Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

@Halldis da kan du være prøvekaninen min 😂 jeg tror jeg heller vil prøve med sportsbher eller noe først.. Jeg sov konsekvent uten bh før operasjonen, så jeg ikke skulle kjenne for mye på at jeg savnet det. Er så redd for å ødelegge noe, fordi jeg gjør noe for tidlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

@Halldis Jeg skal ikke presse deg. Jeg tenker at så lenge kompresjonstøy eller spileløse bher ikke er skadelig, så kan en bruke det så lenge man ønsker. Gleder meg slik til alt er på plass 😊 men @MyNewBoobs sine bryst var jo helt nydelig plassert etter tre mnd, så dersom hun sov uten bh er det kanskje en god oppskrift? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er sikkert helt trygt@Sokkar jeg syns bare det er litt rart å faktisk ha pupper.. 😝 Det er jo ikke vondt lenger, og regner med at de har festet seg der de skal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg gleder meg til å få se mine 😍 skal ta av bandasjen i morgen 😊 

Har du sove på siden eller magen, @Halldis

Endret av Sokkar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sokkar skrev:

Åh, jeg gleder meg til å få se mine 😍 skal ta av bandasjen i morgen 😊 

Har du sove på siden eller magen, @Halldis

Ja sover på siden uten problemer😊 kan ikke sove på magen enda.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Halldis skrev:

Ja sover på siden uten problemer😊 kan ikke sove på magen enda.. 

Gleder meg til jeg kan sove på siden 😊 hvor lenge etter operasjonen kunne du sove på magen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover fremdeles med sportsbh, syns det er behagelig å holde dem litt på plass. Sov alltid i bar overkropp tidligere. Er snart 3 mnd! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Sokkar skrev:

@Halldis Jeg skal ikke presse deg. Jeg tenker at så lenge kompresjonstøy eller spileløse bher ikke er skadelig, så kan en bruke det så lenge man ønsker. Gleder meg slik til alt er på plass 😊 men @MyNewBoobs sine bryst var jo helt nydelig plassert etter tre mnd, så dersom hun sov uten bh er det kanskje en god oppskrift? 

Hehe. Så hyggelig 😊 Sov uten etter 5-6 uker tror jeg det var. Jeg måtte gå med kompress på det ene såret siden det ikke lukket seg, så måtte ha på noe som holdt ting på plass. Merker fortsatt at det er rart å sove uten. Ref. mitt tidligere innlegg om tyngden 😜 

I forhold til det med tyngden hadde jeg en C-cup når jeg ammet, men det var på en måte mye strammere, så jeg kjente ikke tyngden på samme måte. I starten med silikon føltes det ut som puppene skulle falle av etter en dusj 😂 

Blir spennende å høre når du har fått sett dine nye pupper i dag 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@MyNewBoobs auch.. Når du nevner det, så kommer jeg på at jeg har lest det før.. 😜

Tror mannen min også gleder seg til å få se puppene mine. Han sa ganske tidlig i forholdet at han ikke likte damer som tar botox og silikonpupper, han ville ha en jordnær og ikke så overfladisk kjæreste. Så svarte jeg at jeg skal ta botox pga gnissing i tennene, og jeg skal ta silikon. Men siden jeg var så flat, så kunne han forstå at jeg ville fylle opp litt. Og så har jeg vist han hva jeg synes er flotte silikonpupper, og har nesten fått han til å innrømme at fine silikonpupper er finere enn naturlige pupper (ja, det er ulovlig å si, og jeg skulle jo ønske jeg hadde naturlige pupper i utgangspunktet så jeg hadde sluppet operasjon). 

Men jeg har et spørsmål til dere mer erfarne. Høyrearmen min er konstant øm, og det kjennes ut som når man har sovet på den. Slik er armen store deler av dagen, med opphold av og til. Er dette fordi armmusklene blir påvirket av at brystmuskelen? Har merket at puppen til høgre er mest øm, så er derfor jeg har slått meg til ro med at det er en sammenheng og ikke en varig skade 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Sokkar Min høyre pupp er fremdeles mer øm den venstre 😉😊 Har ikke hatt vondt i armen da, men kirurgen sa til meg jeg måtte se på det som 2 seperate operasjoner. Så de ville heles forskjellig 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Halldis skrev:

@Sokkar Min høyre pupp er fremdeles mer øm den venstre 😉😊 Har ikke hatt vondt i armen da, men kirurgen sa til meg jeg måtte se på det som 2 seperate operasjoner. Så de ville heles forskjellig 😉

Ja, det er eg forberedt på. Jeg har et stort blåmerke ved høyre pupp også, så er vel derfor armen min er påvirket 😊 høyre side er rett og slett mer herjet (og har kanskje blitt belastet mest siden jeg er høgrehendt) :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da hR jeg studert puppene. Dei har det karakteristiske  nyopererte utseende, med mer fylde på oversiden enn undersiden. Men blir det større i alle tilfeller ved drop and fluff?? Synes mine var så store nå, og selvfølgelig litt høye og klumpete.. Så håper på omtrent samme størrelse, og at dei faller mer naturlig på sikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Sokkar skrev:

Da hR jeg studert puppene. Dei har det karakteristiske  nyopererte utseende, med mer fylde på oversiden enn undersiden. Men blir det større i alle tilfeller ved drop and fluff?? Synes mine var så store nå, og selvfølgelig litt høye og klumpete.. Så håper på omtrent samme størrelse, og at dei faller mer naturlig på sikt :)

Mine ble ikke større, de bare endret fasong syns jeg 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Nelli skrev:

Mine ble ikke større, de bare endret fasong syns jeg 😊

Det kan jeg leve med 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ringte Fornebuklinikken i går og hørte om det med bading. De sa at det skulle gå helt fint etter 4 uker, både i svømmehall med klor og bading ute. Har fortsatt veldig tydelige svarte skorper, men det var visst helt normalt etter 4 uker. 

Så tenker jeg skal prøve meg på litt spinning og deretter bading og badstue denne uken 😄 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, hylleblomst12 skrev:

Jeg ringte Fornebuklinikken i går og hørte om det med bading. De sa at det skulle gå helt fint etter 4 uker, både i svømmehall med klor og bading ute. Har fortsatt veldig tydelige svarte skorper, men det var visst helt normalt etter 4 uker. 

Så tenker jeg skal prøve meg på litt spinning og deretter bading og badstue denne uken 😄 

 

Så bra :) Her går det i spinning og ridning, 5 uker i går. ;) Nå er det faktisk sånn at jeg glemmer av og til at jeg har operert, og det er kjempedeilig 😄 Og gleder meg til å begynne å trene styrke i overkroppen igjen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vasker dere kompresjonsbhen, for hånd eller i vaskemaskin? Hva gjør dere med puppene mens bhen er til vask?🤭 hvordan tørker dere den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...