Gå til innhold
Elaine Marley

Penistråder.

Anbefalte innlegg

Perelandra
1 minutt siden, Elaine Marley skrev:

På 'Siste innlegg', og så klikker du på instillinger. Så er det bare å velge i vei :)

Tusen takk, nå fant jeg det!:smilyblomst: Jeg drev og lette under menyen for min brukerprofil og fant ikke noe der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

solmåneogstjerner

Ja.. Men har lyst til å følge med på seksualitetsforumet, mye interessant der. Bortsett fra de evinnelige er jeg for stor/liten. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Winza
På 5.12.2017 den 15.02, Elaine Marley skrev:

Jeg, og garantert mange andre, har sett meg lei av det økende antallet tråder om penisstørrelse.

Hvis man går inn på seksualitetsforumet nå, så er det hele 10 tråder om dette emnet, og gamle tråder blir også dratt opp. Nye tråder blir laget daglig, og sikkert flere ganger om dagen. Jeg har ikke oversikt over alle :P

Uansett, kan ikke dette sees på som en slags spam? I tillegg til antallet så er det er jo stort sett samme spørsmål som blir stilt omigjen og omigjen, og man får stort sett de samme svarene.

Eventuelt kan man opprette et eget penisunderforum så kan de som er så opptatt av dette få boltre seg der :fnise:

Like irriterendes som med alle de uføre og aspergers trådene..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Winza
På 10.12.2017 den 20.34, Kalevala skrev:

Dette var ganske befriende.

Ignorer.PNG

Ignorert hele sosial prat og humor? Det er jo det eneste stedet hvor man kan hygge seg uten å måtte bekymre seg for at ab-er skal angripe :)

Endret av Winza

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Elaine Marley

Det å ignorere underforum var litt meningsløst synes jeg. Det forsvinner ikke fra "dette snakker vi om nå" eller når man scroller nedover siden. 

Det forsvinner bare fra "siste innlegg", og der er jeg aldri. Så da ser jeg jo fortsatt trådene og de underforumene. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
potetstappe
5 minutter siden, Elaine Marley said:

Det å ignorere underforum var litt meningsløst synes jeg. Det forsvinner ikke fra "dette snakker vi om nå" eller når man scroller nedover siden. 

Det forsvinner bare fra "siste innlegg", og der er jeg aldri. Så da ser jeg jo fortsatt trådene og de underforumene. 

Enig. 

Angående tråder som er klistret øverst på underforumet så har admin tidligere sagt de kun ønsker regler og slikt der.  De har også tidligere sagt nei tidligere når man har spurt om en  slik klistretråd til penisspørsmål. Så tror ikke det kommer til å komme en egen penistråd.  Svarer siden admin ikke har svart på spørsmålet ditt. 

Endret av potetstappe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Elaine Marley
2 minutter siden, potetstappe skrev:

Enig. 

Angående tråder som er klistret øverst på underforumet så har admin tidligere sagt de kun ønsker regler og slikt der.  Så tror ikke det kommer til å komme en egen penistråd.  Svarer siden admin ikke har svart på spørsmålet ditt. 

Ok, det var dumt. Det fungerer jo godt på andre forum. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
potetstappe
1 minutt siden, Elaine Marley said:

Ok, det var dumt. Det fungerer jo godt på andre forum. 

Enig, hadde selv ønsket noen slike klistretråder på forumet. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kalevala
1 time siden, Winza skrev:

Ignorert hele sosial prat og humor? Det er jo det eneste stedet hvor man kan hygge seg uten å måtte bekymre seg for at ab-er skal angripe :)

OK, ja kanskje jeg skal gi det en sjanse allikevel :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kalevala
1 time siden, Elaine Marley skrev:

Jeg er bare på 'siste innlegg', så for meg gir det akkurat hva jeg trenger. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her