Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Gjest lilletroll

Jeg hadde lokalbedøvelse under operasjonen, men sov. Jeg lå i ganske mange timer etterpå....dro hjem kl 18 mener jeg og huske, og jeg tror operasjonen var ferdig sånn...10 eller noe....Men i denne sammenheng skal nevnes at jeg er VELDIG pinglete, og tåler veldig lite, så at jeg var den som ble liggende lengst var ingen bombe. Det som var greia med meg var å komme meg på bena og greie å gå uten å bli svimmel og kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Cee Cee og dere andre i klubben !

Ville bare ønske dere en fin lørdagskveld !

Koser meg med vin og snart en film, håper dere har det bra ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Jeg gruer meg sinnsykt mye. Til selve inngrepet. Ikke til smertene etterpå. Smerter vet jeg hva det er, men jeg har aldri hatt en slik operasjon før.

*hyle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Uff, kjedelig at du gruer deg!! Hva er det du er redd for ved inngrepet? Hvis du prøver å sette ord på det kan vi kanskje hjelpe deg sånn at du ikke blir så bekymret lenger. Om det er fordi du ikke er sikker på om det er dette du vil må hele greia revurderes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gruer meg sinnsykt mye. Til selve inngrepet. Ikke til smertene etterpå. Smerter vet jeg hva det er, men jeg har aldri hatt en slik operasjon før.

*hyle*

Har du hatt operasjonen nå? Hvordan gikk det???? Er kjempespent!

Klem

CC!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Opereres i morgen. Skriver her på onsdag hvordan det gikk.

Jeg gruer meg bare til selve inngrepet, ikke at jeg har ombestemt meg eller noe. Tror bare det er det at det er ukjent. Heldigvis er det tidlig på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt normalt å grue seg litt... Du får nok en Valium når du kommer inn på klinikken. de kan ikke operere hvis blodtrykket er for høyt vet du... :wink: Da blir du avslappet og rolig, uten å bli helt borte.

Blir spennende å høre hvordan det gikk!

Ønsker deg all lykke til!!

Klem,

CC!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Det er nok bare nerver for at kanskje noe kan gå galt? Jeg ble KJEMPEnervøs når jeg kom til klinikken på operasjonsdagen, og da tenkte jeg :"hm, kanskje dette egentlig er unødvendig, jeg har jo klart meg uten pupper i alle år, så hvorfor ikke fra nå av også?" :ler: Men nervøsiteten gikk over når jeg fikk beroligende :ler: Jeg tok i mot alt jeg kunne få av sånt, og det angrer jeg ikke på i det hele tatt, Det fikk meg virkelig til å slappe av, og nervøsiteten til å forsvinne! Ikke grue deg gresshoppesang. Bare gled deg til hvordan det blir etterpå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Må forresten bare få fortelle om dagen i dag. For første vår-dag i år har jeg sittet på verandaen og kost meg i varmen (Har vært på jobb alle andre varme dager) og det ble så varmt at jeg måtte inn og ha på meg noe annet enn en tykk fleecegenser...så jeg puttet på meg en "snuppetopp" som jeg kaller det...altså en ganske ettersittende topp....og jeg hadde ikke bh under for første gang i mitt liv, og jeg følte meg helt flott!! Nyyydelig følelse skal jeg si dere. Dette blir en bra sommer uten klamme innlegg i bh'en og usikker holdning :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ønske deg lykke til Gresshoppesang !

Er det ikke en flott følelse å tenke på at du endelig gjør noe du lenge har ønsket ?

Inngrepet er ingenting å grue for ! Men jeg skjønner at du er spent ! Jeg har samme opplevelse som Lilletroll om dagen, gleder meg til å gå i topper og åpne kjoler !

Tenk, i morgen på denne tiden er det overstått !!

Gled deg, du kommer til å bli såå fornøyd !

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Å nå er gresshoppesang ferdig operert!! Lurer på hvordan det går med henne!!! Går sikkert kjempebra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Hei!

Her går det over all forventning. Jeg kunne faktisk ha tatt meg en spasertur i går ettermiddag.

Jeg lurer på dette med å holde overarmene inntil kroppen, hvorfor skal man det?

Jeg har litt press på brystet, litt sårvondt i sårene. Ellers kjennes det ut som vanlig melkespreng. Mye bedre i dag enn i går.

Da jeg var til første konsultasjon foreslo legen 260cc. Litt mer i det andre brystet, siden det er mindre. Ca 280.

Nå har jeg 280 og 300 og jeg synes de ser digre ut, men det kan komme av at de er hovne.

Jeg er hoven og blå der bh-remen går. Altså rett etter brystet, på siden liksom.

Jeg har nå en Chamion sportsbh, str 34 C. Den har litt plass til overs, så jeg regner med at når hevelsen går ned, er jeg en full B, eller en liten C.

I morgen skal jeg på kontroll.

Gleder meg til å dusje, gruer meg til å ta av tapen.

Hvor lang tid tar det før hevelsen begynner å gå ned?

Ja. Og så ser brystvortene mine større ut. Vil de bli mindre igjen når hevelsen går ned?

Det er utrolig rart. Nå er jeg en silikonbabe. :ler:

Mannen turde bare så vidt å ta på dem i går. Han er spent på resultatet, men jeg tror han er litt redd for å havne i en klemme om han synes de nye puppene er finere enn de gamle. :sjarmor:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gresshoppesang og gratulerer !!

Tenkte på deg i går, så bra at du er i fin form !

Det er nok en del hevelse i dem ja, om et par uker er hevelsen ute. Det samme med brystvortene og vil jeg tro...... Husker jeg hadde voldsomt press på overkroppen når jeg reiste meg opp fra sengen..... Armene skal vel holdes i ro mest mulig pga såret og at det skal gro. Jeg er ikke så flink til å være i ro, så jeg brukte armene så sant det ikke gjorde vondt.

Hvordan gikk selve inngrepet da ? Var det greit?

Gøy at allt er bra !

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilletroll

Gratulerer med vel overstått, og velkommen etter som silikonbabe :ler:

Bra alt går bra!! Det kommer til å gå veldig fort fremover også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Ja. Jeg. En silikonbabe.

Hiiiihaaaaaa. Endelig har jeg pupper. De er veldig "fulle" og melkesprengaktige akkurat nå, likevel kan jeg se at det kommer til å bli seende fint ut.

Inngrepet gikk veldig greit. Fikk en lett narkose. Da var vel klokken sånn 8.00. Klokken halv ti var jeg våken og pittelitt omtåket. Deretter frøs jeg voldsomt.

Ble hentet klokken kvart over ti og da var jeg i finfin form.

Blir trett av Fortetablettene, men i dag har jeg ikke tatt mer enn en gang, klokken 7 i morges.

I morgen kommer jeg til å være enda bedre.

Dette har gått utrolig greit. Kanskje fordi jeg trodde smertene skulle være større?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel jenter , hvordan går det ? Gresshoppesang , hvordan er formen ? :P Jeg er i gang med trening for tiden, løping, sykling og i studio. Føler meg litt vårgrå og blek, så nå er det ut i solen og være litt friskus !!!

Hepp hepp ! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gresshoppesang

Her går det veldig fint.

Det ene brystet er blitt mye mykere enn det andre og brystvorten har allerede minsket. Takk og lov.

I dag har jeg gått en halv times rolig tur. Merker at jeg er litt kortpustet, men ellers i fin form. Brystene kjennes litt tunge ut og det ene lager fine klukkelyder øverst ihøyre hjørne. Hehe.

Mannen er helt tussete og synes han er overopptatt av puppene mine, men det skal han få lov til. :sjarmor:

Har også vært på kontroll i dag og alt ser fint ut. Skal på kontroll igjen om en uke.

Nå er jeg ikke noe særlig trett lenger. Smerter har jeg ikke, bortsett fra at jeg kjener sårene når jeg beveger meg.

Neste uke skal jeg driste meg til å prøve en runde på ergometersykkel. Da slipper jeg å bevege armene, samtidig som jeg får trim.

Jeg har mye luft i tarmene, magen føles oppblåst og det kjennes ut som om jeg har litt vann i kroppen.

Er det normalt?

Bhen er festet sånn at den ikke avgir merker noen steder. Gir den god nok støtte da?

Gleder meg til puppene blir "mine". :tunge1:

Dette har gått over all forventning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo bare helt supert ut ! Husker det eneste jeg angret på etter inngrepet var at jeg ikke hadde gjort det før ! Det er jo ingen big-deal ! Tror det du kjenner i kroppen iht veske/oppblåsthet er helt vanlig.

Blir spennende å høre hva du synes om størrelsen når hevelsen har gått ned. Hvilken cup var du før ?

:sexy:

Jeg må si at det å ha bryster med noe inni har mye å si for min trivsel med egen kropp....

Bra at vi har gjort det ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det veldig fint.

Det ene brystet er blitt mye mykere enn det andre og brystvorten har allerede minsket. Takk og lov.

I dag har jeg gått en halv times rolig tur. Merker at jeg er litt kortpustet, men ellers i fin form. Brystene kjennes litt tunge ut og det ene lager fine klukkelyder øverst ihøyre hjørne. Hehe.

Mannen er helt tussete og synes han er overopptatt av puppene mine, men det skal han få lov til. :sjarmor:

Har også vært på kontroll i dag og alt ser fint ut. Skal på kontroll igjen om en uke.

Nå er jeg ikke noe særlig trett lenger. Smerter har jeg ikke, bortsett fra at jeg kjener sårene når jeg beveger meg.

Neste uke skal jeg driste meg til å prøve en runde på ergometersykkel. Da slipper jeg å bevege armene, samtidig som jeg får trim.

Jeg har mye luft i tarmene, magen føles oppblåst og det kjennes ut som om jeg har litt vann i kroppen.

Er det normalt?

Bhen er festet sånn at den ikke avgir merker noen steder. Gir den god nok støtte da?

Gleder meg til puppene blir "mine". :tunge1:

Dette har gått over all forventning.

GRESSHOPPE :velkommen: til BOOBIVILLE!!!!!!!!!!!!!!!!

Det høres ut som om det går kjempefint med deg! Det er godt å høre! :blomst_opp:

Wow, 280 og 300! Du ser nok fantastisk ut!! :sexy:

Det er helt normalt å være litt oppblåst. Dette er dels pga. medisinene og dels pga. den lette narkosen.

Ang. armene inntil siden. Det er ikke nødvendig å ha armene inntil siden hele tiden. Poenget er at du ikke skal strekke albuene lenger opp enn til skuldrene. Grunnen er at da beveger musklene seg for mye som igjen beveger implantatet for mye.

Du bør nok ta det litt rolig, og ikke anstrenge deg for mye. Det kan føles som om formen er kjempebra, og at du har mye oveskudd, men husk at du har vært gjennom en operasjon. Kroppen din bruker en hel masse energi på å heles. Jeg gjorde den tabben å anstrenge meg litt for mye dag 3. Da ble jeg kjempesliten, pluss at jeg var veldig øm og sår dagen etter. Ta babysteg... :)

Hold oss oppdatert boobiesister!!!

Myke klemmer,

CC!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cee Cee.

Bare lurte på en ting, når må implantatene skiftes ut da ?

Blir de dårlige etterhvert ?

Vet du hva som er vanlig.... er det mange som ønsker en annen str og bytter ut etter kort tid ?

Bare en tanke fra meg....... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...