Gå til innhold

Lære brudevals i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne Pondus-stripen betegner min forlovedes og mitt forhold til dans.

Så nå, med 4 hele måneder igjen, tror jeg det er på tide å gjøre forsøk på litt brudevalsing. Er det noen som har tips om bra steder i Oslo? Det trenger ikke være vals, men jeg kunne tenke meg noe annet enn å bare stå og tråkke til sidene, type klinedans. Det kan vi gjøre på vanlige fester. ;)

Catzy

Skrevet

Jeg har sjekket en del angående dette. Det ser ut til at Kom og dans i Grubbegata er det billigste alternativet. Her betaler man 400 pr. par for et tretimers kurs. Dette er i gruppe. Det er også flere som tilbyr enetimer, men det koster ca tre ganger så mye.

Skrevet

Det i grubbegata 4 heter kom og Dans, http://www.komogdans.no/oslo/.

Vi var der på kurs i går, var helt greit det. Lærte iallefall å danse vals som duger til bryllupsvalsen.

Instruktøren var ivrig og flink.

Kostet 400,- per par.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk tilbud fra danceperfection:

For en times undervisning tar de kr. 500,-. For denne prisen kan man også ta med noen vennepar, eksempelvis forlovere med følge.

mob:XX XX XX XX

mail: slettet

http://www.danceperfection.com

Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

Identifisering av deg selv eller andre gjennom navn, adresse, telefonnummer.

E-postadresser (om du vil være tilgjengelig, opprett en profil).

Telefonnummer

Innlegget er endret i henhold til disse reglene.

Misty (mod)

Skrevet

Vi lærte vals av Bjørg Gretes danseskole, hun var helt fantastisk. Betalte ikke stort

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det en fordel og bruke skoene du skal ha i bryllupet eller et par som er tilnærmet lik når du lærer og danse brudevals, eller bare valse rundt i sokkelesten?

Skrevet

Jeg hadde høyhæla støvletter og det anbefales ikke når man skal danse i tre timer :)

Mange som hadde på "joggesko" der vi var. Ingen i sokkelesten.

Skrevet

Vi kjøpte bare en video vi, så nå valser vi som bare det hjemme :hoho:

Skrevet
Vi lærte vals av Bjørg Gretes danseskole, hun var helt fantastisk. Betalte ikke stort

Samme her. Vi var veldig fornøyd.

Brudevalsen gikk som smurt i bryllupet.

Skrevet

Her også. Og det var kjempegøy. Mannen min ble riktig så flink (også han som aldri danset før!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...