Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere holdt ut i et forhold med en dårlig utstyrt mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde aldri gått i forhold med en dårlig utstyrt mann. 

Anonymkode: c8fcb...eb3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heller dårlig utstyrt mellom beina enn mellom øra... 

Anonymkode: b794b...1eb

Du vet at det er ikke sånn at man bare kan ha enten bra pikk eller bra hode? Stor penis er ikke synonymt med dum eller dust liksom. 

Anonymkode: c8fcb...eb3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker sleeve på min store. Resultat 26 cm lang og 21 cm omkrets. Stort nok KG? 

Anonymkode: b0c04...00a

Hadde aldri gått i et forhold med deg heller.

Anonymkode: 1e7e2...1c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg «dårlig utstyrt» er et ganske ledende uttrykk, for verktøyet mitt er ikke dårligere. Bare mindre. :nigo:

Men jeg har vært i to lange forhold. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sphere skrev:

Nå synes jeg «dårlig utstyrt» er et ganske ledende uttrykk, for verktøyet mitt er ikke dårligere. Bare mindre. :nigo:

Men jeg har vært i to lange forhold. 

Dårlig utstyrt er synonymt med mindre utstyrt. Er et safe choice da hvis dama er redd for at mannen skal være utro sånn sett da! 

Anonymkode: 6e46b...8fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo ann på da. Om han for eksempel var dårlig utstyrt mellom ørene hadde vi nok aldri kommet til å etablert et forhold i utgangspunktet.

Anonymkode: 71943...23f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på vei inn i et forhold med en såkalt «dårlig utstyrt» mann. Jeg tenker jo litt på det, spesielt siden jeg er vant med noen som er mye større, men er man glad i noen så betyr ikke slike ting noe som helst. Dessuten har jeg aldri blitt så tent av noen som jeg blir av ham. Så sexen er super, selv om samleiet kanskje ikke er høydepunktet.

Anonymkode: 0cc90...3d5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde elsket det. Jeg syns min mann er for stor, det gjør stort sett alltid vondt. Hadde elsket å ha sex uten å bli bunnet, sprengt og smerter. 

H e l d i g g r i s

Anonymkode: c55d0...132

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på vei inn i et forhold med en såkalt «dårlig utstyrt» mann. Jeg tenker jo litt på det, spesielt siden jeg er vant med noen som er mye større, men er man glad i noen så betyr ikke slike ting noe som helst. Dessuten har jeg aldri blitt så tent av noen som jeg blir av ham. Så sexen er super, selv om samleiet kanskje ikke er høydepunktet.

Anonymkode: 0cc90...3d5

Det gjelder å finne stillinger, og måter å bevege seg på, som gjør at samleiet blir høydepunktet 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, SlemUlv skrev:

Det gjelder å finne stillinger, og måter å bevege seg på, som gjør at samleiet blir høydepunktet 

Ja, vi er jo bare i startfasen. Gleder meg. :)

Anonymkode: 0cc90...3d5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig utstyrt er synonymt med mindre utstyrt. Er et safe choice da hvis dama er redd for at mannen skal være utro sånn sett da! 

Anonymkode: 6e46b...8fa

Kommer jo helt an på hvem man spør. Liten vil nødvendigvis ikke bety dårlig. 

Jeg har aldri vært utro, men det har ingenting med mini å gjøre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde aldri gått i et forhold med deg heller.

Anonymkode: 1e7e2...1c3

Uten sleeve er den bare 23 cm. Hadde det gått greit.

Anonymkode: b0c04...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. 

For det første er dårlig utstyrt et veldig ledende uttrykk. Hva vil det si? Under gjennomsnittet? Det funker helt fint. Ville ikke kalt det dårlig utstyrt. 

For det andre så er god sex mye mer enn størrelse på penis, og de som er så korte at de tror at størrelsen er forskjellen på god og dårlig sex, har jeg større problemer med enn en centimeter til eller fra. 

Penisstørrelse har aldri vært utslagsgivende for meg. Det kan jeg si med hånda på hjertet. Kvaliteten på sexen derimot, men den har heller aldri vært påvirka av penisstørrelse, men heller vilje og initiativ og evne/ønske om å gi nytelse. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt uklart for meg hva liten sak egentlig er. Jeg hadde ingen innvendiger for å bli ilag med en med en liten en, men konluderte med at en kortere enn 12 cm i lengden er utelukket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på vei inn i et forhold med en såkalt «dårlig utstyrt» mann. Jeg tenker jo litt på det, spesielt siden jeg er vant med noen som er mye større, men er man glad i noen så betyr ikke slike ting noe som helst. Dessuten har jeg aldri blitt så tent av noen som jeg blir av ham. Så sexen er super, selv om samleiet kanskje ikke er høydepunktet.

Anonymkode: 0cc90...3d5

Håper det funker for dere :) Jeg gikk også inn i forhold med en dårlig utstyrt mann en gang, var kjempeforelsket og hadde likt han over flere år før vi lå sammen, og han sørget jo alltid for å fingre meg til orgasme før han penetrerte meg, men i lengden var det helt klart en bedre pikk jeg faktisk kunne kjenne og bli fyllt av som var savnet og jeg holdt ikke ut med sånn sex i lenger enn 6 mnd dessverre. Han var en veldig god og snill mann ellers men det var liksom noe ganske vesentlig i sexlivet som manglet for meg.. 

Anonymkode: c8fcb...eb3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sparkling_Pink skrev:

Det er litt uklart for meg hva liten sak egentlig er. Jeg hadde ingen innvendiger for å bli ilag med en med en liten en, men konluderte med at en kortere enn 12 cm i lengden er utelukket.

Når det er snakk om liten så oppfatter jeg det som at det er under gjennomsnittet. Og gjennomsnittet er jo fra 12-17 cm. 
Jeg syntes ikke at en på 14 cm kan defineres som liten, men heller normal. Men definerer de på under 12 som liten, og enig i at mye under det er helt utelukket for meg... 

Anonymkode: c8fcb...eb3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

55 minutter siden, Sparkling_Pink skrev:

Det er litt uklart for meg hva liten sak egentlig er. Jeg hadde ingen innvendiger for å bli ilag med en med en liten en, men konluderte med at en kortere enn 12 cm i lengden er utelukket.

Den medisinske normalen er mellom 12 og 18 cm. Så dersom kortere enn 12 er utelukket, vil i prinsippet også en liten være det. Samtidig har jeg skjønt at dette med størrelse er veldig individuelt. Mye handler om hva hun er vant til fra før, samt hennes egen størrelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her snakker vi!

Over 40 innlegg, og kvinnfolkenes sanne ansikt har kommet for dagen! Masse pes for menns usikkerhet i x antall andre penistråder, der det er sammenhengende trøsteviser til dem med under 0,2 meter pikk. I denne tråden kommer det frem at de dårlig utstyrte er mindre utro, stakkars, de kan ikke begå voldtekter, de er pedofile, de må finne seg i at dama dumper dem pga det dårlige utstyret (temmelig mange her som er nokså klare på det) samt at flere her faktisk har ei oppfatning om minstemål i cm. Så her er vi vitner til hva et utvalg, representativt eller ikke, faktisk tenker om temaet.

Alle som er "dårlig utstyrt" kan spare seg å gå inn i forhold. Det kan, som antatt, føre til at nautet i andre halvdel av senga ikke blir tilfredsstilt godt nok. Nyt heller livet som single, gutter :bolledeig:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Voksenmann40+ said:

Alle som er "dårlig utstyrt" kan spare seg å gå inn i forhold. Det kan, som antatt, føre til at nautet i andre halvdel av senga ikke blir tilfredsstilt godt nok. Nyt heller livet som single, gutter :bolledeig:

Hva er poenget med å skrive et slikt sutreinnlegg?
Med slik en holdning og usikkerhet kan jeg garantere deg at ho hvertfall ikke blir tilfredsstilt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår et slag for peniser som er mindre enn gjennomsnittet. Har aldri vært et problem hos oss. Får stort sett alltid orgasmer, til tross for at jeg har født barn og sannsynligvis ikke er av de trangeste. mannen min er utrolig macho selv om han ikke har en svær en mellom beina. 😍

Anonymkode: 3dbad...8a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...