Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Parasoll skrev:

Blir dere ikke redd over alle de historiene der damer har hatt mange plager i flere år, som viste seg å være silikonen?

 

Har selv time i slutten av mnd

Neh, orker ikke å la det skremme meg. Tenker at hvis jeg skal bli redd for alt av skrekkhistorier eller mulige komplikasjoner/konsekvenser av valg jeg tar etc. som blir fortalt der ute så hadde jeg aldri forlatt huset. Det er også en debatt hvorvidt det faktisk er silikonen eller om det er annet som har gjort disse damene syke (altså en debatt om hvorvidt "Breast Implant Illness"  faktisk er en ting eller ikke).  :) Og som de andre sier; man satser jo bare på at man ikke er en av dem, og man vet jo ikke før operasjonen er gjort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2018 den 16.59, HappyGomp skrev:

Hei! 

Du har jo hatt konsultasjon nå, så litt sent ute, beklager det! Hvordan gikk konsultasjonen? :) Grunnen til at kirurgene har sagt den mengden cc de har gjort kommer nok mye an på hvor mye du får plass til, hva du er på utkikk etter av resultat og anatomien din. Har hørt at Schistad er veldig dyktig, var selv hos dr. Barstad på Fornebuklinikken og ekstremt fornøyd  med dem! FK er helt fantastisk. Hadde ikke telefonkonsultasjon, men har lest flere som har hatt det og de er fornøyde med det + det blir en ordentlig konsultasjon før op hvis du velger å gå med dem :)

Hei igjen. Har ikke svart siden han ikke har fått ringt likevel. Regner med han har hatt det veldig travelt.. Litt irriterende da, men får nok en gang smøre meg med tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Nå er jeg ferdig operert! Gikk veldig fort fra konsultasjon til operasjon, men det var sikkert like greit! Ingen tid til å ombestemme seg:p

jeg opererte på onsdag morgen, 265cc medium profil. På fornebuklinikken. Formen er OK. Syntes egentlig ryggen og skuldrene er der det gjør mest vondt. Sitter vel for mye oppreist de første dagene. Noen som har noen gode tips for at dette skal bli bedre? Når begynte dere som allerede har gjennomgått dette og fungere nogenlunde normalt? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2018 den 16.59, HappyGomp skrev:

Hei! 

Du har jo hatt konsultasjon nå, så litt sent ute, beklager det! Hvordan gikk konsultasjonen? :) Grunnen til at kirurgene har sagt den mengden cc de har gjort kommer nok mye an på hvor mye du får plass til, hva du er på utkikk etter av resultat og anatomien din. Har hørt at Schistad er veldig dyktig, var selv hos dr. Barstad på Fornebuklinikken og ekstremt fornøyd  med dem! FK er helt fantastisk. Hadde ikke telefonkonsultasjon, men har lest flere som har hatt det og de er fornøyde med det + det blir en ordentlig konsultasjon før op hvis du velger å gå med dem :)

I dag ringte han! Han kunne ikke gi forslag til størrelse over telefon, og det forstår jeg egentlig veldig godt. Ellers fikk jeg svar som forventet, og alt i alt har jeg dannet meg et veldig godt inntrykk. Nå skal jeg vente på telefon fra dem igjen, og da tror jeg det blir fastsatt operasjonsdag. Så spent! Har så lyst til dette, men samtidig er det jo også ganske skummelt. Tror ikke helt det kommer til å gå opp for meg skikkelig rett før operasjonen haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, lilly20 skrev:

Hei! Nå er jeg ferdig operert! Gikk veldig fort fra konsultasjon til operasjon, men det var sikkert like greit! Ingen tid til å ombestemme seg:p

jeg opererte på onsdag morgen, 265cc medium profil. På fornebuklinikken. Formen er OK. Syntes egentlig ryggen og skuldrene er der det gjør mest vondt. Sitter vel for mye oppreist de første dagene. Noen som har noen gode tips for at dette skal bli bedre? Når begynte dere som allerede har gjennomgått dette og fungere nogenlunde normalt? 

Hvor lang tid tok det egentlig mellom konsultasjon og operasjon? 🤔 Jeg har nettopp hatt konsultasjon over tlf med Schistad ser du! 
Men veldig fint å høre at det går fint med deg. Jeg har dessverre ikke noen tips å komme med... enda! haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan fungerer det egentlig før selve operasjonen, må man dit i forveien og møtes, ringer man og prater og bestemmer endelig størrelse eller ja? Det er kanskje helt avhengig av klinikk? Regner med jeg får svar når jeg ringer dem neste uke og sier at jeg skal ha timen jeg reserverte, men er så nysgjerrig! Tenker såklart mye på dette. 

Må bestemme meg mellom 300 eller 340. Har heldigvis tre måneder å tenke på 😅.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, lilly20 skrev:

Hei! Nå er jeg ferdig operert! Gikk veldig fort fra konsultasjon til operasjon, men det var sikkert like greit! Ingen tid til å ombestemme seg:p

jeg opererte på onsdag morgen, 265cc medium profil. På fornebuklinikken. Formen er OK. Syntes egentlig ryggen og skuldrene er der det gjør mest vondt. Sitter vel for mye oppreist de første dagene. Noen som har noen gode tips for at dette skal bli bedre? Når begynte dere som allerede har gjennomgått dette og fungere nogenlunde normalt? 

Gratulerer 😊 

Ryggen og skuldrene var ille for meg også. Pga bryteryggen på bhen. Jeg måtte bytte bh til en med stropper, da ble det bedre. 

Fungerte vel nogenlunde normalt etter 1 uke. Kjente det jo selvsagt, men da kunne jeg gjøre det meste bortsett fra løfting da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Kugres skrev:

Hvor lang tid tok det egentlig mellom konsultasjon og operasjon? 🤔 Jeg har nettopp hatt konsultasjon over tlf med Schistad ser du! 
Men veldig fint å høre at det går fint med deg. Jeg har dessverre ikke noen tips å komme med... enda! haha. 

Hadde konsultasjon på torsdag, og operasjon på onsdag uken etter. De hadde tilfeldigvis ledig! 😊 hadde også telefonkonsultasjon, men hadde en konsultasjon rett før operasjon også 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MyNewBoobs skrev:

Gratulerer 😊 

Ryggen og skuldrene var ille for meg også. Pga bryteryggen på bhen. Jeg måtte bytte bh til en med stropper, da ble det bedre. 

Fungerte vel nogenlunde normalt etter 1 uke. Kjente det jo selvsagt, men da kunne jeg gjøre det meste bortsett fra løfting da.

Ja, det er så vondt.. spurte du de på klinikken om å bytte bh? Tenker bare på at det skal gi nok støtte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, lilly20 skrev:

Ja, det er så vondt.. spurte du de på klinikken om å bytte bh? Tenker bare på at det skal gi nok støtte..

Ja, jeg spurte først og fikk tips om en annen kompresjonsbh. Fikk Triumph triaction. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Kugres skrev:

I dag ringte han! Han kunne ikke gi forslag til størrelse over telefon, og det forstår jeg egentlig veldig godt. Ellers fikk jeg svar som forventet, og alt i alt har jeg dannet meg et veldig godt inntrykk. Nå skal jeg vente på telefon fra dem igjen, og da tror jeg det blir fastsatt operasjonsdag. Så spent! Har så lyst til dette, men samtidig er det jo også ganske skummelt. Tror ikke helt det kommer til å gå opp for meg skikkelig rett før operasjonen haha

Så bra du fikk snakket med han og fikk et godt inntrykk! Masser av lykke til! Er en spennende prosess, ehhe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.9.2018 den 14.12, lilly20 skrev:

Hei! Nå er jeg ferdig operert! Gikk veldig fort fra konsultasjon til operasjon, men det var sikkert like greit! Ingen tid til å ombestemme seg:p

jeg opererte på onsdag morgen, 265cc medium profil. På fornebuklinikken. Formen er OK. Syntes egentlig ryggen og skuldrene er der det gjør mest vondt. Sitter vel for mye oppreist de første dagene. Noen som har noen gode tips for at dette skal bli bedre? Når begynte dere som allerede har gjennomgått dette og fungere nogenlunde normalt? 

I mitt tilfelle ble dette bedre da jeg klarte å rette meg mer opp mens jeg gikk/satt etc. Var en så uvant belastning på ryggen at jeg fikk vondt hehe. Men skuldrene kjenner jeg det i, tror det har å gjøre med at jeg ikke får strekt på dem eller noe, så de stivner til hehe. Gleder meg til jeg kan strekke meg igjen haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, HappyGomp skrev:

I mitt tilfelle ble dette bedre da jeg klarte å rette meg mer opp mens jeg gikk/satt etc. Var en så uvant belastning på ryggen at jeg fikk vondt hehe. Men skuldrene kjenner jeg det i, tror det har å gjøre med at jeg ikke får strekt på dem eller noe, så de stivner til hehe. Gleder meg til jeg kan strekke meg igjen haha

Ja, har aldri vært så krokrygget før! Så gleder meg virkelig til det begynner å bli bedre.. lei allerede 🙈 eller bare utålmodig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble operert 20 august (3 uker siden), 245 Motiva ergonimix round under muskel, og har allerede fått masse rippling på sidene av begge brystene (godt synlig og følbart). Er selvfølgelig kjempe lei meg. Må mest sannsynlig operere på nytt - skifte protese til en mindre myk. Kirurgen sier at jeg må vente minst 3 mnd før de kan gjøre noe med det. Noen som har opplevd samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Victoria1 skrev:

Jeg ble operert 20 august (3 uker siden), 245 Motiva ergonimix round under muskel, og har allerede fått masse rippling på sidene av begge brystene (godt synlig og følbart). Er selvfølgelig kjempe lei meg. Må mest sannsynlig operere på nytt - skifte protese til en mindre myk. Kirurgen sier at jeg må vente minst 3 mnd før de kan gjøre noe med det. Noen som har opplevd samme?

Hvor opererte du Victoria? 
Jeg har enda ikke operert, så kan ikke hjelpe deg så mye. Men så utrolig leit å høre.. håper det fikser seg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått operasjonsdato, 8. oktober! Dette begynner å bli så ekte nå. Utrolig spent men samtidig veldig nervøs! Skikkelig blandede følelser. Håper alt dette går fint haha, og at jeg ikke backer ut etter hvert

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Victoria1 skrev:

Jeg ble operert 20 august (3 uker siden), 245 Motiva ergonimix round under muskel, og har allerede fått masse rippling på sidene av begge brystene (godt synlig og følbart). Er selvfølgelig kjempe lei meg. Må mest sannsynlig operere på nytt - skifte protese til en mindre myk. Kirurgen sier at jeg må vente minst 3 mnd før de kan gjøre noe med det. Noen som har opplevd samme?

Nei så kjedelig! Har ikke opplevd det samme, men håper det ordner seg! Er det noe som vil bli dekket av garantien eller må du betale selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Victoria1 skrev:

Jeg ble operert 20 august (3 uker siden), 245 Motiva ergonimix round under muskel, og har allerede fått masse rippling på sidene av begge brystene (godt synlig og følbart). Er selvfølgelig kjempe lei meg. Må mest sannsynlig operere på nytt - skifte protese til en mindre myk. Kirurgen sier at jeg må vente minst 3 mnd før de kan gjøre noe med det. Noen som har opplevd samme?

Så kjedelig 😔 Jeg merket det etter ca 6 uker 😔 Veldig lei meg! Kan ikke se det, men kjenner det veldig godt. Jeg kommer ikke til å gjøre noe med det, for da måtte jeg visst gå ned i str og det vil jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...