Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Mille89 skrev:

Når ble puppene deres myke? Mine er fortsatt litt harde! Ikke så harde at jeg ikke kan leve med det, men håper de blir litt mykere.

5 uker postop.

Husker ikke helt når de ble myke, men de er veldig myke nå (2,5 mnd etter operasjonen). Ei venninne kjente på dem i helgen. Hun har aldri kjent på silkonpupper før og hun ble veldig overrasket. Hun syns det kjentes ut som en vanlig pupp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, HappyGomp skrev:

 

De har myknet litt nå, mye mykere enn de var rett etter op, men de blir nok enda mykere med tiden :) har sett og hørt at de tkan ta opp til et år før de er helt ferdige, så tålmodighetsprøve delux😂

Haha, tålmodighet er dessverre ikke noe jeg fikk for mye utdelt av, men får bare satse på at det går seg til før jeg blir helt sprø.😂

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg lurer på...

Når man snakker om cup-størrelse, hvilken omkrets tar man utgangspunkt i da? En D er vil jo være en større pupp på en person som er 80 rundt enn en som er 70.

Hilsen en som har alt for mye tid til å tenke om dagen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen! 

Har dere noen BHer å anbefale etter operasjonen? Da mener jeg ikke kompresjonsbher eller sportsbher, men mer de uten spiler som man kan begynne å bruke etter noen uker. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Frk.Fjosepose skrev:

En ting jeg lurer på...

Når man snakker om cup-størrelse, hvilken omkrets tar man utgangspunkt i da? En D er vil jo være en større pupp på en person som er 80 rundt enn en som er 70.

Hilsen en som har alt for mye tid til å tenke om dagen...

Hei, jeg tror at de fleste tar utgangspunkt i sin egen omkrets når de snakker om cup-størrelsen :) sånn huske regel er jo at går man ned en på omkretsen går man opp i cupen, og omvendt. Eks: 65D= 70C= 75B = 80A (men dette er bare ish, varierer noe fra merke og type bh etc, men ja) :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Kugres skrev:

Hei igjen! 

Har dere noen BHer å anbefale etter operasjonen? Da mener jeg ikke kompresjonsbher eller sportsbher, men mer de uten spiler som man kan begynne å bruke etter noen uker. 
 

Lindex har noen fine spileløse, tror de heter Flirt den serien :) ellers har Kapphal noen fine og. Viktigste i følge min kirurg var at de var spileløse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Kugres skrev:

Hei igjen! 

Har dere noen BHer å anbefale etter operasjonen? Da mener jeg ikke kompresjonsbher eller sportsbher, men mer de uten spiler som man kan begynne å bruke etter noen uker. 
 

Fant noen veldig fine på Kappahl 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Frk.Fjosepose skrev:

En ting jeg lurer på...

Når man snakker om cup-størrelse, hvilken omkrets tar man utgangspunkt i da? En D er vil jo være en større pupp på en person som er 80 rundt enn en som er 70.

Hilsen en som har alt for mye tid til å tenke om dagen...

Hvis du tenker på når kirurgen sier "du kommer til å få en B-cup", så vet jeg ikke helt hvilken omkrets de tar utgangspunkt i. Min kirurg sa det til meg, men jeg har fått 70D 😜 Hos Change har jeg 65F. Så det med å si cup-størrelse er jo litt misvisende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Kugres skrev:

Hei igjen! 

Har dere noen BHer å anbefale etter operasjonen? Da mener jeg ikke kompresjonsbher eller sportsbher, men mer de uten spiler som man kan begynne å bruke etter noen uker. 
 

Jeg har kjøpt en veldig god på Cubus. Tror den heter soft - eller at det er en merkelapp med soft som henger på. Den er også i mange ulike størrelser ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, MyNewBoobs skrev:

Hvis du tenker på når kirurgen sier "du kommer til å få en B-cup", så vet jeg ikke helt hvilken omkrets de tar utgangspunkt i. Min kirurg sa det til meg, men jeg har fått 70D 😜 Hos Change har jeg 65F. Så det med å si cup-størrelse er jo litt misvisende.

Ja, er litt misvisende så man burde ikke gå inn til kirurger med en cup-størrelse klar i hodet egentlig😂

Endret av HappyGomp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Parasoll skrev:

Hei

Hvilket smerte- regime har dere brukt? Og hvor mye smerter hadde dere, 1- 10? 

Jeg tok vel to paracet hver 6 time de to første dagene, så en hver 6 time de to neste, også sluttet jeg. Som du sikkert skjønner hadde jeg lite smerter. Vil si mer ubehag enn vondt, så var vel på en 5 på da det var vondest (altså ikke vondt egentlig). Fikk med noen andre sterkere fra klinikken, tok en sånn første dagen, men ble svimmel og litt kvalm av den så orket ikke ta de mer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Parasoll skrev:

Hei

Hvilket smerte- regime har dere brukt? Og hvor mye smerter hadde dere, 1- 10? 

Tok Paracet hver 6 time de første dagene, samt et par av de sterkere tablettene.

Hos meg ble smertene verre etter en uke, så jeg har fortsatt å ta Paracet innimellom, og sterke piller når det har vært helt nødvendig. 

Nå skal det sies at jeg hadde to operasjoner med en ukes mellomrom, så det har tatt litt lengre tid å komme seg enn jeg hadde sett for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Parasoll skrev:

Hei

Hvilket smerte- regime har dere brukt? Og hvor mye smerter hadde dere, 1- 10? 

Jeg sa vel 5-6 til sykepleier når jeg våknet etter narkosen. 285cc under muskel. Gikk og ventet på at det skulle bli verre i dagene etterpå, men ble heldigvis ikke det. Jeg passet riktig nok på å ta alt av smertelindrende de to første dagene, og sikkert fordi jeg gjorde dette gikk det finfint. Trodde det skulle være mye verre! Var nok heldig der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Parasoll skrev:

Hei

Hvilket smerte- regime har dere brukt? Og hvor mye smerter hadde dere, 1- 10? 

Jeg tok Paracet hver 6.time i 5 dager. De sterke tok jeg i 3 dager. Husker ikke helt rutinen, men fulgte det som var anbefalt av klinikken. Etter de 5 dagene hadde jeg ingen smerter, men de første 2 dagene etter operasjonen vil jeg si at smertene var 7-8 😜 300cc under muskel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Parasoll skrev:

Oi  

Så heldig du var da!! Over muskel?? 

265cc under muskel :) har vært veldig heldig med hele tiden etter *bank i bordet* :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...