AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #1 Skrevet 6. desember 2017 Virker som kjekke folk som bare er varme, gode, snille, hyggelige. Ikke alle som ser opp til en eldre kvinne, men for dem er hun altså noen de ser opp til. Hva er deres inntrykk? Anonymkode: 9537b...c09 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #2 Skrevet 6. desember 2017 Det var en fin og nøytral fremstilling. Litt for mye white pride og for ekstreme holdninger for mitt vedkommende. Er enig med de i mye, men det blir liksom litt for mye. Anonymkode: d8d6d...18d
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #3 Skrevet 6. desember 2017 Hyggelig å få se noe som ikke er så ekstremt venstrevridd mot disse for en gangs skyld! Anonymkode: 9537b...c09 1
Sheherasade Skrevet 6. desember 2017 #4 Skrevet 6. desember 2017 Ja, skikkelige kjernekarer og flotte folk med gode menneskerettighetsprinsipper, dette her. 14
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #5 Skrevet 6. desember 2017 4 minutter siden, Sheherasade skrev: Ja, skikkelige kjernekarer og flotte folk med gode menneskerettighetsprinsipper, dette her. Ja, det synes jeg også. Dette er personer som elsker sitt folk. Anonymkode: 9537b...c09 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #6 Skrevet 6. desember 2017 Det var et generelt positivt inntrykk av dokumentaren faktisk. Anonymkode: a861e...62a 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #7 Skrevet 6. desember 2017 Enig i mye de mener, med den homo hetsen kan de spare seg for! Er ikke der problemet ligger! Anonymkode: a9976...571 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #8 Skrevet 6. desember 2017 Er ikke det den nynazistiske organiasjonen som blant annet nylig ble forbudt i Finland? Jeg visste ikke at den hadde støtte hos nordmenn. Hjelpes. Anonymkode: 9b9fb...dab 8
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #9 Skrevet 6. desember 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke det den nynazistiske organiasjonen som blant annet nylig ble forbudt i Finland? Jeg visste ikke at den hadde støtte hos nordmenn. Hjelpes. Anonymkode: 9b9fb...dab Jo, det er det.. Anbefaler virkelig å se dokumentaren. Den ligger på nrk.no. Anonymkode: 0b455...735
Gjest chisandra Skrevet 6. desember 2017 #10 Skrevet 6. desember 2017 Jeg så den. Synes NRK hadde gjort et godt stykke arbeid. Interessant å se en annen vinkling.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #11 Skrevet 6. desember 2017 2 minutter siden, chisandra skrev: Jeg så den. Synes NRK hadde gjort et godt stykke arbeid. Interessant å se en annen vinkling. Enig. Det var en god dokumentar, men jeg kan ikke si jeg ble noe særlig mer vennlig innstilt til organisasjonen.. Anonymkode: 0b455...735 1
Joppeline Skrevet 6. desember 2017 #12 Skrevet 6. desember 2017 Fin samling folk som ikke sto fremst i køen når litt av hvert ble delt ut... 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2017 #13 Skrevet 6. desember 2017 Han finske fyren var jo ganske kjekk da. Anonymkode: 91d6b...643
Joppeline Skrevet 7. desember 2017 #14 Skrevet 7. desember 2017 Hvis du med "kjekk" mener "avstumpet psykopat" så er jeg enig. 7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #15 Skrevet 7. desember 2017 Ble skremt, de virker jernevasket..ingen smil og spore og så mye umodenhet..så på pupillene på enkelte av dem..tomme og tegn på psykisk sykdom. Anonymkode: 285c5...6c5 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #16 Skrevet 7. desember 2017 5 minutter siden, Joppeline skrev: Hvis du med "kjekk" mener "avstumpet psykopat" så er jeg enig. Rapportert for spekulering og personangrep. Anonymkode: 91d6b...643
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #17 Skrevet 7. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble skremt, de virker jernevasket..ingen smil og spore og så mye umodenhet..så på pupillene på enkelte av dem..tomme og tegn på psykisk sykdom. Anonymkode: 285c5...6c5 De virket på meg som varme mennesker som lever et liv der de stadig må se seg over ryggen fordi folk hater dem for meningene deres. Folk er hjernevasket til å tenke en masse stygt om dem uten å ha møtt noen av dem. Nå fikk vi se at de er ikke monstre, de er mennesker. Helt vanlige mennesker. Jeg synes de virker som gode mennesker. Anonymkode: 91d6b...643 1
Joppeline Skrevet 7. desember 2017 #18 Skrevet 7. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rapportert for spekulering og personangrep. Anonymkode: 91d6b...643 Personangrep? Angrep jeg deg? "Brukerdebatt eller personangrep. Personangrep er det å gå til angrep på brukere man diskuterer med." Spekulering? Hvilke årsakssammenhenger? "Spekulasjoner eller ryktespredning. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene. " Tenkte jeg for ordens skyld kan informere om at jeg har rapportert deg for å ha publisert: "Oppfordring til, tilretteleggelse for eller forherligelse av brudd på norsk lov. Dette inkluderer også voldshandlinger, voldsbruk, voldtekt og lignende." 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #19 Skrevet 7. desember 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: De virket på meg som varme mennesker som lever et liv der de stadig må se seg over ryggen fordi folk hater dem for meningene deres. Folk er hjernevasket til å tenke en masse stygt om dem uten å ha møtt noen av dem. Nå fikk vi se at de er ikke monstre, de er mennesker. Helt vanlige mennesker. Jeg synes de virker som gode mennesker. Anonymkode: 91d6b...643 Seriøst? De sitter der å forsvarer dødelig vold, Behring Breivik, og nekter for at holocaust skjedde, samtidig som at de hater homofile. Syns du virkelig det gjør at de fremstår som gode mennesker? Anonymkode: 0b455...735 6
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #20 Skrevet 7. desember 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: De virket på meg som varme mennesker som lever et liv der de stadig må se seg over ryggen fordi folk hater dem for meningene deres. Folk er hjernevasket til å tenke en masse stygt om dem uten å ha møtt noen av dem. Nå fikk vi se at de er ikke monstre, de er mennesker. Helt vanlige mennesker. Jeg synes de virker som gode mennesker. Anonymkode: 91d6b...643 Er vel heller motsatt der andre må se seg over skuldrene.. De er ikke vanlige, synes de bærer preg av ekstrem umodenhet, lite reflekterte evner og empati. Hjernevaskede som barn. Så tomme øyne, så lite smil. Livet er så kort, håper de lærer seg og nyte solskinnsdager etterhvert. Anonymkode: 285c5...6c5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå