Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Kalia
Skrevet

Jeg har fullført!!! :-D :-D Har fått pupper whoop whooop! Etter 6 års drømming og 2 dager og netter med panikk angst ligger jeg nå på hotell rommet med 2 fantastiske pupper!

Vet ikke om dere vil ha alle detaljene, men ligger her med 370 gram dråpeformede pupper over muskelen! Og det lille jeg har sett (ovenfra og ned) er jeg overlykkelig for at jeg hørte på kirurgen om dråpeformede! Gru-gleder meg til å se de forfra :D

Wohoo gratulerer :D :D blir spennende å høre fremover hvordan det går med deg!! Er du ikke glad for at du ikke avbestilte nå :D !!

Nå er det bare 4 dager til det er min tur!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del stemmer det vertfall ikke at det ikke gjør vondt etter operasjonen. Gruer meg til i natt og dem berykta dag 2 og 3 viss det liksom ikke skal gjøre vondt samme dagen :-O

For min del kom smertene om natta, da var vel alt av lokalbedøvelse ute av kroppen, men det var ikke værre enn at jeg sto opp og gikk på do om natta alene. Det var allikevel veldig godt å ha ketorax på nattbordet :) Men jeg tror smertene kommer veldig an på fra person til person. Det skal være grusomt vondt å legge under muskel, og jeg ventet lenge på de beryktede smertene. Men de kom aldri og ble aldri så vondt som jeg hadde forestilt meg :) Håper du også slipper unna med de verste smertene som noen her har beskrevet :)

Skrevet (endret)

Så spennende! Du får bare håpe tiden frem til operasjonen går fort nå da :D

Jeg opererte for akkurat en uke siden; så er kanskje ikke den best egnet for å svare på dine spørsmål, men jeg kan prøve :)

Du er heldig som får hele juleferien på å komme deg, selv om jeg tror kanskje du bør slippe unna de tyngste løftene et par uker til etter ferien er over. Jeg har tatt meg 6 uker "fri" fra jobb, det er ikke så tunge løft, men der er veldig mye løfting i jobbene mine.

Jeg tok tog dagen etter op, og det var ikke noe problem, følte meg kvikk og i god form tross alt, så jeg tror det skal gå fint å fly hjem, så lenge du slipper å bære eller løfte noe. Jeg ble ganske fort sliten de første dagene, så prøvde å unngå å stå og gå for mye.

Du har iallefall mye å se frem til! :D

Håper å det går fort, gleder meg så nå! :-D

Ja, tenker det er greit å ha så lang tid å ikke må gjøre noe, pluss at jeg får være hjemme hos mamma å pappa:)

Sjefen på jobb sa jeg bare måtte ta så lang tid jeg trengte, å at de skulle tilrettelegge for meg, så er heldig der da! Tror jeg unngår løft i 6 uker jeg, vil ikke ødelegg noe :P

Slipper å løfte noe som helst, eneste er at jeg må sjekke ut av hotellet 12, muligens 1400, å flyet går ikke før klokken 8 på kvelden.. Vil ikke henge på Gardemoen i de timene liksom, men har noen slektninger som vi kanskje kan være på besøk hos i den tiden :)

Du har kanskje ikke noe erfaring med hvordan det blir med trening igjen siden det er så kort tid siden du tok, men kanskje noen andre her har nyttig innspill? :)

Personlig treneren min har erfaring fra samme OP, å hun sa at det tok 12 uker før hun gjorde noe ordentlig styrke igjen. Men kan begynne å jogge å slikt etter 6 uker. Hvordan blir det med spinning da? Jeg tenker at man sitter på en sykkel, så kan vel kanskje prøve det å etter 6 uker? :P hehe..

Masse spørsmål, bra slike forum finnes! :)

Endret av Student1234
Skrevet (endret)

O'helga søvnlause natt! Kunne vært bedre og kunne vært verre. Sliter veldig med å skulle sitteligge på rygg, og jeg erger meg over at smertestillende tar toppen av smertene i puppene, men ingenting av ryggen! Gleder meg til vi skal heim i morgen, tross lang biltur. Der venter nemlig ei seng som har fjernkontroll med hev og senk rygg og føtter, og den skal inn i stua :-p :-D Var så heldig at jeg skal til kontroll kl 09 i morgen så kommer tidlig hjem :-) Blir spennende å høre hva kirurgen fant på sin vei under operasjonen siden ting gikk som det gikk, og gruer meg litt til å se damene mine rett i "øynene" :-p men gleder meg såklart også :-)

Rekner ikke med det er våkne så mange skravle jenter her nå :-/

Endret av Moshi
Skrevet

O'helga søvnlause natt! Kunne vært bedre og kunne vært verre. Sliter veldig med å skulle sitteligge på rygg, og jeg erger meg over at smertestillende tar toppen av smertene i puppene, men ingenting av ryggen! Gleder meg til vi skal heim i morgen, tross lang biltur. Der venter nemlig ei seng som har fjernkontroll med hev og senk rygg og føtter, og den skal inn i stua :-p :-D Var så heldig at jeg skal til kontroll kl 09 i morgen så kommer tidlig hjem :-) Blir spennende å høre hva kirurgen fant på sin vei under operasjonen siden ting gikk som det gikk, og gruer meg litt til å se damene mine rett i "øynene" :-p men gleder meg såklart også :-)

Rekner ikke med det er våkne så mange skravle jenter her nå :-/

Er våken jeg😝

Gratulere med puppene😉

Skal selv inn i ilden om ca 2uker😉

Skrevet

Når vare dere tilbake i jobb etter op, og når klarte dere å kjøre bil igjen?

Skrevet

Kjekt at det er noen andre som er våkne :-) Har du fått en operasjonsdato og hvor skal du operere? :-)

Skrevet

For min del kom smertene om natta, da var vel alt av lokalbedøvelse ute av kroppen, men det var ikke værre enn at jeg sto opp og gikk på do om natta alene. Det var allikevel veldig godt å ha ketorax på nattbordet :) Men jeg tror smertene kommer veldig an på fra person til person. Det skal være grusomt vondt å legge under muskel, og jeg ventet lenge på de beryktede smertene. Men de kom aldri og ble aldri så vondt som jeg hadde forestilt meg :) Håper du også slipper unna med de verste smertene som noen her har beskrevet :)

Det går egentlig greitt fra ryggen og det å finne ei god stilling over tid -som er umulig å få til! Har satt på alarm regelmessig kvar 4 time for medisin inntak, så er det bare å ligge her veldig lammet og må ha hjelp til alt :-p Men er fortsatt verdt det! :-D og hadde såtte med skjegget godt i postkassa om jeg hadde latt angsten ødelegge dette !

Skrevet

Det går egentlig greitt fra ryggen og det å finne ei god stilling over tid -som er umulig å få til! Har satt på alarm regelmessig kvar 4 time for medisin inntak, så er det bare å ligge her veldig lammet og må ha hjelp til alt :-p Men er fortsatt verdt det! :-D og hadde såtte med skjegget godt i postkassa om jeg hadde latt angsten ødelegge dette !

Er det ikke slike store 70*100cm hotellputer på rommet? Den og de to andre vanlige putene gjorde susen for min del forrige torsdag :) selv om det aldri blir helt komfortabelt å sove sittende..

Skrevet (endret)

Er det ikke slike store 70*100cm hotellputer på rommet? Den og de to andre vanlige putene gjorde susen for min del forrige torsdag :) selv om det aldri blir helt komfortabelt å sove sittende..

Her var det 4 puter fra før, jeg hadde i tillegg med 4 stk og en svær ammepute, så har mye puter, klarer bare ikke bygge det godt nok til at det er behagelig i lengden :-(

Har du erfaring med luftbobler i ribbeina? (rett under kanten der støttebhn slutter) Trykker på de og gjør vooondt, i tillegg har jeg luftsmerter og magen buldrer alle veier. Men mener å huske at jeg har lest her inne at det et det mangen som har hatt. Men det i ribbebeina er skikkelig vondt!

Kjekt at det er flere som er våkne :-D

Endret av Moshi
Skrevet

Kjekt at det er noen andre som er våkne :-) Har du fått en operasjonsdato og hvor skal du operere? :-)

Sovnet hvist av😲

Jeg skal operere i Bodø den 7.okt.

Er så spent.. Og gleder meg veldig😉

Skrevet

Om noen vil, tar jeg gjærne i mot bilder av deres boobis

Interessen er størst der det er lagt inn +/- 300, høyde ca 170 og vekt rundt 60kg..

Skrevet

Du har kanskje ikke noe erfaring med hvordan det blir med trening igjen siden det er så kort tid siden du tok, men kanskje noen andre her har nyttig innspill? :)

Personlig treneren min har erfaring fra samme OP, å hun sa at det tok 12 uker før hun gjorde noe ordentlig styrke igjen. Men kan begynne å jogge å slikt etter 6 uker. Hvordan blir det med spinning da? Jeg tenker at man sitter på en sykkel, så kan vel kanskje prøve det å etter 6 uker? :P hehe..

Skrevet

Pk sa til meg at jeg måtte vente med jogging, ridning osv (aktiviteter som ristet puppene) i 3-4 mnd. Når det gjaldt tunge løft og slikt gikk det helt greit etter at jeg var der på første etterkontroll (11 dager etter op). Løfte barnet mitt på 13 kg var ikke noe problem. Jeg har en fysisk aktiv jobb med mye løft, men var tilbake etter 12 dager. Så kirurgene mener litt forskjellig☺️

Skrevet

Pk sa til meg at jeg måtte vente med jogging, ridning osv (aktiviteter som ristet puppene) i 3-4 mnd. Når det gjaldt tunge løft og slikt gikk det helt greit etter at jeg var der på første etterkontroll (11 dager etter op). Løfte barnet mitt på 13 kg var ikke noe problem. Jeg har en fysisk aktiv jobb med mye løft, men var tilbake etter 12 dager. Så kirurgene mener litt forskjellig☺️

Så du kunne og klarte å løfte etter 11 dager?

Skrevet

Om noen vil, tar jeg gjærne i mot bilder av deres boobis

Interessen er størst der det er lagt inn +/- 300, høyde ca 170 og vekt rundt 60kg..

Vi er visst forresten ganske like store ( 173 og 63). Hvor mye skal du legge inn?

Skrevet

Skrevet

Ja okei! Rart at dem sier så masse forskjellig da :o får vel bare kjenne på det, om det er vondt å sånn :)

Ja, jeg ble også veldig overrasket da han sa jeg måtte vente så lenge med jogging. Har jo lest at det er 6 uker jeg også. Men jeg får holde meg til det han sier. Sånn med tanke på garantien. Nå skal det jo også sies at jeg ikke pleier å jogge så mye i utgangspunktet da😜

Skrevet

Vi er visst forresten ganske like store ( 173 og 63). Hvor mye skal du legge inn?

Åhhh😉. Jeg skal legge inn 280-300 i det ene brystet og 300-320i det andre. Har en pupp som er litt mindre/større en det andre.

Mye la du inn?

Skrevet (endret)

.

Endret av Mollydolly

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...