Gå til innhold

Akkupunktur---noen med erfaringer ??

miaen

Anbefalte innlegg

Hei !!

Idag er den første akkupunktur timen bestilt. Hun hadde visst gode erfaringer, men å hjelpe folk som sliter med å bli gravid.

Noen som har forsøkt dette ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jepp! Holder på. Har hatt et par timer og hun sa også at hun har gode resultater. Nå venter jeg for å se IKM i februar om det har virket.. :sjarmor: Men hun sa at jeg kanskje må ha 4 timer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nesten akkurat til å spørre her om noen har prøvd akupunktur mot uregelmessige sykluser... Men dette er jo nesten i samme gate - håper noen har gode erfaringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest apriljente:

Jeg har gått til akupunktur (og fotsone) litt av hvert i ett år, men det har ikke hjulpet foreløpig. Det finnes akupunktører som har spesialisert seg på bla. barnløshet (navn på dem mottas med takk). Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått til akupunktur (og fotsone) litt av hvert i ett år' date=' men det har ikke hjulpet foreløpig. Det finnes akupunktører som har spesialisert seg på bla. barnløshet (navn på dem mottas med takk). Lykke til :-)[/quote']

Jeg går til noen i som har spesialisert seg på barnløshet. Nå er jeg der for feste akupunktur! Jeg gjør alt for at egget skal feste seg,og jeg kjenner at noe skjer når hun setter nålene. Jeg vet ikke om jeg har lov til å legge ut navnet på klinikken her,men send meg en PM så kan jeg jeg gi både navn og nr. (det er i Oslo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Lilletrollet: navn på klinikken og akupunktør kan legges ut, ikke tlf.nr.

Blir veldig glad om du svarer, jeg er ikke registrert medlem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...