Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Gjest Gresshoppesang

Hei jenter!

Jeg har nå bestemt meg for å få tatt operasjonen på det første stedet. Han virket mest ærlig og pålitelig.

Til eksempel viste han på det andre stedet meg bare en knallhard silikonprotese og var fryktelig ivrig på at den MÅTTE legges under muskelen.

Jeg har lest flere steder at det kan være ubehagelig å ha protese under muskelen, dersom man trener mye.

En annen ting han sa var at ALLE silikonproteser lekker og at etter noen år ville størrelsen muligens være merkbart mindre.

Ja. Så i dag ringte jeg. Damen i telefonen var veldig hyggelig og forklarte godt. Dato er 18. april. De sender resept på såpe og smertestillende i posten, sammen med en kontrakt og regningen. Den pittelille regningen. :-?

Det er nok verdt det.

Jeg kan også kjøpe sportsbh der til kr 250,-, Champion. Er det noen som har erfaring med den typen?

Jeg er helt fjollefnisete nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter!

Jeg har nå bestemt meg for å få tatt operasjonen på det første stedet. Han virket mest ærlig og pålitelig.

Til eksempel viste han på det andre stedet meg bare en knallhard silikonprotese og var fryktelig ivrig på at den MÅTTE legges under muskelen.

Jeg har lest flere steder at det kan være ubehagelig å ha protese under muskelen, dersom man trener mye.

En annen ting han sa var at ALLE silikonproteser lekker og at etter noen år ville størrelsen muligens være merkbart mindre.

Ja. Så i dag ringte jeg. Damen i telefonen var veldig hyggelig og forklarte godt. Dato er 18. april. De sender resept på såpe og smertestillende i posten, sammen med en kontrakt og regningen. Den pittelille regningen. :-?

Det er nok verdt det.

Jeg kan også kjøpe sportsbh der til kr 250,-, Champion. Er det noen som har erfaring med den typen?

Jeg er helt fjollefnisete nå.

Lykke til Gresshoppesang!

Dette kommer helt sikkert til å gå bra! Jeg har 250 ml. silikon over muskelen, og er strålende fornøyd med det! :) (Men nå fikk jeg ikke helt med meg hva du har valgt da... :roll: ). Uansett; du har brukt tid på "forarbeidet" her, og jeg er helt sikker på at du blir fornøyd!! Jeg kjenner godt igjen den fjollefnisete-gledegrue følelesen jeg også hadde da datoen var satt! Ganske deilig, og veldig spennende! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare ønske deg lykke til Gresshoppesang !

Så bra at du har tatt avgjørelsen !

Jeg støtter deg og gleder meg til å følge deg videre !

FANNY :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Jeg har nå sett på bildene, CeeCee og jeg må bare få lov til å si at det så utrolig naturlig og flott ut. Om jeg får et slikt resultat, kommer jeg til å være 100% fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Forresten er jeg nå veldig glad for at jeg valgte kirurgen som ønaket å legge implantatet over muskelen. Han som påstod at det MÅTTE legges under muskelen for at det skulle se naturlig ut, er en kjempestor kødd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye skal du legge inn Gresshoppesang ?

Hvor høy er du ?

Bare lurer, husker jeg prøvde protese i bh-en på konsultasjonen og det så utrolig stort ut. Men resultatet ble jo ikke slik heldigvis. Jeg er 174 cm , slank og la inn 260 ml. Det var ikke for mye, kunne sikkert ha lagt inn 300ml og sett naturlig ut. Men jeg er fornøyd, gikk fra liten B til C. Nå er det 6 uker siden min operasjon, tiden går fort og jeg har ingen smerter overhodet. Sover på magen og kan fint bruke bøyle bh. Utrolig hvor greitt det har gått, tatt i betraktning alle mine bekymringer i forkant. Puppene er myke og har naturlig heng, arrene synes ikke, mao. jeg er superfornøyd !

Stå på Gresshoppesang ! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, så har jeg vært på konsultasjon på Askimklinikken.

Jeg hadde ikke store forhåpninger før jeg dro HELDIGVIS! Jeg hadde en dårlig følelse når det gjaldt den klinikken, og det med rette.

Mannen var totalt uengasjert. Det lyste igjennom at alt han tenkte på var kroner og øre.

Det har de siste årene kostet 25.000 å få brystforstørrelse der, men idag (av alle dager) hadde han satt opp prisen med 3000 kr :roll: til 28.000 kr. For anatomisk formede innlegg hadde han satt opp prisen med 5000 kr. Han sa at han visste han kunne ta mer for brystforstørringer, og derfor satt han opp prisen såpass mye. Ikke at det var prisen jeg gikk etter, men fikk jo litt hakeslepp av måten han sa det på.

Jeg sa at jeg vil ikke ha store pupper, og etter å ha prøvd diverse innlegg, kom jeg frem til at 280 ml ville være perfekt til meg. Da hadde jeg fylt et B-cup/liten c. Men han mente jeg ville ha plass til over 400 ml :hoho: . Da ville jeg fyllt en stor c :o . Har da ingen ønsker om det jeg??

Det virket på han at han ikke respekterte mine ønsker når jeg sa at 280 ml ville holde (og da hadde jeg tatt i, for jeg syntes 250 så bra ut).

Eneste positive var at han ikke hadde hatt ett eneste tilfelle av hard kapsel noensinne (selvom jeg ikke helt tror på det). Uff, nå høres jeg sikkert slem ut, men jeg satt der med en dårlig følelse hele tiden, for han la bare ut om positive ting hele tiden. Ingen fikk rippling og ingen fikk kapsel, og det var aldri noen komplikasjoner liksom. Det hørtes bare for godt ut til å være sant. Jeg vil ikke at folk skal fortelle meg det jeg vil høre, jeg vil de skal fortelle sannheten. Men jeg må også få si at jeg var der sent på dagen, så han var kanskje sliten.

Nei, tror jeg går for fornebuklinikken jeg. Har hørt om så mange som er positive til dem. Hadde jeg bodd i nærheten av stavanger ceecee, hadde jeg valgt den samme klinikken som deg (og anki?).

Er så misunnelig på deres pupper, resultatet ble sinnsykt bra på dere begge!

>>>Han sa at han visste han kunne ta mer for brystforstørringer, og derfor satt han opp prisen såpass mye. <<<

????????? Greit nok at han _tenker_ det, men det er da ikke sånt man sier til pasientene sine!!! Herregud!

det med komplikaqsjonstilfeller _kan_ være sant. Min kirurg hadde bare opplevd ett tilfelle, og det var en som kom inn igjen pga hematoma rett etter hun hadde dratt fra klinikken. Hun fikk dren, os så var alt bra igjen. Han har drevet på med dette lenge, som rekonstruksjon av brystkreftpasienter på sykehus, og hadde vært på privatklinikken i 4 år da jeg var pasient.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå sett på bildene' date=' CeeCee og jeg må bare få lov til å si at det så utrolig naturlig og flott ut. Om jeg får et slikt resultat, kommer jeg til å være 100% fornøyd.[/quote']

Tusen takk for komplimentet!

Vedder på du kommer til å se fantastisk ut!!

Jeg gleder meg til det kommer mer bikinier i butikkene!!!!!!!!!!! WWEEEEEHHHEEE!!!

Klem,

CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten er jeg nå veldig glad for at jeg valgte kirurgen som ønaket å legge implantatet over muskelen. Han som påstod at det MÅTTE legges under muskelen for at det skulle se naturlig ut' date=' er en kjempestor kødd.[/quote']

Ja, det er noe BS! Selvsagt hvis man har et implantat på 7-800gr og man har bitteliten kropp, så vil man jo se at de er fake, men du trenger ikke bekymre deg!!!

Klem,

CC!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRESSHOPPE!!!

Gå på cubus og kjøp Triumph Tri Action sports BH med to hekter foran og borelås på stroppene! Den er den beste!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRESSHOPPE!!!

Gå på cubus og kjøp Triumph Tri Action sports BH med to hekter foran og borelås på stroppene! Den er den beste!!!

:Nikke: Jepp! Den brukte jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang
Hvor mye skal du legge inn Gresshoppesang ?

Hvor høy er du ?

Bare lurer, husker jeg prøvde protese i bh-en på konsultasjonen og det så utrolig stort ut. Men resultatet ble jo ikke slik heldigvis. Jeg er 174 cm , slank og la inn 260 ml. Det var ikke for mye, kunne sikkert ha lagt inn 300ml og sett naturlig ut. Men jeg er fornøyd, gikk fra liten B til C. Nå er det 6 uker siden min operasjon, tiden går fort og jeg har ingen smerter overhodet. Sover på magen og kan fint bruke bøyle bh. Utrolig hvor greitt det har gått, tatt i betraktning alle mine bekymringer i forkant. Puppene er myke og har naturlig heng, arrene synes ikke, mao. jeg er superfornøyd !

Stå på Gresshoppesang ! 8)

Hei!

Jeg er 178 cm høy og kirurgen foreslo 260 ml. Han regnet med det skulle bli en stor B eller en liten C.

Jeg skal kjøpe Triumph sin etter at jeg vet størrelsen. Hva koster Triumph sin BH?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Tusen takk for støtte og hjelp, jenter.

Jeg er veldig glad for at denne dagboken finnes akkurat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilletroll

HEI HEI ALLE SAMMEN!!

Slenger meg også med her i silikonklubben 8)

Jeg er da 25 år, gift og har en datter. Jeg opererte inn 280, silikon under muskelen 20. september 2004 på Fornebuklinikken. Jeg er STRÅLENDE fornøyd, både med klinikkvalg og resultat!! Eneste jeg angrer er at jeg ikke skrev ned alt om smerte, bevegelse, endringer etterhvert....for det er utrolig hvor fort en glemmer :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI HEI ALLE SAMMEN!!

Slenger meg også med her i silikonklubben 8)  

Jeg er da 25 år, gift og har en datter. Jeg opererte inn 280, silikon under muskelen 20. september 2004 på Fornebuklinikken. Jeg er STRÅLENDE fornøyd, både med klinikkvalg og resultat!! Eneste jeg angrer er at jeg ikke skrev ned alt om smerte, bevegelse, endringer etterhvert....for det er utrolig hvor fort en glemmer :-?

Hei lilletroll.

Jeg har også bestemt meg for Fornebuklinikken, har hørt så mye positivt om de.

Du skriver at du har ei datter, kan jeg spørre om hvor gammel hun er? Har selv ei på 11 måneder, håper å få oeprasjonstime neste måned, men er litt bekymret for bæring osv av barnet. Kan du fortelle litt om dine opplevelser vedrørende dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Hei lilletroll.

Jeg har også bestemt meg for Fornebuklinikken, har hørt så mye positivt om de.

Du skriver at du har ei datter, kan jeg spørre om hvor gammel hun er? Har selv ei på 11 måneder, håper å få oeprasjonstime neste måned, men er litt bekymret for bæring osv av barnet. Kan du fortelle litt om dine opplevelser vedrørende dette?

Datteren min hadde nettopp fyllt 3 år når jeg opererte. Pga at mine innlegg ble lagt under muskel, og at datteren min er såpass stor fikk jeg beskjed på klinikken at jeg ikke fikk løfte henne på EN MÅNED!! Det var nesten det verste og vanskeligste med hele operasjonen faktisk, for èn mnd er lang tid ikke å løfte gullet ditt. (Men det er utrolig hvor flink du blir til å legge ting til rette, og flinke jenta mi klatret tappert inn og ut av bilen selv :hjerter: )

Men som et barn på 11 mnd vil jo hun ikke være så tung som min datter og det har jo alt og si. Det med over eller under muskelen har også alt og si, da innlegg over muskelen naturlig nok ikke berører det på samme måte og derfor er hele helingsprossessen mye kortere. Jeg tror at om du legger innlegget over muskel vil du kunne løfte datteren din igjen etter en uke eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg hatt konsultasjon per telefon med fornebuklinikken. Legen jeg snakket med var så behagelig, og han svarte oppriktig og forklarende til hvert spørsmål jeg hadde. Følte umiddelbart tiltro til denne legen og denne klinikken :)

Jeg sendte bilder per mail til han, og når jeg spurte han om hvor mye han syntes jeg burde legge inn,sa han et sted mellom 220 og 240. Det var AKKURAT den mengden jeg trodde passet meg før jeg dro på den første konsulasjonen på Askimklinikken. Der sa jo han at 350-400 ml ville passe meg :o

Legen på Fornebuklinikken sa at pga jeg har strekkmerker på brystene pga ammingen, og pga kroppen jeg har, trodde han ikke det ville bli pent med noe større bryster enn dette, han mente at 260-280 ville bli altfor stort. Han mente også at jeg hadde nok brystvev og hud til å legge over muskelen, noe som gjør at min største bekymring (bære barnet mitt) nå er borte :-)

Nå bare venter jeg i spenning på når jeg vil få time til operasjon. De skulle prøve å få til før midten av mai måned, og det er jo snart :hoho:

Nå bare GLEDER jeg meg så sinnsykt mye!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å lese Karo ! Det er jo så viktig å ha en god følelse og at du blir møtt med forståelse for dine ønsker...

Da er sjansen mye større for at du bllir fornøyd.

Jeg har en venninne som la inn 220 ml for 10 år siden. Hun måtte krangle med kirurgen for han ville legge inn mer. Hennes pupper er kjempefine, kjenner forresten flere menn som synes altfor store silikon-pupper er usexy ! Det må ikke se eller kjennes kunstig ut, og hvis man har levd hele livet med små pupper må det vel bli litt rart å få kjempestore !

Håper du får time snart da, når du først har bestemt deg er det kjedelig å vente !

Lykke til

FANNY :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Så bra at førsteinntrykket av Fornebuklinikken var bra Karo!! Husker du navnet på legen du snakket med? Jeg ble operert av Dr.Schistad. Uansett tror jeg du er i de beste hender på den klinikken!! Har du noen dato for operasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at førsteinntrykket av Fornebuklinikken var bra Karo!! Husker du navnet på legen du snakket med? Jeg ble operert av Dr.Schistad. Uansett tror jeg du er i de beste hender på den klinikken!! Har du noen dato for operasjon?

22 april skal jeg opereres av dr Jan Frøyen :hoho:

Hjeeeelp, er så nervøs og jeg gleder meg sånn så jeg holder på å dø bare av tanken.

22 april er på en fredag, så samboeren skal ha jenta vår den helga, regner med at jeg ikke er til stor hjelp. Så har jeg i full fart skaffet dagmamma for et par uker etter det for å være på den sikre siden.

I morgen skal jeg ned å kjøpe Triumf tri action bh (var det ikke det det het ceecee?). Noe mer jeg trenger å tenke på?

Det eneste jeg bekymrer meg litt over nå er resultatet...jeg har sett på maaange før/etter bilder, og jeg vet så godt hva jeg vil ha og hva jeg ikke vil ha. Men pga min mangel på informasjon vet jeg ikke hvordan jeg skal forklare kirurgen dette.

Jeg har vært inne på Dr. Frøyens hjemmeside, og har her et par eksempler. Håper noen av dere kloke hoder skjønner hva jeg mener.

http://www.froyen.no/

Se på hun som har lagt inn 195 ml, her synes jeg at protesen er altfor langt opp, ikke noe fint i det hele tatt. Men dette er kanskje pga hun har tatt under muskelen og at det derfor er hevelse enda? På bildet under er det en som har lagt inn 215 ml, her synes jeg det ble veldig fint. Har dette noe med protesens profil å gjøre? Kan noen forklare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...