Gå til innhold

Hvor mye tjener du som er forsterhjem, beredskapshjem, besøkshjem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, hvor mye tjener du? Jeg spør IKKE fordi vi vurderer å bli noe av dette av økonomiske motiver. Jeg spør fordi jeg har bekjente som jobber som fosterhjem og besøkshjem som får relativt mye høyere godtgjørelse enn hva veilederen sier.  Jeg undrer meg over om dette er gjennomgående i flere kommuner? Handler det om at mangelen på hjem er så stor at det "lokkes" med høyere lønn, eller er det fordi arbeidet er såpass krevende at det lønnes mer enn utgangspunktet i veiledende satser? Noen tanker? 

Anonymkode: eaf2f...4bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er frikjøpt så jeg får lønnen min + arbeidsgodtgjøring og utgiftsdekning etter ks-satsene. Arbeidsgodgjøringen gir ikke pensjonspoeng eller feriepenger 

Anonymkode: 2c307...8d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ingen som tør/ vil være ærlige på det...

Anonymkode: fdd1f...296

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye man får er avhengig av flere ting. Hvilken bakgrunn de voksne har og hvilke utfordringer og behov barnet har. Å legge ut beølp på åpent nett gjør jeg ibare kke. 

Anonymkode: 8e382...455

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familiemedlem av meg får rundt 6000,- mnd, all kjøring til og fra samvær får hn godtgjørelse for, tannregulering, briller, linser betales av barnevernet. Generelt diverse sportsutstyr kan også betales av barnevernet. Vedkommende har en 100% jobb ved siden av og er alene med fosterbarnet som går siste året på barneskolen nå. 

Anonymkode: 87777...c73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert ingen som tør/ vil være ærlige på det...

Anonymkode: fdd1f...296

Hvorfor tenker du at folk ikke tør være ærlige? 

Anonymkode: eaf2f...4bf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider