og om seg. Ikke minst så kommer hun til å bli fulgt med haukeblikk av folk så lenge hun fortsetter med bloggen, så jeg håper for hennes egen del at hun har lært.

Jeg krysser fingrene for at hun klarer å tilbringe kvalitetstid med familien i helgen og får alt som har skjedd denne uken litt på avstand.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokomilkshake
46 minutter siden, Ny Bruker skrev:

Har Linn slettet bloggen nå? 

image.png.98549ce0a8adfe652491d6ca0f230aa3.png

Bloggen ble slettet da hun ble utestengt fra blogg.no, men hun blogger nå på eget domene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Sjokomilkshake skrev:

Bloggen ble slettet da hun ble utestengt fra blogg.no, men hun blogger nå på eget domene :)

Sant det. Glemte jo helt at hun hadde egen domene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The ceiling lamp
14 timer siden, Sofieel skrev:

Jeg forstår helt klart at ikke alle føler det blir ekte, og det gjør henne lite troverdig da dette har skjedd før også. 

Allikevel skrev jeg den posten for å minne om at hun er et menneske som alle andre. Kan se for meg det er litt tøffere å stå i drittstormen når du kanskje ikke er vant til det, i motsetning til større bloggere som provoserer seg fram til det på en helt annen måte. 

Straffen hennes må jo være at hun har blitt «hengt ut» som en copy cat og fått mye stygt skrevet både til og om seg. Ikke minst så kommer hun til å bli fulgt med haukeblikk av folk så lenge hun fortsetter med bloggen, så jeg håper for hennes egen del at hun har lært.

Jeg krysser fingrene for at hun klarer å tilbringe kvalitetstid med familien i helgen og får alt som har skjedd denne uken litt på avstand.

Tvert imot! Hun burde bruke god tid til å ta dette inn over seg. Hun har brutt loven flere ganger - for ikke å nevne det respektløse og umoralske i å stjele andres verk. Jeg forstår overhodet ikke at du forsvarer henne så voldsomt. Enten er dere på samme moralske plattform eller så er du nær familie. Det er IKKE greit å stjele fra andre! Når man i tillegg ikke lærer etter første gang må det tydeligvis hardere skyts til for å stoppe problematferden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, The ceiling lamp said:

Tvert imot! Hun burde bruke god tid til å ta dette inn over seg. Hun har brutt loven flere ganger - for ikke å nevne det respektløse og umoralske i å stjele andres verk. Jeg forstår overhodet ikke at du forsvarer henne så voldsomt. Enten er dere på samme moralske plattform eller så er du nær familie. Det er IKKE greit å stjele fra andre! Når man i tillegg ikke lærer etter første gang må det tydeligvis hardere skyts til for å stoppe problematferden. 

Legg merke til at den brukeren er ny og bare har skrevet i denne tråden. Det bruker å være en gjenganger i trådene om denne bloggeren, som startes hele tiden her på KG. For henne er all oppmerksomhet god oppmerksomhet, så hun er nok bare happy så lenge noen skriver her. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste innlegg... Nå har de hatt innbrudd også, haha! Dette blir rett og slett for dumt. Først bloggdrama som ender i masse klikk, men når klikkene begynner å dale igjen er hun nødt til å fange folk med en ny galskaphistorie  :klaske:

Lurer på hvem denne historien er kopiert fra... 🤣

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 2 måneder senere...

Har ikke vært innom bloggen på lenge. Nå er hun gravid igjen.

Husker ikke helt, men jobber hun i barnehage eller var hun fortsatt innen NAV?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med siden forrige graviditet, hun har ikke vært i jobb på disse årene i hvert fall. Tror hun mistet jobben i barnehagen. Har nylig vært på et eller annet kurs (sikkert gjennom NAV), men har kanskje sluttet på dette også? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er lei av å se før/etter bilder av denne dama iført undertøy annenhver dag i newsfeeden min på Facebook. 

Postet en kommentar på Facebook siden hennes om eksponering av barn for en stund siden. Den ble slettet fortere enn svint. 

Bloggere altså. Hvem tror de at de er? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2018 den 20.44, Sobril skrev:

Jeg er lei av å se før/etter bilder av denne dama iført undertøy annenhver dag i newsfeeden min på Facebook. 

Postet en kommentar på Facebook siden hennes om eksponering av barn for en stund siden. Den ble slettet fortere enn svint. 

Bloggere altså. Hvem tror de at de er? 

Mulig jeg blir halshugd nå, men jeg synes tvert i mot det er kult at hun tørr. Kan til dels være enig i at hun gjerne kunne roet ned antallet litt. Men hun har lagt ut disse bildene helt siden 4 dager etter fødsel med forrige kid (og skal jeg være ærlig er det vel få bloggere som har lagt ut et så realistisk fødselsbilde med mange kilo ekstra på kroppen og en mage som enda ser gravid ut).

Eksponeringen av barn er et kapittel for seg selv både hos henne og de fleste andre... Orker ikke

Endret av kjarlos
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det er vel i hovudsak det bloggen handler om, @Diamant20 ? Har skrive (konstruktive) kritiske kommentarer om blogginga hennes før, men synes faktisk hun har blitt bedre nå..  slutta med den ekstreme eksponeringen av sønnen. Det er fortsatt ille at han i det hele tatt er en del av bloggen, men nå har hun iallefall slutta å utlevere detaljer om sykdomshistorien hans osv. Pluss i boka det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...