Gå til innhold

Håper så sykt at barnet ikke får rødt hår...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Liven_ skrev:

La oss håpet barnet arver hårfargen din. Men ikke mye annet. 

Håper faktisk at TS sin gutt får rødt hår da det sannsynligvis er eneste måten hun kan klare å få bukt med sine fordommer mot rødhårede på.. 

Anonymkode: 1e3bd...42b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Eh....nei det er det ikke! Og du svarte ikke på hvordan du vet at det er så mange som ikke liker rødt hår? 

Det er jo en greie, bare Google det. 

 

Ts

Anonymkode: d8a84...ae8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, schwifty skrev:

Det eneste jeg kan håpe da er at barnet ditt ikke blir behandlet med mindre kjærlighet, hvis det blir til at barnet har rødt hår.

Herre Gud, trenger ikke å dra det dit da. Alle elsker jo barna uansett.

 

ts

Anonymkode: d8a84...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ex har brunt hår med litt røde toner i skjegget,jeg er helt blond.Vår sønn ble født med nydelig rødbrunt hår. 

Da min ex nye kjæreste ble gravid,sa hun til meg at hun håpet for all del at babyen ikke ble født med hårfarge som min sønn.

Da jenta ble født måtte jeg jammen le. Hele håret er knalloransj.Min sønn ser brunhåret ut i sammenligning.Alle bilder de legger ut er i svart/hvitt eller med lue som dekker håret. Karma is a bitch.

Anonymkode: a86c3...a69

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min ex har brunt hår med litt røde toner i skjegget,jeg er helt blond.Vår sønn ble født med nydelig rødbrunt hår. 

Da min ex nye kjæreste ble gravid,sa hun til meg at hun håpet for all del at babyen ikke ble født med hårfarge som min sønn.

Da jenta ble født måtte jeg jammen le. Hele håret er knalloransj.Min sønn ser brunhåret ut i sammenligning.Alle bilder de legger ut er i svart/hvitt eller med lue som dekker håret. Karma is a bitch.

Anonymkode: a86c3...a69

Stakkars jente som har sånne foreldre. Bilder i svart/hvitt og lue som dekker håret? Er det noe som feiler de? Håper idioter som er flau over barnas hårfarge miste foreldreretten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna våre lærer av oss. Hva ønsker du å lære din sønn? Vi er alle unike, det er sikkert og visst! Håper på visdom på din vei.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En venninne var bekymret for at jentebarnet skulle få stor nese fra farens side. Hun kunne spart seg bekymringen, barnet er nå tenåring og har en modellperfekt liten nese. Men hun ble også født med et syndrom som gjør at hun aldri vil bli voksen og klare seg selv. Kan fortelle deg at nesebekymringen ble nada i forhold. 

Når det er sagt er to av de kjekkeste jeg vet, menn med rødt hår. De hadde begge gulrotrødt som barn, som voksne er det blitt hhv mer blondt og brunlig.

Synes imidlertid du seriøst skal ta et oppgjør med din egen overfladiskhet og intoleranse. Og i årene fremover fokusere på å lære barnet å være glad i og stolt av seg selv. 

Anonymkode: 643e6...27d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min ex har brunt hår med litt røde toner i skjegget,jeg er helt blond.Vår sønn ble født med nydelig rødbrunt hår. 

Da min ex nye kjæreste ble gravid,sa hun til meg at hun håpet for all del at babyen ikke ble født med hårfarge som min sønn.

Da jenta ble født måtte jeg jammen le. Hele håret er knalloransj.Min sønn ser brunhåret ut i sammenligning.Alle bilder de legger ut er i svart/hvitt eller med lue som dekker håret. Karma is a bitch.

Anonymkode: a86c3...a69

Skjønner henne godt, knall prange/gullerot er jo det værste. Stakkars jente...

ts

Anonymkode: d8a84...ae8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Eg trur nok at når du ser gutten din, med det moglegens raude håret, så vil du skamme deg over å ha hatt sånne tanker om han og synast at han er verdas finaste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syntes ingen av disse mennene er estetisk pene. Håper virkelig ikke sønnen min blir seende sånn ut :( 

 

ts

Anonymkode: d8a84...ae8

Disse menne er flotte. Alle med forskjellige ansiktstrekk. Hvilket utseende ønsker du han skal ha???? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich

Da jeg bestemte meg for å få barn , var det med viten om at det kunne bli gutt/jente rødt/brunt/svart/blondt hår , blå/brune/grønne øyne - hjertefeil/en arm/ astma/ downs syndrom...

 

jeg brukte ikke MEST energi på å håpe det ikke var rødt hår jeg skulle få::

 

du er en fryktelig grunn person 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er mange som misliker rødt hår da, jeg er ikke alene om det.

ts

Anonymkode: d8a84...ae8

Mange som misliker blondt hår også - hvertfall de veldige blondinene som du fremstår å være ;)

Anonymkode: a8c03...bda

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker menn med rødt hår! Prrrrrrr <3

Jeg tenker du har veldig feil prioriteringer. Du burde fokusere på at helsa til ungen er bra. Du vil uansett synes han er vakker, uansett hår.

Anonymkode: 0ac4c...b61

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose
3 minutter siden, Tiara07 skrev:

Disse menne er flotte. Alle med forskjellige ansiktstrekk. Hvilket utseende ønsker du han skal ha???? 

Helt sikkert Justin Bieber sitt utseende:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller hodeløs, 46 grønne fingre og svartedauden enn rødt hår. 

Nei, skjerp deg! Du skulle rett og slett ikke fått lov til å ha unger om dette er din største bekymring. 

Anonymkode: 2a468...9f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dette er tull for det må være noe av det dummeste jeg har lest! Av alle ting så kan gå galt bekymrer du deg for om barnet får rødt hår.. Rødt hår kan jo være kjempefint, Skjeldent er det også. Regner med dette er en trolle-tråd, ellers bør du skamme deg!

Anonymkode: 11c34...07b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså, det et ikke sååå uvanlig å ha slike tanker. De fleste bare holder det litt innad i gruppa😜 

Det handler jo ikke om at man ikke vil elske ungen eller at det ikke er viktig at den er frisk. Men jeg vet om flere damer som har vært bittelitt bekymret for at barnet skal få rødt hår. Både fordi mange syns det ikke er så pent(hvertfall komboen blek hud/fregner/oransj hår) og fordi det har vært en lang «tradisjon» med mobbing. Og jeg skal innrømme at dersom jeg kunne velge hårfarge på mine barn, ville jeg ikke valgt rødt.

Ellers syns jeg at pene mennesker blir enda penere med rødt hår, og mindre pene mennesker blir enda mindre pene med rødt hår.

Anonymkode: 8a725...953

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS har rett, dette er faktisk ikke unormalt. Det er heller ikke unormalt at folk (og jeg må poengtere, oppegående mennesker) høyt sier "bare ungen ikke får rødt/orange hår!", "så dere håret til den ungen når de tok av luen?". Det er ganske åpenbart at mange synes det er såpass stygt at de ikke ønsker det på sine barn og nesten bekymrer seg for om barnet får rødt hår. Det er definitivt mange av TS der ute, og som en som selv har rød-skjer i håret har jeg utallige minner om venner, slektninger osv. som har sagt, ledd etc. av dette opp gjennom barn- og ungdomstiden min. Jeg lot de aldri legge merke til at det såret innerst inne, men det sykeste er at jeg nesten sitter med de samme tankene som dem i dag. Holdninger smitter. Så husk det, alle foreldre/venner/slektninger som gjør narr av fysiske trekk; du bidrar til mobbing. 

Anonymkode: 17731...133

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Tiara07 skrev:

Disse menne er flotte. Alle med forskjellige ansiktstrekk. Hvilket utseende ønsker du han skal ha???? 

Har ingen problemer med ansiktstrekkene deres, det er fargen på håret som er stygt. 

 

Ts

Anonymkode: d8a84...ae8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...