Gå til innhold

Håper så sykt at barnet ikke får rødt hår...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det jo stor forskjell på rødt hår og rødt hår også da, så etter min mening blir det litt for dumt å dra alle under en kam. 

RØDT hår er pent. Gulrotfarge og fregner er dessverre ikke pent.

IMG_4413.JPG

IMG_4421.JPG

Anonymkode: d9ab0...d94

Huff, ja dette er jo skrekken. I og med at jeg er lys blond, så ser jeg for meg at hvis det skulle bli rødt hår så blir det gulrotfargen 😫

ts

Anonymkode: d8a84...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, attegløyma skrev:

Bilderesultat for outlander jamie

Han er så sinnsykt deilig!! :ninuskapus:

Anonymkode: 2b364...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker TS skal være forsiktig med å hva hun ønsker seg. Det kan faktisk gå i opplfylles. Men da kanskje ikke som hun selv ønsker. At hun nå har et barn i magen, betyr ikke at barnet f.eks blir født levende, eller frisk for den saks skyld.

Hårfarge bør være en av de mindre bekymringene, det er noe man ikke får gjort noe med uansett.

 

Har faktisk selv et barn med meget rødt hår. Hun snur hoder overalt hvor hun er. Hun er møkklei all oppmerksomheten hun får pga håret sitt. Alle snakker om det, vil ta på det osv. Mange som også tror at fargen ikke kan være ekte.

Selv har jeg mørkeblondt kjedelig hår. Mange i familien min er dog rødhåret, med varierende 'hell'. Men det reflekter nok heller fra mitt syn på de det gjelder da jeg ikke er fan av personligheten til de jeg ikke liker fargen til :P

Anonymkode: 2b364...5c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som får "såå utrolig mange" komplimenter for hårfargen, har dere tenkt på at det rett og slett er sånt som folk sier i ren sympati bare for å være høflige?

Mener ikke å være slem altså, men enkelte blir litt vel høye på pæra av alle disse komplimentene, og tror seriøst at de som sier at gulrotfarget hår er utrolig vakkert, faktisk mener det de sier. 

Anonymkode: d9ab0...d94

Hei, din nebbete person. Hvordan føles det? 

Anonymkode: 784d4...489

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som får "såå utrolig mange" komplimenter for hårfargen, har dere tenkt på at det rett og slett er sånt som folk sier i ren sympati bare for å være høflige?

Mener ikke å være slem altså, men enkelte blir litt vel høye på pæra av alle disse komplimentene, og tror seriøst at de som sier at gulrotfarget hår er utrolig vakkert, faktisk mener det de sier. 

Anonymkode: d9ab0...d94

Helt riktig, dette er den egentlige sannheten. Jeg liker at folk synes synd på meg, så derfor framhever jeg gulrothåret mitt så godt jeg kan. 

:ironi:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes både rødt og oransje hår er fint og jeg har alltid ønsket meg masse fregner. Farget håret mitt rødt/oransje en periode, og hadde det ikke vært for at det var stress å farge etterveksten hadde jeg vært rødtopp for alltid

Er av naturen mørke blond, med helt lyse, usynlige bryn og vipper og blek hud som aldri blir brun. Ville mye heller hatt rødt hår og fregner. 

Anonymkode: 7dd50...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hyggelig" å se at så mange tror de sitter på fasiten over hva som er universelt pent eller ikke. Det mangler noe ganske vesentlig innabords når man er i stand til å uttale seg om andre menneskers utseende på den måten mange gjør i denne tråden, men det er kanskje greit å være litt dum så lenge man ikke har (gud forby) rødt hår, eller? I følge en del av innleggene her skulle man tro at rødhårede er dømt til å være enslige hele livet og i allefall kan se milevis etter en modellkarriere. Heldigvis vet vi jo alle at det ikke stemmer. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Perelandra skrev:

Helt riktig, dette er den egentlige sannheten. Jeg liker at folk synes synd på meg, så derfor framhever jeg gulrothåret mitt så godt jeg kan. 

:ironi:

«Dette er den egentlig sannheten»

Sitter du med forskningsrapporten? 

Anonymkode: 784d4...489

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«Dette er den egentlig sannheten»

Sitter du med forskningsrapporten? 

Anonymkode: 784d4...489

Nei, det er basert på personlig erfaring. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Jeg har en venninne som har hatet sin røde hårfarge i alle år, og som har farget det mørkebrunt i mange år. Nå har hun to rødhårede kids. Håper virkelig ikke at hun fortsatt synes fargen er fæl. Rødt hår er like fint som alle andre farger. 

Anonymkode: 49d66...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt hår er nydelig i seg selv, det er alt det som følger med som er noe dritt. Man blir solbrent bare man ser på sola, får føflekker og pigmentflekker, har lyse vipper og bryn, sensitiv hud og ja.. Personlig erfaring :P

Anonymkode: 6158a...b2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulrotfarge her MED fregner. Skulle hengt meg for lengst. Men siden jeg aldri har opplevd fordommer noen sted i verden jeg har reist og jeg har hatt gode venner bestandig og alltid hatt svært godt draget på det motsatte kjønn så har jeg egentlig ikke skjønt hvor forhatt jeg er. Før nå. Eller....jeg tror heller det er ts det er noe galt med. Ikke rødhårede.

Anonymkode: 0ac4c...b61

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 6.12.2017 den 20.33, AnonymBruker skrev:

Skyt meg nå, men.... Har fått vite at det er en gutt og da blir det liksom enda verre. Kan ikke tenke meg noe mindre estetisk fint enn en gutt/mann med rødt hår. 

Jeg har lyst blondt hår, men faren min har rølig skjegg, så jeg bærer nok genene. Samboer er  mellomblond... hva er sjansene våre? 

Anonymkode: d8a84...ae8

Dette innlegget provoserer meg noe så inderlig. Hvis deres ønsket om barn virkelig hadde vært så høyt, så er jeg sikker på at en så liten bagatell som barnets hårfarge ikke hadde hatt noe som helst betydning. Synes virkelig synd på dere hvis skrekken er hvilken hårfarge ungen har, og ikke viktigere ting som om den er frisk, har god helse eller kommer ut uten noen form for mangler. Skjerp dere!

 

Endret av UKJENTbruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...