Gå til innhold

hvordan er oppkjøringa i Støren?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har fått oppkjøringsdato på Støren pga var ikke ledig her i Trondheim. Har aldri kjørt der før og hører det er værre der pga hest, traktor og barn på veiene. Er i tillegg snø og is nå. Noen som har kjørt opp i Støren/kjører der som kan komme med noen tips?

Anonymkode: 2e685...bd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke at kjøringen hovedsakelig blir på Støren, men at dere også drar mot byen, uten at jeg skal si noe sikkert. Lykke til :)

Anonymkode: 3add5...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke sluppet deg ut på veien om du synes det er verre på Støren enn i Trondheim.. Bare bruk øynene, kjør etter forholdene og bruk speilene, så går dette helt sikkert veldig bra! :) Den dagen du får lappen så skal du kunne kjøre under alle forhold - i byen som på landevei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si ifra til sensor at du ikke er kjent (da kan de være mer hjelpsomme med å finne veien). 

Øv ekstra på bakkestart i bakker med is.

Pass på farten når du kjører ut av veier med høy fartsgrense. Du vil absolutt ikke skli.

Øv på forbikjøring. Hvis du følger etter en hest i 16km/t sliter du med å bestå. Du må forbi dersom det er traktor eller hest og det er trygt å kjøre forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...