AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #1 Skrevet 4. desember 2017 Skal på jentekveld. Og alle skal ha med hver sin gave på 300,- til en pakkelek. Hadde dere blitt glad for Pizzastein? Som dere kan bruke i stekeovnen. Syns det er en kjekk gave selv, og andre ting har vi så mye av fra før, lyslykter, pynt etc. Tenkte det er kjekt med en gave som blir brukt... men hadde dere satt pris på det? Eller hadde det blitt skapfyll? Anonymkode: 1bce0...2e1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #2 Skrevet 4. desember 2017 Her hadde det blitt skapfyll. Med mindre du har en pizzastein som er på størrelse som et vanlig steikebrett. Vi lager aldri mindre pizzaer enn det. Og ærlig talt så synes jeg det er oppskrytt. Pizzan blir like god på vanligs steikeplate når den har stått på varmluft og undervarme. Anonymkode: 91461...ce5
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #3 Skrevet 4. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her hadde det blitt skapfyll. Med mindre du har en pizzastein som er på størrelse som et vanlig steikebrett. Vi lager aldri mindre pizzaer enn det. Og ærlig talt så synes jeg det er oppskrytt. Pizzan blir like god på vanligs steikeplate når den har stått på varmluft og undervarme. Anonymkode: 91461...ce5 Dette er en Pizzastein som er på størrelse med et steikebrett, Men veldig i tvil her 🤔 Anonymkode: 1bce0...2e1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #4 Skrevet 4. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er en Pizzastein som er på størrelse med et steikebrett, Men veldig i tvil her 🤔 Anonymkode: 1bce0...2e1 Jeg synes strengt tatt det ikke er en særlig god presang. Det er en unødvendig kjøkkendings, som tar mye plass. Jeg ville ikke blitt glad for den, for som sagt synes jeg det er mer enn godt nok med vanlig steikebrett og riktig setting på steikeovnen. Jeg har ikke så mye plass i kjøkkenskapene at jeg har lyst til å fylle dem opp med masse spesialdingsebomser. Da ville jeg heller gått for forbruksprodukter, som body lotion, spekemat, gode oster, whatnot. Anonymkode: 91461...ce5 1
Antoinette Skrevet 4. desember 2017 #5 Skrevet 4. desember 2017 Hvis dette er en person som kan lage mat og faktisk bryr og ikke tror dette er en tung frisbee så er det en fin gave. Jeg bruker min til både pizza. rundstykker og brød. 1
Gjest Cocosa Skrevet 4. desember 2017 #6 Skrevet 4. desember 2017 Vi elsker vår og bruker den hver eneste gang vi lager pizza
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #7 Skrevet 4. desember 2017 Her ville det tatt opp skapplass Anonymkode: 1b5aa...c3e
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #8 Skrevet 4. desember 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal på jentekveld. Og alle skal ha med hver sin gave på 300,- til en pakkelek. Hadde dere blitt glad for Pizzastein? Som dere kan bruke i stekeovnen. Syns det er en kjekk gave selv, og andre ting har vi så mye av fra før, lyslykter, pynt etc. Tenkte det er kjekt med en gave som blir brukt... men hadde dere satt pris på det? Eller hadde det blitt skapfyll? Anonymkode: 1bce0...2e1 Pizzasteiner så jeg på tilbud til under hundrelappen nylig. Ganske unyttig såør du meg. Anonymkode: 08cc9...536
miaw Skrevet 4. desember 2017 #9 Skrevet 4. desember 2017 Jeg hadde blitt mer glad for en pizzasten enn lotion ivertfall! 2
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #10 Skrevet 4. desember 2017 Jeg ønsker meg pizzastein til jul! Så her hadde den blitt satt pris på. Anonymkode: 109ab...f48
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #11 Skrevet 4. desember 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal på jentekveld. Og alle skal ha med hver sin gave på 300,- til en pakkelek. Hadde dere blitt glad for Pizzastein? Som dere kan bruke i stekeovnen. Syns det er en kjekk gave selv, og andre ting har vi så mye av fra før, lyslykter, pynt etc. Tenkte det er kjekt med en gave som blir brukt... men hadde dere satt pris på det? Eller hadde det blitt skapfyll? Anonymkode: 1bce0...2e1 Jeg hadde blitt glad - bruker min mye! 😃 Anonymkode: f2896...2f7
Sillyline Skrevet 4. desember 2017 #12 Skrevet 4. desember 2017 Om de er typen som bruker det, er det nok kjekt Her i huset hadde det blitt skapfyll.
Librarian Skrevet 4. desember 2017 #13 Skrevet 4. desember 2017 Elsker vår pizzastein. Bruker den alltid til pizza og nan. Oppbevarer den under ovnen sammen med rister og stekebrett, tar ikke særlig med plass akkurat.
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #14 Skrevet 4. desember 2017 Kjøpte en pizzastein og gledet meg til å bruke den. Men den var for stor for ovnen min. Anonymkode: fa390...a45
Gjest Marillia Skrevet 5. desember 2017 #15 Skrevet 5. desember 2017 12 timer siden, Librarian skrev: Elsker vår pizzastein. Bruker den alltid til pizza og nan. Oppbevarer den under ovnen sammen med rister og stekebrett, tar ikke særlig med plass akkurat. Samme her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå