Gå til innhold

Alkoholfri øl i barnedåp - svigers forbanna


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Melk kan se ut som White russian, og vann som ren vodka. Nei det beste er nok å ikke servere drikke i det hele tatt:laugh:

Anonymkode: 782ca...44c

Gjerne like greit å droppe hele festen. Fest og selskaper forbindes ofte med grøftefylla, tenk om noen tror vi driver med slikt????

Anonymkode: 60d49...622

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På ‎06‎.‎12‎.‎2017 den 21.25, palamina skrev:

Hehe, hvis du har et problem med 0,7% alkohol bør man heller ikke servere nystekt gjærbakst eller modnet frukt i denne dåpen. Bare for å sette tallet i perspektiv for deg.

Mange misoppfatninger rundt dette ser det ut til. ;) 

Eller kefir, yoghurt eller annen syrnede melkeprodukter

Anonymkode: 1dc90...863

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigermoren din har ikke noe med å bli sur og dirigere hva dere ønsker å servere. Hun er gjest, hun tar det hun bys.

Selv synes jeg ikke det gjør noe med alkoholfritt eller øl i barnedåp. Serverte begge deler i mine barns dåp under middagen. Da sto det flasker med brus/mineralvann/munkholm/ølboks midt på bordet, og folk helte oppi stettglasset det de ville ha selv. Han som drakk mest drakk vel en hel halvliter. Øl er godt til mat. Ingen drakk alkohol etter middagen. Har ikke tenkt over om bildene er tacky, de dokumenterer slik det var.

Min mor syntes på forhånd at alkohol ikke hørte hjemme i barnedåp. Men når hun så at det var satt frem ca 4 halvlitere til 15 gjester så tok hun det med stor ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv alkoholfritt bryllup. Det var jeg på i juli. DET var jævlig det. Barnedåp, helt innafor med alkoholfritt. Har aldri vært i dåp selv med alkohol og jeg har vært i en del dåp. Gjør som du vil, ts.

Anonymkode: be5a6...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv alkoholfritt bryllup. Det var jeg på i juli. DET var jævlig det. Barnedåp, helt innafor med alkoholfritt. Har aldri vært i dåp selv med alkohol og jeg har vært i en del dåp. Gjør som du vil, ts.

Anonymkode: be5a6...6bb

Det har aldri vært snakk om alkohol i den dåpen

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...