Gå til innhold

Hodehår på jenter er ekkelt og stygt!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Solskinn

Jenter som står når de tisser, er jenter som tør å ha egne meninger, tror jeg.

Jeg ville sagt at de var veldig atletiske eller glade i å vaske på badet (evt grisete). Men det er min mening!

Må bare spörre deg chris, hvor kjöper du selv klärne dine, hvor har du selv hår? Hvordan skiller du deg ut fra flokken av hanndyr? Jeg syns menn er akkurat like stereotype som kvinner, jeg.

Hilsen en med lite hår på hodet og bepelset mus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jada.

Dersom din verden blir bedre av å tro det chris, så tro det du! skader jo ingen av oss det. :wink:

Hva jeg har gjort ihht utseende/stil som er radikalt? Tja si det?

Nå om dagen er jeg nok ikke så innmari annerledes en andre, det eneste annerledes jeg har gjort tror jeg, er at jeg klippet mitt lange, lyse hår (noe som helt klart er kjent for å skulle bevares langt ihht til mannfolk..) pinnkort. Riktignok ikke skallet, men var nok ca 2 cm på det korteste. Tok også en mellomstor tatovering på et godt synelig sted flere år før det var noen særlig andre en MC-gutta som hadde det.

Hva radikalt har du gjort da chris? hva har du gått forran med som ingen andre har turdt? For noe må du jo ha gjort, siden du er så annerledes en oss etterdiltende kvinner? kOm med det vennen.

Og du, det er bare når dere setter ting på spissen at dere blir forstått sier du... nå er det vel kun en to tre stykker her på diskusjonen som "forstår" da, så det treffer vel ikke helt gjør det vel?

Som tidligere spurt, dersom dere ønsker dere en gutte-fantasi-verden, er det ikke lurere å flytte til andre steder en en diskusjonsside for og hovedsaklig med, kvinner?

Vi kan godt jatte med deg, da vi skjønner at det kun er det du takler, men du MÅ jo skjønne at vi kun holder tilbake virkeligheten for å "skåne" sarte gutter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjære alle kloke Kvinner !

Jeg vet at jeg trenger meg inn på deres domene. Kvinnesiden.

Jeg ser at det er mange menn her, og jeg skal ikke svare for de, men min forklaring på mitt tilstedeværende er todelt.

For det første vil jeg gjerne lære dere litt bedre å kjenne. Dette oppnår jeg ved å lese det dere skriver, og ved å stille spørsmål. Jeg tror nemlig at mellom linjene, kommer det ærling meninger fram nå folk (Kvinner) får være anonyme.

For det andre prøver jeg faktisk også å få dere til å tenke litt også. Jeg ser jo at det er mange som ber om svar fra oss menn ! Ofte på spørsmål dere ikke tør, stille til partneren.

Og sist men ikke minst viktig, det er gøy å vri hjernen litt i en frisk debatt !

Som du/dere ser, skriver jeg alltid Kvinne og Dame, med stor forbokstav. Det gjør jeg i respekt !

Hva gjør jeg som er så spesielt, ble det spurt om.

Egentlig ikke så forbannet mye. Men jeg føler meg spesiell og anderledes.

I all beskjedenhet, jeg behandler Kvinner med stor grad av høflighet. Jeg prøver å være en gentlemann, og jeg får fine tilbakemeldinger om at jeg lykkes.

Det er vel litt lite trendy for tiden ?

hilsen chris, i all ærbødighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn
Hva gjør jeg som er så spesielt, ble det spurt om.  

Egentlig ikke så forbannet mye. Men jeg føler meg spesiell og anderledes.

Det er vi jo alle, ingen er som deg og ingen er som meg! :lol:

Og hvis du vil läre litt oss, som du sier er mitt eneste og beste tips å väre mindre bastant og mer ydmyk i spm stillingen, så kanskje du får noen ärlige svar t.o.m.

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

beklager at jeg ikke er særlig myk i kantene.

det er ikke meningen å fornærme, kun tråkke på ømme tær.

hilsen chris som lytter og lærer. men er stadig like forundret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn

noen blir irritert, men ikke alle

poenget mitt er at personlig blir jeg ikke provosert, jeg syns bare det er for dumt og gidder derfor ikke å svare. Sikkert fler som har det som meg!

Den uendelige komunikasjonsvisa gjör seg gjeldende igjen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fiolinen

Hallo!!! :o

Finns det noen hjemme, både av hunnkjønnene og hannkjønnene her???

For det første så finns det like mange dustekjerringer som det finns dustemenn!!! Handler ikke så mye om at alle kvinner er slik, eller at ALLE menn er slik. Kanskje flertallet er slik og slik, både av menn og kvinner, og gjerne for meg.... Det betyr ikke at ALLE er slik og slik, dvs at dere skriver..... kvinner gjør ditt og datt, ..... menn er ditt og datt!!!!

Det finns alltid noen som ikke gidder gjøre slik som kanskje flertallet av kvinner gjør, så derfor bør dere ( spesielt Waco) slutte å si at alle kvinner er slik og slik, og skrive mer at enkelte kvinner, eller at flertallet av kvinner er ditt og datt! Det er til og med bedre når Waco skriver: "Solskinn, det som er synd er at alle de andre damene ødelegger for noen få damer som faktisk har egne meninger."

Uansett så er det totalt hjernedødt å lage "krig" mellom kjønnene. Ingen av dere vil noen sinne komme noen veg. Ingen vil noen sinne kunne bevise noe som helst!!! Ingen tester, ingen fortid, ingen ting!!!

Ingen av dere kommer noe lenger!! Annet enn lenger fra hverandre! Og hva skal kvinner og menn med hverandre hvis vi ikke kan leve sammen?? :wink:

Så denne totalt idiotiske diskusjonen om dette håret.

Det er ikke værre enn at det er en helt annen hårtype på hodet enn på resten av kroppen. Man får f. eks ikke blankt, glatt silkemykt hår på kjønnet!!!

Hadde man hatt kjønnshår på hodet, så hadde diskusjonen hatt en litt større mening!

(Men jeg kan skjønne at Waco syns det er sexy!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker ikke å kommentere det siste avsnittet ditt, Fiolinen, av den enkle grunn at selve diskusjonen er helt "på bærtur". Resten er det bare å legge seg langflat for;:sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor:!!!!

Leo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå 1 cm hår under armene, men det er dessverre for kort til å ta permanent enda. Har farget det i en nydelig kobberrød farge, som står til genseren min.

Lurer på hva jeg kan gjøre for å få skallen til å glinse skikkelig? Er voks det riktige? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn

Gå for voks, Sissan, da slipper du å vedlikeholde det så ofte!!! :roll:

(men pass på så du ikke skaper mote, for da blir du jo flokkdy igjen!!) :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sambo og jeg besøkte en skjønnhetssalong i syd-Frankrike i sommer, og fikk absolutt alt synlig hår fjernet fra kroppene våre (vel, vi beholdt vippene).

Det er litt "spes", men ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest reserva

Det siste kaller jeg virkelig å ta konsekvensen av at hår oppleves som noe dævelskap, i motsetning til disse damene som dilter etter kortsiktige hår/ikkehår-trender.

Det er disse damenes argumenter om at hår er discusting, uten at de tar konskvensen av sitt utsagn, som tråden retter seg mot, og det med rette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det pågang noe hat oppgjør her eller?? dette minner meg om barnehagen: Da vi mobbet hverandre for at ååååå du lekte med henne du har JENTELUS!!!!!!!!! Og pappa`n min er sterkere en pappa`n din opplegg.....

uff,,, det holder vel snart nå.

Men jeg vil også si at jeg tar av meg hatten for Chris og waco, superkverulantene som klarer og holde en slik BULLSHIT tråd i gang..

Exodus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Exodus, det er helt utrolig at slike tråder får lov til å bli så lange og fylt med så mye sprøyt :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn

Det er sommer, Kristian, og vi stakkarer som ikke har bedre ting fore må også bruke tiden på noe. Så lenge det ikke finnes ett eneste fornuftig tema å diskutere, så...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...