Gå til innhold

Nå er det nok


Blubbe

Anbefalte innlegg

Nå er det nok! Så på gamle bilder på instagramen til ei venninne i går. Fant bilder av meg selv der jeg så frisk og sunn og blid ut. Nå har jeg forfalt.

Har bestemt meg for å gjøre noe med dette, og starter nå. Tenker å veie meg en gang i uka, og oppdatere her. Må liksom gjennomføre når jeg har skrevet det her hvor så mange kan følge med.

Min vekt i dag: 122,1 kg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg vært ut på tur. Det regner her og er såpeglatt, men jeg har heldigvis piggsko. Ble en liten runde på 3km. To av kilometrene er i motbakke, så det var litt tungt. MEN, jeg gjennomførte! Stolt av meg selv, føler meg sprekere allerede:-)

805475E3-1B08-45D4-B31B-B78137593128.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tøff du er! Var selv oppe på 120 kg, er nå på en liten stopp å vipper på 94-96 kg, men trives allerede mye bedre (kroppen trives også bedre da jeg plages mye mindre med vonde knær). 

Lite tips, bare ikke gå for hardt ut nå i starten så du blir lei. Kroppen trenger litt tid på å oppfatte at nå skal vi jobbe 😉 fikk selv tips til å ha en fast veiedag, og ha prøve å ha på samme type klær da. 

Også lurt å sette delmål. Jeg jobbet 5 kg i slengen, tok tiden første gang jeg gikk runden, for så å prøve å forbedre den litt etter litt 😊

Fant meg en treningsdagbok på nett, var moro å se prosessen kg for kg 😎

 

Ønsker deg masse lykke til 😊

Endret av Linkas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Linkas skrev:

Tøff du er! Var selv oppe på 120 kg, er nå på en liten stopp å vipper på 94-96 kg, men trives allerede mye bedre (kroppen trives også bedre da jeg plages mye mindre med vonde knær). 

Lite tips, bare ikke gå for hardt ut nå i starten så du blir lei. Kroppen trenger litt tid på å oppfatte at nå skal vi jobbe 😉 fikk selv tips til å ha en fast veiedag, og ha prøve å ha på samme type klær da. 

Også lurt å sette delmål. Jeg jobbet 5 kg i slengen, tok tiden første gang jeg gikk runden, for så å prøve å forbedre den litt etter litt 😊

Fant meg en treningsdagbok på nett, var moro å se prosessen kg for kg 😎

 

Ønsker deg masse lykke til 😊

Wow, du har vært kjempeflink!! Kanskje det er lurt å ta det litt med ro ja, man blir jo litt ivrig til å begynne med, hehe. Tror jeg skal ha veiedag hver søndag, det må være en fin dag:)

 

Tusen takk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...