Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, Mrs.Smith skrev:
 

Ferdig operert og vel hjemme i sengen min. 😅

250cc undermuskel+brystløft. 

Gratulerer! 😁 Hvordan er formen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kugres skrev:
 

Gratulerer! 😁 Hvordan er formen? 

Takk! Formen er jo bra, men har mye vondt. Syns ikke smertestillende hjelper noe særlig. Tok en oxynorm kapsel uten særlig effekt. Tar regelmessig pine forte men kan ikke ta mer før om 2 timer. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lenge siden jeg har skrevet her, så tenkte å komme med en oppdatering og min erfaring etter operasjon i Bergen ☺️ 

28 år, 167 og ca 60 kg. Utgangspunktet mitt var veldig labert med lett tuberøse bryst i ca str 70a/b. Ikke noe særlig pent syn. Slet med å finne BH som passet, følte man alltid kunne se nedi.

Var på flere konsultasjoner (med veldig ulike anbefalinger), men fikk absolutt best magefølelse etter konsultasjon på Plastikkirug1 i Bergen. Her fikk jeg se både 3D (som jeg fikk med hjem til å se på) og VR briller.

Opererte i midten av juni og la inn 285cc ergonomix over muskel. Både kirurgen og de som arbeidet på klinikken var veldig vennlige og profesjonelle. Resultatet i dag er superbra! Jeg bad om pupper som passet til kroppen og det er akkurat det jeg har fått ☺️ Har nå str 70D/70DD. Arrene er kjempefine og ser ut til å forsvinne når fargen går bort!  Synes også at puppene ser og kjennes veldig naturlig ut. Hadde veldig lite smerter etter operasjon, største problemet var å holde seg i ro. 

Veldig fornøyd med valget selv om jeg nå godt kunne hatt større 😂 Tror man blir litt blind på seg selv🤭 Det er helt nydelig å endelig kunne gå med BH uten superpushup og gnagende spiler samtidig som man føler seg vel!

Jeg hadde tenkt på dette i 10 år og er veldig glad for at jeg gjorde det.

Lykke til til dere som nettopp har operert og  som skal operere ☺️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei opererte brystene mine for 3 uker siden .begynte nok å jobbe litt for tidlig å har nå stikkinger i brystene .noen som har vært borti dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nosa skrev:
 

Hei opererte brystene mine for 3 uker siden .begynte nok å jobbe litt for tidlig å har nå stikkinger i brystene .noen som har vært borti dette?

Etter hva som står i papirene jeg fikk med etter operasjon, så er det normalt med stikking i brystene. Jeg har også hatt en del stikkinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Nosa skrev:
 

Hei opererte brystene mine for 3 uker siden .begynte nok å jobbe litt for tidlig å har nå stikkinger i brystene .noen som har vært borti dette?

Det stikker fortsatt hos meg, snart seks uker etter operasjon. Vil tro det er helt normalt, men det er sikkert lurt å ta det med ro når du kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2018 den 1.06, Iwwll skrev:
 

Hei!

har lest sikkert 100 sider av denne tråden nå, og har et par spørsmål jeg håper noen har svar på 😃

Jeg er 19 år om det er relevant, og har nettopp vært på konsultasjon på fornebuklinikken. Helt siden jeg var 13 år og begynte å utvikle pupper, har selvbildet mitt vært på bunn. De har alltid «hengt», selvom jeg er relativt slank, og har små pupper. Har siden den gang håpt at de skulle bli større og forme seg til det normale, noe de aldri gjorde. Jeg har siden jeg fikk pupper sovet med bh hver eneste natt, fordi jeg synes de er så stygge å se på. Klarer ikke gå uten bh, når jeg skal trene må jeg ha vanlig bh under sportsbhen osv. Dette er da noe jeg har slitt med å hatt komplekser for i mange år, men jeg har ville ventet for å se om de endret seg. Har mistet tolmodigheten, og vil ikke slite så mye med selvbildet i årene fremover - og derfor bestilte jeg meg time til konsultasjon. Timen ble bestilt for 7 måneder siden, og jeg hadde konsultasjon for 2 dager siden.

på konsultasjonen fikk jeg vite noe jeg fryktet - men hadde forventet. Jeg har noe som heter tubulære bryst og må derfor ta brystløft, og deretter etter 3-4 måneder kan jeg legge i silikon dersom jeg ønsker det. Jeg hadde jo selvfølgelig håpet at kun silikon kunne fikse problemet mitt - både med tanke på arr og penger. 

Spørsmålene jeg har er derfor;

Om det er det noen som har erfaring med å ta brystløft? Hvordan ble arrene i ettertid? 

Noen som har tatt silikon etter brystløft? 

Om noen har vært i samme situasjon som meg? 

Og om noen har erfaring hos fornebuklinikken - evt hos dr. Utvoll som er han jeg var på konsultasjon hos

 

 

Hei 

Jeg har hatt løft og silikon i samme operasjon. Fornøyd med arrene så langt, men håper jo det skal forsvinne ennå mer med tiden 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.10.2018 den 22.05, Mrs.Smith skrev:
 

Takk! Formen er jo bra, men har mye vondt. Syns ikke smertestillende hjelper noe særlig. Tok en oxynorm kapsel uten særlig effekt. Tar regelmessig pine forte men kan ikke ta mer før om 2 timer. 

 

Jeg måtte også makse dosene etter mitt løft m. implantat. Et løft m/implantat er en ganske mye mer heavy operasjon en kun implantat 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nosa skrev:
 

Hei opererte brystene mine for 3 uker siden .begynte nok å jobbe litt for tidlig å har nå stikkinger i brystene .noen som har vært borti dette?

Stikking er helt normalt, og vil vedvare en stund pga at ting gror, og at nervene gror sammen igjen 🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok er så redd nå skjønner du får har begynt å jobbe igjen å tror det var alt for tidlig.når jeg er ferdig på jobb gjør puppene mine kjempevondt .Det stikker,verker i arrene å implantatet på ene siden virker som beveger seg eller noe for d merker kg hodt når jeg bøyer meg fram,går osv😞Håper ikke jeg har ødelagt alt inni der😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nosa skrev:
 

Ok er så redd nå skjønner du får har begynt å jobbe igjen å tror det var alt for tidlig.når jeg er ferdig på jobb gjør puppene mine kjempevondt .Det stikker,verker i arrene å implantatet på ene siden virker som beveger seg eller noe for d merker kg hodt når jeg bøyer meg fram,går osv😞Håper ikke jeg har ødelagt alt inni der😞

Siden det bare er 3 uker siden  skal du fortsatt ta det ganske med ro. Så om du har så mye vondt bør du nok roe ned litt tror jeg🤔

Vanskelig å si når man ikke vet hva du jobber.med, eller hvordan hverdagen din er 😅

Jeg var tilbake i kontorjobb etter 2 uker. Det var ingen problem, men hadde feks mye hjelp med barna og bhg-levering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Jaktenka skrev:
 

Jeg måtte også makse dosene etter mitt løft m. implantat. Et løft m/implantat er en ganske mye mer heavy operasjon en kun implantat 😅

Ja, er snart tom for tabletter jeg. 

Begynner å kjenne endel sårsmerter også, svie og stiklinger. Spesielt i ene brystet. Er det normalt? Sliter også med ryggen. Har skuldrene oppe under ørene😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

😂😂jeg jobber i klesbutikk ..puppene mine er kjempeharde å vonde enda😞å veldig forskjellige.er dette normalt ,blir så stressa når jeg ikke vet hva som er normalt å ikke etter 3 uker.har ringt stedet jeg opererte men blir desverre ikke mye klokere av det .Har hatt løft i tillegg til implantat under muskel.Tusen takk for svar❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Nosa skrev:
 

😂😂jeg jobber i klesbutikk ..puppene mine er kjempeharde å vonde enda😞å veldig forskjellige.er dette normalt ,blir så stressa når jeg ikke vet hva som er normalt å ikke etter 3 uker.har ringt stedet jeg opererte men blir desverre ikke mye klokere av det .Har hatt løft i tillegg til implantat under muskel.Tusen takk for svar❤️

3 uker siden her også. Hat fortsatt stikkinger, og her er huden veldig følsom, føles som den «brenner». Men, ganske likestilt. 

Tror kanskje du bør komme deg til en kontrolltime?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Mrs.Smith skrev:
 

Ja, er snart tom for tabletter jeg. 

Begynner å kjenne endel sårsmerter også, svie og stiklinger. Spesielt i ene brystet. Er det normalt? Sliter også med ryggen. Har skuldrene oppe under ørene😜

Alt høres veldig  normalt ut 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Nosa skrev:
 

😂😂jeg jobber i klesbutikk ..puppene mine er kjempeharde å vonde enda😞å veldig forskjellige.er dette normalt ,blir så stressa når jeg ikke vet hva som er normalt å ikke etter 3 uker.har ringt stedet jeg opererte men blir desverre ikke mye klokere av det .Har hatt løft i tillegg til implantat under muskel.Tusen takk for svar❤️

Høres helt normalt ut. 3 uker er rimelig ferskt! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Parasoll skrev:
 

Flere som er skuffet over størrelsen?

Nesten 40 000kr for dette? 😞

 

38582AE1-C5CF-44DB-AE71-2770A176E329.jpeg

Lenge siden du opererte? Hva har du på nå? Bh, sportsbh, kompresjonsbh osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jaktenka skrev:
 

Alt høres veldig  normalt ut 🤗

Så bra 😅. I dag har jeg tatt mindre smertestillende, mannen har kjøpt varmeflaske til ryggen og håper jeg skal få sove bedre i natt., 👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...