Gå til innhold

Håper så sykt at barnet ikke får rødt hår...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skremmer fanden på flatmark disse rødhårede gutta her, ja! Sikkert store problemer med dametekket!

eddie-redmayne.jpg

damian-lewis-1.jpg

500full.jpg

Anonymkode: 50dbe...3ef

Hvem er han på siste bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Axl Rose

Hva skal du gjøre hvis han får rødlig hår? Adoptere han bort? 
Seriøst TS, kom deg til psykolog når du har sånne tanker. Fy faen. 

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det gjør jeg sikkert, men ønsker helst ikke rødt hår. Håper selvsagt også på en frisk og lykkelig gutt.

 

ts

Anonymkode: d8a84...ae8

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes ingen av disse mennene er estetisk pene. Håper virkelig ikke sønnen min blir seende sånn ut :( 

 

ts

Anonymkode: d8a84...ae8

Nå er det ikke du som skal date sønnen din heller da, du er mora hans. Hva du synes er attraktivt i en mann er helt irrelevant for din sønns fremtidige kjærlighetsliv. Som denne tråden bevitner er det mange damer som har null problemer med rødt hår, faktisk flere som synes det teller positivt. Så lenge du ikke påfører din egen sønn skam og komplekser gjennom din negative innstilling til hårfargen hans, så er dette et ikke-problem.

Anonymkode: 50dbe...3ef

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, det er ganske vanlig å ikke like rødt hår...

 

ts

Anonymkode: d8a84...ae8

Nei det er ikke det blant voksne folk. Det er det blant barn. Er du et barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Nå er det ikke du som skal date sønnen din heller da, du er mora hans. Hva du synes er attraktivt i en mann er helt irrelevant for din sønns fremtidige kjærlighetsliv. Som denne tråden bevitner er det mange damer som har null problemer med rødt hår, faktisk flere som synes det teller positivt. Så lenge du ikke påfører din egen sønn skam og komplekser gjennom din negative innstilling til hårfargen hans, så er dette et ikke-problem.

Anonymkode: 50dbe...3ef

Er mange som misliker rødt hår da, jeg er ikke alene om det.

ts

Anonymkode: d8a84...ae8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rødt hår er da utrolig vakkert! Jeg vet om flere med lett gyllen hud, blå og brune øyne og nydelige rødtoner i håret.

Hadde gladelig bytta mitt kommunegråe hår på flekken om det var var mulig!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
1 minutt siden, schwifty skrev:

Så dropp å få barn, da unngår du det. :tommelopp:

"Nei jeg må jo ha barn! Alle andre har barn, da må jeg også"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, det er ganske vanlig å ikke like rødt hår...

 

ts

Anonymkode: d8a84...ae8

Nå tror jeg bare du provoserer, men jeg spør likevel; på hvilket grunnlag sier du det? Jeg jobber med barn og familier og har aldri hørt noen si det før, tvert i mot egentlig! Rødt hår er vakkert sier de, og det er jeg helt enig i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, schwifty skrev:

Så dropp å få barn, da unngår du det. :tommelopp:

Jeg skal ha barn om under 2 mnd. Så det er litt sent du...

ts

Anonymkode: d8a84...ae8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes ingen av disse mennene er estetisk pene. Håper virkelig ikke sønnen min blir seende sånn ut :( 

 

ts

Anonymkode: d8a84...ae8

Du håper han blir estetisk pen og uten rødt hår? Vet du, jeg skal være raus på et annet område for deg, siden du har dine helt egne prioriteringer: Jeg ønsker og håper at du får en frisk og sunn sønn. 🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jobbermedbarn skrev:

Nå tror jeg bare du provoserer, men jeg spør likevel; på hvilket grunnlag sier du det? Jeg jobber med barn og familier og har aldri hørt noen si det før, tvert i mot egentlig! Rødt hår er vakkert sier de, og det er jeg helt enig i!

Hva man syntes og hva man sier er jo ofte to forskjellige ting. 

Ts

Anonymkode: d8a84...ae8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh, det er ganske vanlig å ikke like rødt hår...

 

ts

Anonymkode: d8a84...ae8

Hvorfor er det vanlig å ikke like rødt hår? Hva er det som gjør denne hårfargen mindre pent (for deg) enn blondt eller brunt/mørkt hår?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva man syntes og hva man sier er jo ofte to forskjellige ting. 

Ts

Anonymkode: d8a84...ae8

Eh....nei det er det ikke! Og du svarte ikke på hvordan du vet at det er så mange som ikke liker rødt hår? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skyt meg nå, men.... Har fått vite at det er en gutt og da blir det liksom enda verre. Kan ikke tenke meg noe mindre estetisk fint enn en gutt/mann med rødt hår. 

Jeg har lyst blondt hår, men faren min har rølig skjegg, så jeg bærer nok genene. Samboer er  mellomblond... hva er sjansene våre? 

Anonymkode: d8a84...ae8

Jeg håper du vokser opp gir sønnen din en god oppvekst og at han med sitt røde hår møter min datter så vi kan prise, hedre og mesunne den vakreste gutt med sitt røde hår inn i vårs familie:) 

Hilsen ei STOLT kvinne med generasjoner med rødt hår. Som har blitt stoppet på gaten i utallige land,  sammen med sin familie for å få komplemanger & mesunnelse for vårt røde vakre unike hår, og røde kjekke skjeggete menn😁❤️

 

Kan også nevne at bror har vunnet råeste/flotteste skjegg, min søster er modell pluss pluss pluss....alle helt røde🤗

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, får håpe sønnen ikke blir like fordomsfull som moren iallefall.. Og hvor tar du det fra at det er ganske mange som ikke liker rødt hår? 

Anonymkode: 1e3bd...42b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ha barn om under 2 mnd. Så det er litt sent du...

ts

Anonymkode: d8a84...ae8

Det eneste jeg kan håpe da er at barnet ditt ikke blir behandlet med mindre kjærlighet, hvis det blir til at barnet har rødt hår.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...