Gå til innhold

Til menn: hvilke ubehagelige seksuelle tilnærminger har dere opplevd? Seriøs tråd.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

12 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Ikke for å avspore, men hva betyr Catcalling? Eksempler?

A loud whistle or a comment of a sexual nature made by a man to a passing woman.

‘women were the objects of catcalls when they walked by the men's barracks’

Anonymkode: 8727a...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Ikke for å avspore, men hva betyr Catcalling? Eksempler?

Det er ikke avsporing :) Det er klart lov å stille spørsmål!

Anonymkode: 293b6...ad0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ment som avsporing eller useriøst, men jeg hadde slett ikke hatt noe imot moe av dette som blir skrevet her. Begriper heller ikke hvordan dette kan være noen big deal for menn?? Å bli tatt i skrittet og grafset på lårene?

Anonymkode: f56ae...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ment som avsporing eller useriøst, men jeg hadde slett ikke hatt noe imot moe av dette som blir skrevet her. Begriper heller ikke hvordan dette kan være noen big deal for menn?? Å bli tatt i skrittet og grafset på lårene?

Anonymkode: f56ae...bfb

Hvor er du fra egentlig ?  Noe i mot et lite tips ??   Øvre Romerike, Jessheim/Kløfta/Råholt ???

Anonymkode: 43fc1...50a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er du fra egentlig ?  Noe i mot et lite tips ??   Øvre Romerike, Jessheim/Kløfta/Råholt ???

Anonymkode: 43fc1...50a

Hæ? Hva har det med å gjøre hvor jeg kommer fra? Om det betyr noe bor jeg i Bergen pr nå.

Anonymkode: f56ae...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Hva har det med å gjøre hvor jeg kommer fra? Om det betyr noe bor jeg i Bergen pr nå.

Anonymkode: f56ae...bfb

Fordi folk derfra er kjent for å være litt "enkle i hodet" når det gjelder sex.

Vil du diskutere dette mer, får du ta det på PM

Anonymkode: 43fc1...50a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så, har dere opplevd det ubehagelig at noen har vært litt pågående, uønsket berøring  eller lignende? Vil gjerne ha reelle historier. 

Anonymkode: 293b6...ad0

Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi folk derfra er kjent for å være litt "enkle i hodet" når det gjelder sex.

Vil du diskutere dette mer, får du ta det på PM

Anonymkode: 43fc1...50a

Aldri hørt om og ikke særlig troverdig heller.

Anonymkode: f56ae...bfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Vær i Italia på byen hvor en svær dame klarte å dytte meg inn i veggen og stakk hånda ned i buksa på meg og tok tak og klemte til, hadde vondt i to dager etterpå.

 

Bare ned  i buksa eller "helt ned" i buksa?

Anonymkode: 3341e...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ment som avsporing eller useriøst, men jeg hadde slett ikke hatt noe imot moe av dette som blir skrevet her. Begriper heller ikke hvordan dette kan være noen big deal for menn?? Å bli tatt i skrittet og grafset på lårene?

Anonymkode: f56ae...bfb

Min seksuelle interesse ligger hos noen ganske få. De jeg ikke er interessert i, er jeg dermed heller ikke interessert i å ha grafsende på meg. Bli kjent med meg først og få meg interessert, så kan det hende jeg blir med på det og mer til. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ment som avsporing eller useriøst, men jeg hadde slett ikke hatt noe imot moe av dette som blir skrevet her. Begriper heller ikke hvordan dette kan være noen big deal for menn?? Å bli tatt i skrittet og grafset på lårene?

Anonymkode: f56ae...bfb

Hver sin smak. Ikke alle synes det er greit at alt med puls stikker henda i buksa på en. Alle har forskjellige intimsoner, og alles intimsoner skal respekteres. 

Anonymkode: 69c6d...a9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slått på rumpa mange ganger.
Hatt undersøkende hender foran, eller 'tilfeldige' ganger hvor jenta dytter rumpa mot skrittet mitt.
Blitt kysset fullstendig ut av det blå noen ganger, og ei som prøvde hengte seg etter nakken min, når jeg gikk gjennom dansegulvet, mens hun ropte 'Kyss meg!'.
Ei klemte meg så hardt nedentil at jeg gikk i kne grunnet smertene.
Måtte få dørvaktene til å hive ut ei dame på 50+ som konstant kom bort til bordet vårt og flashet fitta si.
'Flørtende' berøringer for å oppnå noe spesielt er ikke ukjent.
Våknet på nach av ei dame som red meg. Kom meg hjem, og etter to timer i dusjen hadde jeg fortsatt lukta hennes på meg.
Hadde ei som prøvde å knekke tommelen min når jeg avviste henne (jeg kødder ikke - var mye rart på Downtown i Trondheim, back in the day)
Ganske mye særdeles usjarmerende, og gjerne fysiske, tilnærmelser fra eldre kvinner i klær minst tre nummer for små.
Ellers er menn på internett tilnærmet alltid særdeles ufyselig.
 

Rundt halvparten av disse hendelse kom ila årene mine som dørvakt, men de mest drøye tingene var mens jeg selv var ute.
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke ment som avsporing eller useriøst, men jeg hadde slett ikke hatt noe imot moe av dette som blir skrevet her. Begriper heller ikke hvordan dette kan være noen big deal for menn?? Å bli tatt i skrittet og grafset på lårene?

Anonymkode: f56ae...bfb

Jeg har heller ikke et problem med det ... når det kommer fra en person jeg allerede har en relasjon med.
Erfaringsmessig er menn som kommer med slike uttalelser såpass enkelt møblert at de 1. Ikke ser at det er ganske nedverdigende at andre føler de bare kan forsyne seg av kroppen din, og 2. Ikke har drag nok til å noensinne havne i en slik situasjon.

Eksempel: Ei jeg hadde flørtet med tok og slo meg på rumpa - morsomt og interessant.
Senere på kvelden gjorde ei fremmed jente det - frekt som faen og slettes ikke interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i Oslo og ringte en kompis som hadde flyttet dit. Han ble kjempeglad for en unnskyldning til å komme seg ut av huset, og vi endte opp på et utested. Han hadde som formål å drikke seg til ubrukelighet, da dama like før jeg ringte hadde sagt fra at nå ville hun ha barn. Jeg ble jo selv ganske ustødig etter noen timer i skaderadiusen til dette storverket.

Hotellet var et billig et der inngangen stort sett var en dør et sted rundt Dronningens gate. Og jeg fant det litt utfordrende å finne det etterpå. Og horene i området ville ikke la meg lete i fred. Nærgående, klengende og ville ikke ta nei for et svar. Da jeg til slutt fant det var det ei som prøvde å tvinge seg inn gjennom døra når jeg gikk inn.

Det som gjør dette annerledes fra en #MeToo opplevelse er at jeg ikke fant det skremmende. Frustrerende, ja. Det gjorde meg sint, spesielt siden det gikk over en del tid. Men hvis jeg hadde vært en dame og blitt fulgt tilbake til hotellet av nærgående og klående afrikanske menn som mente de skulle bli med meg inn på hotellet og knulle meg og ta pengene mine, og prøvde å tvinge seg inn døra, tror jeg jeg hadde opplevd det som ganske truende. Så ikke det samme.

Men absolutt det jeg vil kalle ubehagelig seksuell tilnærmelse.

Ellers har jeg stort sett opplevd det vanlige med varesjekk, rumpegrep, og en gang å få buksene revet av av to jenter midt i gata. Har ikke opplevd det som negativt. Jeg vokste opp i den overbevisning at jeg var ganske stygg, så jeg har egentlig en ganske stor toleranse for seksuell oppmerksomhet så lenge det følges av et kompliment.

Endret av Call
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27.11.2017 den 13.43, Polybios skrev:

En fordel ved å være stygg er at man slipper uønsket klåing fra det motsatte kjønn.

Og den eneste fordelen med å si slik om seg selv er at du byr på en kortvarig latter, men folk vil ultimat dømme deg som en med lite selvtillit og derved trekke seg vekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer jobbet i matbutikk fra han var 16-19, med mange godt voksne damer. Han opplevde mye av det som fortelles i resten av tråden her. Han fortalte meg dette en gang vi var på puben hvor disse damene var samlet. Han måtte holde seg litt unna de og kunne ikke ha en vanlig samtale en gang uten at dette skjedde. 

Så kjente jeg til en av disse damene så jeg gikk bort for å skravle litt. Ble spurt ut om jeg var ute med han, så sa det som det var at ja er med han, vi er forlovet etc. 

Da var det ikke mer mas fra dem. Han har ikke opplevd noe mer uønsket oppmerksomhet fra de damene i ettertid. Jeg var veldig hyggelig med de, skravlet som vanlig og gjorde ingen greie ut av noe av det. Men fikk tydeligvis slutt på den oppførselen.

Anonymkode: d0201...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polybios
28 minutter siden, Lexicon skrev:

Og den eneste fordelen med å si slik om seg selv er at du byr på en kortvarig latter, men folk vil ultimat dømme deg som en med lite selvtillit og derved trekke seg vekk

Den dag jeg bryr meg om hva andre tenker eller sier om meg er den dag Jupiter og Merkur bytter plass samtidig som enhjørninger flyr ut av solen og synger Ob-La-Di, Ob-La-Da 

Endret av Polybios
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...