Gå til innhold

Fler som ser dokumentaren om Nordiske Motstandsrørelsen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Virker som kjekke folk som bare er varme, gode, snille, hyggelige. Ikke alle som ser opp til en eldre kvinne, men for dem er hun altså noen de ser opp til.

Hva er deres inntrykk?

Anonymkode: 9537b...c09

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en fin og nøytral fremstilling. Litt for mye white pride og for ekstreme holdninger for mitt vedkommende. Er enig med de i mye, men det blir liksom litt for mye.

Anonymkode: d8d6d...18d

Skrevet

Hyggelig å få se noe som ikke er så ekstremt venstrevridd mot disse for en gangs skyld!

• Liker 1
Skrevet

Ja, skikkelige kjernekarer og flotte folk med gode menneskerettighetsprinsipper, dette her. :sarkasme:

• Liker 14
Skrevet
4 minutter siden, Sheherasade skrev:

Ja, skikkelige kjernekarer og flotte folk med gode menneskerettighetsprinsipper, dette her. :sarkasme:

Ja, det synes jeg også. Dette er personer som elsker sitt folk.

• Liker 4
Skrevet

Det var et generelt positivt inntrykk av dokumentaren faktisk. 

Anonymkode: a861e...62a

• Liker 1
Skrevet

Enig i mye de mener, med den homo hetsen kan de spare seg for! Er ikke der problemet ligger!

Anonymkode: a9976...571

• Liker 2
Skrevet

Er ikke det den nynazistiske organiasjonen som blant annet nylig ble forbudt i Finland? Jeg visste ikke at den hadde støtte hos nordmenn. Hjelpes. 

Anonymkode: 9b9fb...dab

• Liker 8
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det den nynazistiske organiasjonen som blant annet nylig ble forbudt i Finland? Jeg visste ikke at den hadde støtte hos nordmenn. Hjelpes. 

Anonymkode: 9b9fb...dab

Jo, det er det.. Anbefaler virkelig å se dokumentaren. Den ligger på nrk.no. 

Anonymkode: 0b455...735

Gjest chisandra
Skrevet

Jeg så den. Synes NRK hadde gjort et godt stykke arbeid. Interessant å se en annen vinkling. 

Skrevet
2 minutter siden, chisandra skrev:

Jeg så den. Synes NRK hadde gjort et godt stykke arbeid. Interessant å se en annen vinkling. 

Enig. Det var en god dokumentar, men jeg kan ikke si jeg ble noe særlig mer vennlig innstilt til organisasjonen.. 

• Liker 1
Skrevet

Fin samling folk som ikke sto fremst i køen når litt av hvert ble delt ut...

• Liker 5
Skrevet

Han finske fyren var jo ganske kjekk da.  :hjerte:

Anonymkode: 91d6b...643

Skrevet

Hvis du med "kjekk" mener "avstumpet psykopat" så er jeg enig. 

• Liker 7
Skrevet

Ble skremt, de virker jernevasket..ingen smil og spore og så mye umodenhet..så på pupillene på enkelte av dem..tomme og tegn på psykisk sykdom.

Anonymkode: 285c5...6c5

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Joppeline skrev:

Hvis du med "kjekk" mener "avstumpet psykopat" så er jeg enig. 

Rapportert for spekulering og personangrep.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble skremt, de virker jernevasket..ingen smil og spore og så mye umodenhet..så på pupillene på enkelte av dem..tomme og tegn på psykisk sykdom.

De virket på meg som varme mennesker som lever et liv der de stadig må se seg over ryggen fordi folk hater dem for meningene deres. Folk er hjernevasket til å tenke en masse stygt om dem uten å ha møtt noen av dem. Nå fikk vi se at de er ikke monstre, de er mennesker. Helt vanlige mennesker. Jeg synes de virker som gode mennesker.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rapportert for spekulering og personangrep.

Personangrep? Angrep jeg deg? 

"Brukerdebatt eller personangrep. Personangrep er det å gå til angrep på brukere man diskuterer med."

Spekulering? Hvilke årsakssammenhenger? 

"Spekulasjoner eller ryktespredning. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner, når dette vurderes å være til skade for den eller de omtalte partene. "

Tenkte jeg for ordens skyld kan informere om at jeg har rapportert deg for å ha publisert:

"Oppfordring til, tilretteleggelse for eller forherligelse av brudd på norsk lov. Dette inkluderer også voldshandlinger, voldsbruk, voldtekt og lignende."

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De virket på meg som varme mennesker som lever et liv der de stadig må se seg over ryggen fordi folk hater dem for meningene deres. Folk er hjernevasket til å tenke en masse stygt om dem uten å ha møtt noen av dem. Nå fikk vi se at de er ikke monstre, de er mennesker. Helt vanlige mennesker. Jeg synes de virker som gode mennesker.

Seriøst? De sitter der å forsvarer dødelig vold, Behring Breivik, og nekter for at holocaust skjedde, samtidig som at de hater homofile. Syns du virkelig det gjør at de fremstår som gode mennesker? 

• Liker 6
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel heller motsatt der andre må se seg over skuldrene..

De er ikke vanlige, synes de bærer preg av ekstrem umodenhet, lite reflekterte evner og empati. Hjernevaskede som barn.

Så tomme øyne, så lite smil. Livet er så kort, håper de lærer seg og nyte solskinnsdager etterhvert.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...