Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

1 hour ago, HappyGomp said:

@Superblomst såå fine de har blitt!! Gleder meg til mine blir den formen, akkurat nå er de litt rundere enn jeg liker😅

Jeg tenker at den runde looken funker så lenge puppene ikke er så svære! Da kommer man liksom unna med å være litt perky uten at det blir vulgært, haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Superblomst skrev:

Jeg tenker at den runde looken funker så lenge puppene ikke er så svære! Da kommer man liksom unna med å være litt perky uten at det blir vulgært, haha

Hehe, ja, altså mine er ikke store (mindre enn dine), men syens de er litt vel runde - sånn litt vel fake for min smak, så blir bra når de slapper litt mer av 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, HappyGomp said:

Hehe, ja, altså mine er ikke store (mindre enn dine), men syens de er litt vel runde - sånn litt vel fake for min smak, så blir bra når de slapper litt mer av 😅

Jeg har "bare" en C-cup, så store er de definitivt ikke 😁Happy healing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Superblomst skrev:

Haha! Føler meg såpass anonym her at jeg ikke har problemer med å dele 😁 Ikke så mye endring siden 10 ukersbildet, men de har kanskje falt litt mer på plass!

4 dager                                                                                 10 uker                                           8 mnd. 

 

Jeg vil også se 🙌 Jeg synes også det er veldig gøy med før og etter bilder 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å fjerne bandasjen om 4 dager. Takk til tips om å ta daglige bilder!

Bleveldig lettet nå, fikk et håp o at de blir større. For sånn som de er nå, så vil ingen merke forskjell med klær på i hvert fall. Annet enn at de er veldig spisse. 

 

Endret av Parasoll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Parasoll skrev:

Gleder meg til å fjerne teipen om 4 dager. Takk til tips om å ta daglige bilder!

Bleveldig lettet nå, fikk et håp o at de blir større. For sånn som de er nå, så vil ingen merke forskjell med klær på i hvert fall. Annet enn at de er veldig spisse. 

 

Bare å glede seg til drop&fluff 😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Parasoll skrev:

Jeg er 168, veier 65 kg. Normal kroppsbygning. 

Kan du sende meg bilder hvis du er komfortabel med det, evt senere? Jeg er 167 og 64/65 kg, mye hofter og bred/sterk overkropp. Prøver å sammenligne med andre for å bestemme størrelse, selv om det ikke blir helt overførbart da. 

Jeg lagde sånne risposer med ca størrelse i går, gleder meg skikkelig til å få ordentlig pupp 😛 . Så ut som typen likte det også. Har jo noe fra før, men. Tror jeg kommer til å gå for 340 eller hakket over. 360? Motiva Ergonomix.

@HappyGomp kan du også dele bilder med meg? Eller i tråden, er online nå :) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter 🙋‍♀️

Sneik meg inn her jeg. La inn 330 CC under musklen nå på onsdag. Er 175 høy og veier 66 kg, kirurgen var glad jeg ikke tok større, var visst ikke plass til mer (skulle egentlig ta 380). Akkurat nå er smertene greie å lenge jeg sitter, men reiser jeg meg opp gjør det vondt. 

Tok i utlandet da jeg bor i utlandet, så har noe sterke smertestillende. Føler meg influensasyk, men mulig det er en hangover som jeg utsetter grunnet smertestillende. Bare tatt paragrin forte i dag. 

Har også sånt bånd over puppene som skal sitte på i 6 uker, litt annerledes enn hjemme så vidt jeg har lest. Bandasjen skal også sitte på i 2 uker før jeg endrer til bh. 

Lurte på en ting bare, er det flere som har blitt hovne rundt mageregionen? Midjen min er helt borte og magen er helt klart hoven. Tenker selv det fordi båndet presser hevelsen ned. Hevelsen kom i går og er omtrent lik i dag. Ellers har jeg ikke noen andre store plager bortsett fra at jeg føler meg mørbanka og en noe kortpustet, men det var normalt i følge kirurgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Inwe skrev:

Hei jenter 🙋‍♀️

Sneik meg inn her jeg. La inn 330 CC under musklen nå på onsdag. Er 175 høy og veier 66 kg, kirurgen var glad jeg ikke tok større, var visst ikke plass til mer (skulle egentlig ta 380). Akkurat nå er smertene greie å lenge jeg sitter, men reiser jeg meg opp gjør det vondt. 

Tok i utlandet da jeg bor i utlandet, så har noe sterke smertestillende. Føler meg influensasyk, men mulig det er en hangover som jeg utsetter grunnet smertestillende. Bare tatt paragrin forte i dag. 

Har også sånt bånd over puppene som skal sitte på i 6 uker, litt annerledes enn hjemme så vidt jeg har lest. Bandasjen skal også sitte på i 2 uker før jeg endrer til bh. 

Lurte på en ting bare, er det flere som har blitt hovne rundt mageregionen? Midjen min er helt borte og magen er helt klart hoven. Tenker selv det fordi båndet presser hevelsen ned. Hevelsen kom i går og er omtrent lik i dag. Ellers har jeg ikke noen andre store plager bortsett fra at jeg føler meg mørbanka og en noe kortpustet, men det var normalt i følge kirurgen. 

Hei,

Gratulerer med nytt frontparti😊

Influensa-følelse er ikke et godt tegn, pass på at du ikke får feber. Da bør du kontakte kirurgen eller lege for vurdering. Jeg hadde brystbånd i 3 uker. Det er veldig varierende praksis  vedrøre de dette fra kirurg til kirurg. 

Ang. magen. Du er nok oppblåst pga smertestillende tabletter. Jeg tok duphalac i en uke etter operasjon for å unngå forstoppelse, som er en bivirkning av tablettene. Alternativt kan du bruke matvarer som sviskemos, Biola osv for å holde mage/tarm i funksjon 🤗

Endret av Jaktenka
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Jaktenka skrev:

Hei,

Gratulerer med nytt frontparti😊

Influensa-følelse er ikke et godt tegn, pass på at du ikke får feber. Da bør du kontakte kirurgen eller lege for vurdering. Jeg hadde brystbånd i 3 uker. Det er veldig varierende praksis  vedrøre de dette fra kirurg til kirurg. 

Ang. magen. Du er nok oppblåst pga smertestillende tabletter. Jeg tok duphalac i en uke etter operasjon for å unngå forstoppelse, som er en bivirkning av tablettene. Alternativt kan du bruke matvarer som sviskemos, Biola osv for å holde mage/tarm i funksjon 🤗

Takker 😊

Feber har jeg ikke, passet på kroppstemperatur så den ikke går over 38 som kirurgen sa. Ganske sikker på at det er en hangover som ikke gir seg (siden jeg tar nye smertestillende hver dag). Fått tramadol og hadde det likt da jeg fikk noe lignende etter en ruggskafe. 

Mulig det er det ja, var på do for første gang siden onsdag i dag, så kanskje det roer seg litt da. Har bare aldri mistet midjen på denne måten når jeg har vært oppblåst. Virker ikke så hoven rundt brystpartiet lenger, akkurat som om det har flyttet seg ned. 

Veldig spent på hvordan de ser ut, får ikke ta av bandasjen før om halvannen uke 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Inwe skrev:

Takker 😊

Feber har jeg ikke, passet på kroppstemperatur så den ikke går over 38 som kirurgen sa. Ganske sikker på at det er en hangover som ikke gir seg (siden jeg tar nye smertestillende hver dag). Fått tramadol og hadde det likt da jeg fikk noe lignende etter en ruggskafe. 

Mulig det er det ja, var på do for første gang siden onsdag i dag, så kanskje det roer seg litt da. Har bare aldri mistet midjen på denne måten når jeg har vært oppblåst. Virker ikke så hoven rundt brystpartiet lenger, akkurat som om det har flyttet seg ned. 

Veldig spent på hvordan de ser ut, får ikke ta av bandasjen før om halvannen uke 😜

Jeg såg heller ikke ut. Ingen midje. Så litt gravid ut 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravid her også

Tatt movicol morgen og kveld, uten effekt. Sendte mannen ut for svisker. Hater forstoppelse. Ikke hatt avføring siden onsdag. Ingen krise, men best å unngå en skikkelig krise 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir gøy å dra på jobb på mandag om jeg fortsatt er like oppblåst 😅 jaja, greit å få avklart at det er vanlig. Hater å være så handicapet, vil helst gjøre alt selv. Har heldigvis en samboer som løper rundt for meg, men likevel, lei av å sitte her nå, 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Parasoll skrev:

Gravid her også

Tatt movicol morgen og kveld, uten effekt. Sendte mannen ut for svisker. Hater forstoppelse. Ikke hatt avføring siden onsdag. Ingen krise, men best å unngå en skikkelig krise 

Drikk -masse- vann 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Inwe skrev:

Hei jenter 🙋‍♀️

Sneik meg inn her jeg. La inn 330 CC under musklen nå på onsdag. Er 175 høy og veier 66 kg, kirurgen var glad jeg ikke tok større, var visst ikke plass til mer (skulle egentlig ta 380). Akkurat nå er smertene greie å lenge jeg sitter, men reiser jeg meg opp gjør det vondt. 

Tok i utlandet da jeg bor i utlandet, så har noe sterke smertestillende. Føler meg influensasyk, men mulig det er en hangover som jeg utsetter grunnet smertestillende. Bare tatt paragrin forte i dag. 

Har også sånt bånd over puppene som skal sitte på i 6 uker, litt annerledes enn hjemme så vidt jeg har lest. Bandasjen skal også sitte på i 2 uker før jeg endrer til bh. 

Lurte på en ting bare, er det flere som har blitt hovne rundt mageregionen? Midjen min er helt borte og magen er helt klart hoven. Tenker selv det fordi båndet presser hevelsen ned. Hevelsen kom i går og er omtrent lik i dag. Ellers har jeg ikke noen andre store plager bortsett fra at jeg føler meg mørbanka og en noe kortpustet, men det var normalt i følge kirurgen. 

Gratulerer 😀 

Jeg ble veldig oppblåst og forstoppet av smertestillende. Så gravid ut! Men hadde også hevelse under puppene (øverst på magen). Hvis jeg klemte der kjentes det ut som potetmel under huden 😂 

Hvordan bånd har du? Jeg måtte også ha brystbånd i 3 uker. Trodde det var ganske normalt hvis man tok under muskel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 28.9.2018 den 22.07, Spøkelse skrev:

Kan du sende meg bilder hvis du er komfortabel med det, evt senere? Jeg er 167 og 64/65 kg, mye hofter og bred/sterk overkropp. Prøver å sammenligne med andre for å bestemme størrelse, selv om det ikke blir helt overførbart da. 

Jeg lagde sånne risposer med ca størrelse i går, gleder meg skikkelig til å få ordentlig pupp 😛 . Så ut som typen likte det også. Har jo noe fra før, men. Tror jeg kommer til å gå for 340 eller hakket over. 360? Motiva Ergonomix.

@HappyGomp kan du også dele bilder med meg? Eller i tråden, er online nå :) . 

Sendte på pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, MyNewBoobs skrev:

Gratulerer 😀 

Jeg ble veldig oppblåst og forstoppet av smertestillende. Så gravid ut! Men hadde også hevelse under puppene (øverst på magen). Hvis jeg klemte der kjentes det ut som potetmel under huden 😂 

Hvordan bånd har du? Jeg måtte også ha brystbånd i 3 uker. Trodde det var ganske normalt hvis man tok under muskel. 

Takk 😄

Tror jeg både er oppblåst og har en hevelse rundt magen. Jeg ser ikke ut 😅 forstoppelsen har visst gitt seg litt heldigvis, både vært på do i går og i dag. 

Har brystbånd ja, eller magebånd kalte de det på klinikken. Det er iallefall plassert oppe på puppene mine. Ser det er vanlig i 3 uker, men jeg skal altså ha mitt i 6 uker. Og det gnager som bare det under arma. Har gnagsårplaster nå, noen andre tips til hvordan man kan få det mer behagelig med det båndet? 

Når er det smertene gir seg? Har bare 1 av de sterke smertestillende igjen og skal egentlig tilbake på jobb i morgen. Kjenner ut som puppene mine brenner og om jeg sitter eller står med overkroppen i oppreist stilling for lenge gjør det helt sykt vondt. Det var mindre vondt de 2 første dagene. Er på dag 4 nå. 

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Inwe jeg så i en Youtube-video at ei brukte en sportsbh istedet for nedpressbånd, fordi hun syntes den satt bedre og var mer komfortabel å ha på. Da dro hun den ikke ned over puppene, men lot den sitte på samme sted som båndet og stramme rundt. Hvis det ga mening 😛 . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Spøkelse skrev:

@Inwe jeg så i en Youtube-video at ei brukte en sportsbh istedet for nedpressbånd, fordi hun syntes den satt bedre og var mer komfortabel å ha på. Da dro hun den ikke ned over puppene, men lot den sitte på samme sted som båndet og stramme rundt. Hvis det ga mening 😛 . 

Kunne kanskje vært noe, men jeg får ikke ta av bandasjen engang før det har gått to uker. Så tror det er dumt å begynne med noe nytt nå 😜 får hverken dusje eller se puppene mine før om 10 dager, litt utolmodig her kan man si 😝😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...