Jump to content
CeeCee

CeeCee's hemmelige verden...

Recommended Posts

silkal

Da er puppene offisielt 3 dager, første gang jeg klarte å komme meg opp av senga og avgårde på do alene nå på natta/morgenen, og første natta uten støt i brystet, noe som har vært sykt vondt.. skal prøve å bare knaske paracet idag, hvor lenge gikk dere på smertestillende?  

Dagen jeg kom hjem fra klinikken ble jeg overrasket hvor lite smerter det var, og tenkte at dette skulle gå smuud, men neida dette tok slutt når natt til dag to kom, FYF! Hva da høy smerteterkel 😂 grein ikke men gad damn å vondt, så blir spennende å se om paracet holder i dag..

Det jeg vil anbefale dere som skal op nå i nærmeste framtid er å skaffe dere varmepute til ryggen!!! D er ett must, sliter veldig med vondt i rygg å nakke, samme med veninna mi, så gå til innkjøp av en varmepute så er du good to go. Du kommer til å takke meg😂

Flere som har hatt sånn gravid mage? Ser ut som jeg er i 4mnd selvom jeg ikke har forstoppelse:p hvor lenge varte det?

Fikk sett de litt igår da vi var innom klinikken, litt rart for det har fortsatt ikke gått helt opp for meg selvom de henger på kroppen, fikk ikke studert de så mye før hun lukka bh'en igjen men jeg tror det er en str jeg kan bli veldig fortrolig med :)

nå gleder jeg meg bare til at ukene flyr av gårde og at smerten avtar mer å mer for hver dag. Er så glad jeg er ferdig nå!

Hvordan går det med dere andre ny oppererte?😄

Edited by silkal

Fortsetter under...