Gå til innhold

Håper så sykt at barnet ikke får rødt hår...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skyt meg nå, men.... Har fått vite at det er en gutt og da blir det liksom enda verre. Kan ikke tenke meg noe mindre estetisk fint enn en gutt/mann med rødt hår. 

Jeg har lyst blondt hår, men faren min har rølig skjegg, så jeg bærer nok genene. Samboer er  mellomblond... hva er sjansene våre? 

Anonymkode: d8a84...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke unormalt at blonde menn har rødlig skjegg. Både faren min og broren min har rødlig skjegg, men de er begge blonde på hodet. Men, nå er dette sønnen din og du kommer til å se på han som den vakreste uansett, og han blir nok fin uansett hvordan håret hans ser ut. Så nå kan du heller gå å håpe på at han blir en frisk og lykkelig gutt.

Anonymkode: 15cca...2c3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen er vi forskjellige. Jeg er så sinnsykt fornøyd med at det ser ut som jenta mi har arvet den rødlige hårfargen min. :hjerte: Synes det er så herlig å ha en farge som ikke er lik alle andres, men alikevel er fin. 

Anonymkode: b8dc6...4c5

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei du får klippe av gutten det røde håret da og holde han snau hele livet. Eventuelt ta en søppelsekk over hodet på han.

Men det aller beste hadde vel vært at du blir voksen og innser hvor tåpelig du er men tviler på at du har så lyst til det.

Anonymkode: 411b7...dda

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det første barnet ditt? Høres ikke ut som om du vet hvor ufattelig, ubegripelig vakker en syns ens eget barn er. Uansett! Du skal jo ikke være tiltrukket av dette barnet, så hva som er din personlige smak spiller vel overhode ingen rolle. Håper dette er tull, ellers er du ett av de mest overfladiske menneskene jeg har vært borti.

Anonymkode: 0affe...b64

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skremmer fanden på flatmark disse rødhårede gutta her, ja! Sikkert store problemer med dametekket!

eddie-redmayne.jpg

damian-lewis-1.jpg

500full.jpg

Anonymkode: 50dbe...3ef

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke denne nedrakkingen på rødt hår. For meg er det litt som nedrakking på hudfarge. uting rett og slett. 

Anonymkode: b0c68...fd7

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om den får en sykdom som gjør at han blir invalid og dør 8 år gammel. Men så lenge håret ikke er rødt, så er jo det greit. Heller død enn rød får en ny mening! 

Anonymkode: c0e04...1ff

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger jeg har lest en 20+ siders tråd fra i fjor hvor nøyaktig samme problemstilling ble presentert og bildene av de rødhårete over her dukket opp med jevne mellomrom. 

Så jeg håper det er en ønskereprise, og at det ikke faktisk finnes to som TS. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes hårfarge for barn, bare et lite tips:) 

Anonymkode: 98c73...1d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst. Jeg har en nær venninne som nettopp har født et barn med store hjertefeil. De er fremdeles på sykehuset, ingen vet om barnet vil leve eller dø. Absurd å lese at noen bruker energi på å bekymre seg for om barnet får en hårfarge de ikke liker. Vel, godt du holder fokus på det som betyr noe i livet.

Anonymkode: d1731...621

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt skjegg er ikke det samme genet som rødt hår, så slapp av. Er ikke så lenge siden jeg leste om dette. Mannen min har også rødt skjegg, men mørkt blondt hår, det er veldig vanlig kombinasjon. 

Forøvrig så synes jeg rødt hår er kjempefint! Både på menn og kvinner. 

Anonymkode: bafe7...83a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rødt hår er jo veldig fint både på gutter og jenter. Og det er en veldig sjelden hårfarge, jeg har alltid syntes at rødt hår er veldig pent.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke unormalt at blonde menn har rødlig skjegg. Både faren min og broren min har rødlig skjegg, men de er begge blonde på hodet. Men, nå er dette sønnen din og du kommer til å se på han som den vakreste uansett, og han blir nok fin uansett hvordan håret hans ser ut. Så nå kan du heller gå å håpe på at han blir en frisk og lykkelig gutt.

Anonymkode: 15cca...2c3

Ja, det gjør jeg sikkert, men ønsker helst ikke rødt hår. Håper selvsagt også på en frisk og lykkelig gutt.

 

ts

Anonymkode: d8a84...ae8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skremmer fanden på flatmark disse rødhårede gutta her, ja! Sikkert store problemer med dametekket!

eddie-redmayne.jpg

damian-lewis-1.jpg

500full.jpg

Anonymkode: 50dbe...3ef

Syntes ingen av disse mennene er estetisk pene. Håper virkelig ikke sønnen min blir seende sånn ut :( 

 

ts

Anonymkode: d8a84...ae8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Zoey skrev:

Jeg sverger jeg har lest en 20+ siders tråd fra i fjor hvor nøyaktig samme problemstilling ble presentert og bildene av de rødhårete over her dukket opp med jevne mellomrom. 

Så jeg håper det er en ønskereprise, og at det ikke faktisk finnes to som TS. 

Er jo mange som meg da, det er ganske vanlig å ikke like rødt hår...

 

ts

Anonymkode: d8a84...ae8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...