Gå til innhold

CeeCee's hemmelige verden...


CeeCee

Anbefalte innlegg

8 timer siden, maxxi skrev:

Nettopp vært i dusjen, og må si at det var godt! Men stod lenge å kikket i speilet, da dette er helt nytt for meg..😂 men de er jo veldig harde og rare.. Hvor lang tid tok det for dere før de føltes som "deres"? Og myke og ikke vonde? 

Akkurat nå føles det som de bare er festet på brystet😅 

Jeg har ikke operert ennå, skal opereres den 29.5, så kan ikke svare på spørsmålet ditt, men jeg lurer på hvor lenge du ventet før du dusjet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18.5.2018 den 13.33, maxxi skrev:

Nettopp vært i dusjen, og må si at det var godt! Men stod lenge å kikket i speilet, da dette er helt nytt for meg..😂 men de er jo veldig harde og rare.. Hvor lang tid tok det for dere før de føltes som "deres"? Og myke og ikke vonde? 

Akkurat nå føles det som de bare er festet på brystet😅 

Du må gi det minst 6 uker før du vil få en anelse av sluttresultatet 😉

Etter 3-4 uker vil de nok føles mer som dine egne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har "harde" arr? Noen steder er arrene mine så harde. Nesten så jeg lurer på om det er igjen tråd der inne🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

snart klar for sydenferie. Noen som vet hvordan det er best å behandle arrene:

en runde med tape +bikinistoff over, holder det?? Uten tape og heller sunblock??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@KristinaKK Vet ikke hvor lenge det er siden du opererte, men jeg har tatt sol jevnlig etter min operasjon og har tapet over i tillegg til arr-tapen. I det siste har jeg brukt mindre tape og heller smurt på sunblock! :) 

Siden du skal bruke bikini topp tipper jeg det holder i i massevis med sunblock.

Endret av VinterRose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, KristinaKK said:

Hei!

snart klar for sydenferie. Noen som vet hvordan det er best å behandle arrene:

en runde med tape +bikinistoff over, holder det?? Uten tape og heller sunblock??

Jeg bruker faktor 50 i trynet i Norge og får allikevel farge. Er i Thailand nå og går for 2 lag tape + bikinistoff over, er det som ble mest anbefalt når jeg googlet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2018 den 13.33, maxxi skrev:

Nettopp vært i dusjen, og må si at det var godt! Men stod lenge å kikket i speilet, da dette er helt nytt for meg..😂 men de er jo veldig harde og rare.. Hvor lang tid tok det for dere før de føltes som "deres"? Og myke og ikke vonde? 

Akkurat nå føles det som de bare er festet på brystet😅 

Den første dusjen etter operasjon er helt fantasisk :yvonne:

De ser rare ut en stund. nå er mine 5 uker, og de har blitt veldig myke og "følger" kroppen min litt mer hvis du skjønner :P De sitter ikke støpt fast :fnise: Fasongen på de har også blitt veldig fine, de så fryktelig rare ut i starten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nelli skrev:

Den første dusjen etter operasjon er helt fantasisk :yvonne:

De ser rare ut en stund. nå er mine 5 uker, og de har blitt veldig myke og "følger" kroppen min litt mer hvis du skjønner :P De sitter ikke støpt fast :fnise: Fasongen på de har også blitt veldig fine, de så fryktelig rare ut i starten :)

Godt å høre at det blir bedre etterhvert😁 for er virkelig rart akkurat nå.. Haha! Hvordan går det med deg nå? Kan du holde på som normalt, mtp aktiviteter osv? 

Jeg har forsatt en uggen følelse med at de er stiftet fast.. 😂 heldigvis 1 uke til med ferie før jobb og tyngre løft 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, maxxi skrev:

Godt å høre at det blir bedre etterhvert😁 for er virkelig rart akkurat nå.. Haha! Hvordan går det med deg nå? Kan du holde på som normalt, mtp aktiviteter osv? 

Jeg har forsatt en uggen følelse med at de er stiftet fast.. 😂 heldigvis 1 uke til med ferie før jobb og tyngre løft 😛

Nå merker jeg ikke noe til de egentlig :)  Her har det vært fullt kjør fra uke 2, husarbeid, unger, you name it :P Gått over all forventning! Eneste er vel at jeg ikke klarer å ligge på magen ennå, det er litt ubehagelig:Nikke:  Bare å glede seg til de blir mykere, da føles de mer som dine egne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Nelli skrev:

Nå merker jeg ikke noe til de egentlig :)  Her har det vært fullt kjør fra uke 2, husarbeid, unger, you name it :P Gått over all forventning! Eneste er vel at jeg ikke klarer å ligge på magen ennå, det er litt ubehagelig:Nikke:  Bare å glede seg til de blir mykere, da føles de mer som dine egne :)

Godt å høre 😁 jaa, gleder meg til de blir "mine". ser den, jeg har alltid ligget på siden når jeg skal såve, så skal bli godt når den tid kommer 😅 

Takk for svar!☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, maxxi skrev:

Godt å høre 😁 jaa, gleder meg til de blir "mine". ser den, jeg har alltid ligget på siden når jeg skal såve, så skal bli godt når den tid kommer 😅 

Takk for svar!☺️☺️

Jeg fikk sååå vondt i ryggen av å ligge på ryggen, så når jeg endelig kunne sove på siden var det en befrielse :yvonne:  Så skjønner at du gleder deg til det altså! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei folkens 🤗

Da var det min tur. Var i dag på fornebuklinikken for OP. Har fulgt tråden lenge,mye gode tips og tanker som har hjulpet meg til å føle at jeg var godt forberedt i dag. 

 

Jeg har 70a i utgangspunktet, la inn 245 under muskelen. Jeg er 162 høy og 50 kg. Tror dette blir veldig passe str for meg. Jeg er veldig aktiv og ønsker ikke pupper som er i veien,men vil føle meg vel i kjoler bikini osv.

Formen er hittil god 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Espirìtu skrev:

Hei folkens 🤗

Da var det min tur. Var i dag på fornebuklinikken for OP. Har fulgt tråden lenge,mye gode tips og tanker som har hjulpet meg til å føle at jeg var godt forberedt i dag. 

 

Jeg har 70a i utgangspunktet, la inn 245 under muskelen. Jeg er 162 høy og 50 kg. Tror dette blir veldig passe str for meg. Jeg er veldig aktiv og ønsker ikke pupper som er i veien,men vil føle meg vel i kjoler bikini osv.

Formen er hittil god 😁

Gratulerer med nye pupper :) Jeg er like høy som deg, men 10 kg mer :fnise: Jeg har 400 under muskelen, men det ser absolutt ikke stort ut. Jeg er så mektig imponert over kirurgen jeg hadde på Fornebuklinikken som valgte pupper som passer til min kropp :Nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espirìtu: Gratulerer med vel gjennomført operasjon :) Jeg skal i vei mandag og er fremdeles usikker på størrelse jeg skal velge (jeg er en del større en deg)... Hadde du bestemt deg på forhånd eller lot du kirurgen avgjøre størrelse? Håper formen din fortsetter å være god fremover :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nelli : fikk veldig godt intryk av fornebuklinikken både første gangen og nå. Meg med 400 cc tror jeg hadde blitt voldsomt. Samtidig er jeg veldig spent på om jeg blir fornøyd. Ser sånn ut nå 😍

@MC84, jeg fortalte han hvordan jeg tenkte og fikk jo da prøve innlegg.  Jeg var veldig på at jeg ikke vil ha mye. Det kler rett og slett ikke kroppen min,mener jeg da 😅 skal du til fornebuklinikken? Hva tenker du å ta?

Endret av Espirìtu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Espirìtu skrev:

jeg fortalte han hvordan jeg tenkte og fikk jo da prøve innlegg.  Jeg var veldig på at jeg ikke vil ha mye. Det kler rett og slett ikke kroppen min,mener jeg da 😅 skal du til fornebuklinikken? Hva tenker du å ta?

Jeg skal til Aleris Colosseum. Er utrolig spent :) Jeg har vært der på konsultasjon og da snakket vi på 325 cc tror jeg det var.... Jeg er 171 cm høy og 70 kg, så en del større en deg :) Jeg tror det vil bli passe for meg, men klarer liksom ikke å bestemme meg... Er spent på tiden etterpå, men betryggende å høre at du er i god form :) Håper det fortsetter sånn for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, MC84 skrev:

Jeg skal til Aleris Colosseum. Er utrolig spent :) Jeg har vært der på konsultasjon og da snakket vi på 325 cc tror jeg det var.... Jeg er 171 cm høy og 70 kg, så en del større en deg :) Jeg tror det vil bli passe for meg, men klarer liksom ikke å bestemme meg... Er spent på tiden etterpå, men betryggende å høre at du er i god form :) Håper det fortsetter sånn for deg :)

Blir nesten engstelig for morgendagen 😅regner med at smertene kommer mer nå. Har litt vondt ,men ikke sånn at det er ille. Og jeg er ingen tøffing 🙈Men nå bruker jeg armer bevist lite, har høy seng så jeg trenger ikke bruke armer for å komme meg opp og ut av senga. 

Du vil få mulighet til å prøve mer når du kommer om du er usikker. Jeg ga han frihet til å justere om han mente jeg ville trenge det når det er på plass. Men han mente at alt hadde gått bra,og at dette ville bli akkuratt som jeg ønsket. Og jeg føler meg overaskende trygg og komfortabel på det. Jeg tenkte lenge at det ville bli lite, følte at alle la inn mer enn meg 😅Veldig fornøyd med at jeg sluttet og tenke på andre og fokuserte på meg og mitt. 

Selv når disse synker ned tenker jeg at de er passe. Nå i dag skjønner jeg ikke hvorfor jeg var så engstelig og stresset for OP. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espirìtu: Takk for at du forteller :) Du får holde oss litt oppdatert på hvordan smertene blir fremover... Jeg er også veldig spent på hvordan smertene blir etter operasjonen... Jeg er mest opptatt av at størrelsen skal passe til kroppen min og ikke bli for store. Regner med at kirurgen kommer med noen anbefalinger når jeg kommer dit mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...