Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, HappyGomp skrev:

I see - bare nysgjerrig, men hvorfor ikke bryterygg og migrene? Sånn hvorfor går ikke det sammen 😅

 

Gleder meg veldig til å få lagt inn silikon selv, lurer på om jeg skal spørre kirurgen min om jeg kan få litt til, hmmm 

Sikkert ikke alle med migrene som reagerer på det da, men jeg reagerer veldig på trykk på de muskelen som går fra skuldrene og opp til nakken. Og da får jeg migrene 😔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, MyNewBoobs skrev:

Sikkert ikke alle med migrene som reagerer på det da, men jeg reagerer veldig på trykk på de muskelen som går fra skuldrene og opp til nakken. Og da får jeg migrene 😔 

Huff så kjedelig 😕 Godt det heldigvis finnes alternativer haha 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, HappyGomp skrev:

Huff så kjedelig 😕 Godt det heldigvis finnes alternativer haha 

Ja heldigvis. Bare kjedelig at jeg kjøpte 2 stk før jeg visste at det var sånn 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2018 den 22.22, HappyGomp skrev:

Lurer litt på hva totalkostnadene deres ble (sånn operasjon, medisiner etc) :)

Hei! Jeg betalte 43 000kr for operasjon, støttebh og medisiner. I tillegg hadde jeg en del reiseutgifter samt overnatting på hotell ☺️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MyNewBoobs skrev:

Ja heldigvis. Bare kjedelig at jeg kjøpte 2 stk før jeg visste at det var sånn 😜

Haha, ja, det er jo litt kjedelig kan jeg tro :P

Hvilken BH er det du har kjøpt vedsiden av igjen? (du skrev det helt sikkert tidligere, men glemt det 😅 )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Tindra90 skrev:

Hei! Jeg betalte 43 000kr for operasjon, støttebh og medisiner. I tillegg hadde jeg en del reiseutgifter samt overnatting på hotell ☺️

 

Takk for svar :)

Hvor var det du gjorde det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, HappyGomp skrev:

Haha, ja, det er jo litt kjedelig kan jeg tro :P

Hvilken BH er det du har kjøpt vedsiden av igjen? (du skrev det helt sikkert tidligere, men glemt det 😅 )

Triumph triaction 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Mrs.Smith jeg er 163/64, veier 56-58 kg og har 265. De er absolutt ikke store, men store nok på min lille kropp for et naturlig utseende. Men jeg har fortsatt «små», pupper. Passer fint i 70 c/ 65 D (alt etter merke) og størrelse s.  Jeg har veldig lite underhudsfett på overkroppen generelt. Med tanke på at faren for de vanligste komplikasjoner er større foran muskel hadde jeg ikke latt smertene med å ta under stoppe meg dersom kirurgen sier du kan ha det- spesielt ikke siden du har planer om å gå ned i vekt. Tror det er veldig individuelt det der. Noen har veldig smerter over muskel, noen ingenting over,  mens mange her (inkludert meg selv) har ikke hatt noe spes store smerter under muskel i det hele tatt, mens noen sier at det var j*.. 🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tamarari skrev:

@Mrs.Smith jeg er 163/64, veier 56-58 kg og har 265. De er absolutt ikke store, men store nok på min lille kropp for et naturlig utseende. Men jeg har fortsatt «små», pupper. Passer fint i 70 c/ 65 D (alt etter merke) og størrelse s.  Jeg har veldig lite underhudsfett på overkroppen generelt. Med tanke på at faren for de vanligste komplikasjoner er større foran muskel hadde jeg ikke latt smertene med å ta under stoppe meg dersom kirurgen sier du kan ha det- spesielt ikke siden du har planer om å gå ned i vekt. Tror det er veldig individuelt det der. Noen har veldig smerter over muskel, noen ingenting over,  mens mange her (inkludert meg selv) har ikke hatt noe spes store smerter under muskel i det hele tatt, mens noen sier at det var j*.. 🤷🏻‍♀️

Hei, 

Du er ca. samme som meg (163cm/53-55kg), og jeg skal også få 265. Er du fornøyd med det eller skulle du ønske at du hadde lagt inn mer? Hva var ditt utganspunkt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2018 den 22.00, Mrs.Smith skrev:

Ja,det er så vanskelig å vite hvordan det vil bli syns jeg! Greit å prøve med innlegg i bh'n liksom, men ikke helt det samme likevel. Sykepleiern sa at siden det er en stund til operasjonen kan jeg komme innom flere ganger å prøve ulike størrelser😄

Og til sist blir det samtale med kirurgen på operasjonsdagen. Tok du over eller u der muskelen? Sykepleiern mente jeg hadde nok brystvev til å ta over, så håper det går bra siden jeg kun har mulighet til å ta fri en uke. 

Ville ikke tatt avgjørelsen på bakgrunn av hvor lenge du får fri, men hvis kirurgen mener det blir bra over, så går det nok fint. Noen kirurger tar denne avgjøelsen under operasjonen også. 

Jeg tok under muskelen og jeg kunne fint gått på jobb (kontorjobb) etter 1 uke, hadde det ikke vært for at vi har ferie nå da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MyNewBoobs skrev:

Ville ikke tatt avgjørelsen på bakgrunn av hvor lenge du får fri, men hvis kirurgen mener det blir bra over, så går det nok fint. Noen kirurger tar denne avgjøelsen under operasjonen også. 

Jeg tok under muskelen og jeg kunne fint gått på jobb (kontorjobb) etter 1 uke, hadde det ikke vært for at vi har ferie nå da. 

Takk for innspill begge to (fikk ikke sitert begge 🙈). Er i utgangspunktet ikke redd for smerter eller noe sånt i forbindelse med operasjonen, men har lest mye om både under og over muskel ift protese. Er det virkelig flere komplikasjoner med over muskel? Jeg har som sagt kun snakket med sykepleier på en konsultasjon, så ingenting blir avgjort før jeg snakker med kirurgen på neste. 

Er sant at jeg ikke bør velge utifra hvor lenge jeg kan ta fri, men ble bare litt lettet når sykepleieren sa jeg hadde nok vev til å legge over muskelen😅🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@HappyGomp da er vi sannsynligvis veldig like i størrelsen ja. Jeg hadde veldig lite fra før, nesten ingenting! Jeg er veldig glad jeg hverken tok mindre eller større. I begynnelsen synes jeg de var store med klær men perfekte naken/bikini/ undertøy. Nå har jeg vendt meg til det og er veldig fornøyd! Men de er ikke store, ser bare ut som jeg har vært heldig på den fronten. De er superfine 😄  ;) Noen ville sikkert hatt større, men på meg hadde det vært tydelig at de hadde vært fake. Og han som er så heldig å få se og røre (😎) sier at han hadde trodd de var ekte hadde han ikke visst bedre ;) Han kjenner at den ene er fake. Den andre kjennes helt naturlig ut selv når jeg ligger. Hadde aldri trodd det kunne bli så naturlig. Så er du heldig blir begge det. Skal du ha motiva ergonomix?

@Mrs.Smith større sannsynlighet for kapsel og synlig ripling med over muskel. Når det er sagt tror jeg at jeg har fått kapsel likevel da, skal på kontroll i september. Den ene er ganske hard ennå. Kjenner jeg har ripling på den samme siden, men det viser ikke.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.7.2018 den 11.11, Jaktenka skrev:

Jeg ser bølgen ja, men tror nok det vil gå seg til når puppene faller mer på plass og nærmere hverandre.

 Om du er usikker kan du sende mms til kirurgen din så kommer h*n med en uttalelse til bildene. Det gjorde jeg noen runder.

Du bør begrense løfting og bæring til det absolutt minimum i iallefall 2 uker til 😊

Har sendt bilde til kirurgen, så får vi se hva hun sier. Ja, skal være enda mer forsiktig framover. Synd å skulle ødelegge de, bare fordi man ikke tok d med ro. 

Gruver veldig til å begynne på jobb. Har tatt 6 uker fri, men redd det ikke er nok. Har en veldig fysisk jobb med mange tunge løft. Leser noen steder man ikke skal løfte tungt på 3 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Tingaling skrev:

Har sendt bilde til kirurgen, så får vi se hva hun sier. Ja, skal være enda mer forsiktig framover. Synd å skulle ødelegge de, bare fordi man ikke tok d med ro. 

Gruver veldig til å begynne på jobb. Har tatt 6 uker fri, men redd det ikke er nok. Har en veldig fysisk jobb med mange tunge løft. Leser noen steder man ikke skal løfte tungt på 3 mnd.

Vanskelig å si siden det er så individuelt. Jeg hadde 2 uker fri, men kidsa fikk vannkopper på dag 10. Unngikk tunge løft og trening i 11 uker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Tamarari Så flott de virker naturlige! Føler at jeg er mer sikker på 265 når jeg ser at du er så fornøyd og at vi er ca. samme størrelse. Er også veldig flat nå, fyller ikke ordentlig en 70A (i hvert fall ikke så bra som jeg skulle ønske). Hvordan kjenner han at den er fake? Sånn i motsetning til den andre hehe 

 Ja, skal ha det så vidt jeg har forstått skal jeg ha motiva (skal operere på Fornebuklinikken og de har vel bare motiva?) Du har sikkert sagt det, men hvor hadde du op? og hvilken kirurg :) 

Endret av HappyGomp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har dere massert brystene etter operasjonen? Ser at de fleste amerikanske kirurgene ønsker at man gjør det. Men spurte sykepleieren før jeg dro hjem operasjonsdagen, og hun sa jeg ikke skulle det. Hva har dere fått beskjed om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@HappyGomp man kjenner det fordi implantatet er rett og slett hardt under det lille jeg har av brystvev som ligge over. Når man skviser den kjennes det ut som man skviser på en gummiball😞 ikke digg. Den andre er så myk at det er umulig å kjenne at det er noe der. Helt imponert, skulle bare ønske det var begge!! Fornebu med Barstad. Da skal du ha de samme implantatet som meg, det er de mykeste fra motiva. Vær forberedt på en Berg og dalbane med følelser når det kommer til størrelsen. Jeg har lurt på om de var små, store, digre.. det tar litt tid før man vet hva man mener. Jeg kan sende deg bilde på PM hvis du ønsker det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Tamarari Er du fornøyd med Barstad? Er han jeg også skal til! Hva sier de ang. "gummiballpuppen"? Antar at det er normalt, men kjedelig :( 

Ja, haha, har alt en berg og dalbane med størrelser og har ikke en gang operert😂 Seng meg gjerne en PM, hadde blitt glad for det! 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@HappyGomp da har jeg sendt bilde ;) jeg er veldig fornøyd med Barstad. Gav han egentlig frie tøyler til å bestemme en størrelse som ville passe meg- det klarte han! Jeg fikk ikke snakke med kirurgen i telefonen for å spørre om den som er så mye hardere og har ikke fått time før i september. De sier jo at de bruker ulik tid på å bli ferdig, men siden jeg er 5 mnd etter OP burde den vært mykere selv om det kan ta lenger tid under muskel. Krysser fingrene for at det er muskelen som ikke slapper av, men har forberedt meg på at det er kapsel og at den forblir hard☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...