Gå til innhold

Leker til kattene mine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt endel penger på leker, men jo mer fancy de er, jo mindre blir de brukt :fnise:

Noen ting har vært ganske vellykket da. Små lette baller eller lignende de kan hive rundt og springe etter, "fiskestang" med et eller annet som ikke er for stort i enden, laserpenn, og små tøydyr. Ellers kan man lage mye rart selv. Finne en pinne, knytte tråd/tau på den og ha et eller annet i enden som er morsomt. Krølle sammen papirlapper, men det kan det bli litt rot med. Til og med penner kan være toppen av lykke hvis man leker litt med den på rett måte. Pappesker kan også være kjempegøy, men min katt synes for eksempel at pappesker er kjedelig. Plastposer eller bager kan også være kjempemorsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Penger på kakeleker ser jeg på som penger kastet ut av vinduet. 

Anonymkode: e361c...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Penger på kakeleker ser jeg på som penger kastet ut av vinduet. 

Anonymkode: e361c...fa2

Kakeleker? Hvor får man kjøpt det? :) 

Anonymkode: c203e...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker alle som har bidratt med tips om leker til kattene mine, jeg har nå forsøkt tropp på brus, jeg har funnet gammel skolisse, jeg har lagt papir inn i brukt dorull som jeg rullet frem og tilbake på gulvet. Skal også nå lage et pappeske slått, så jeg skal se om jeg klarer å få tak i nok papp til dette, blir et morsomt prosjekt. 

Dere får ha en god jul alle sammen :) 

Anonymkode: c203e...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...