Gå til innhold
HerKommerMummi

Paprika villaen og Gekko

Anbefalte innlegg

Nicco
7 minutter siden, Shoppingqueen skrev:

Så enig med deg. Vel sagt og skrevet :klappe:

Er litt uenig her, nå valgte vel det barnet som hadde bursdag å feire det sammen med en annen venn, kanskje det rett og slett passet best for dem da...når det gjelder peppekakebaking så var vel mellomste barnet og søsteren til K med på det, at det ikke ble utlevert i Some er vel det vi ønsker😉

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marriet
1 minutt siden, Nicco skrev:

Er litt uenig her, nå valgte vel det barnet som hadde bursdag å feire det sammen med en annen venn, kanskje det rett og slett passet best for dem da...når det gjelder peppekakebaking så var vel mellomste barnet og søsteren til K med på det, at det ikke ble utlevert i Some er vel det vi ønsker😉

Det er egentlig helt utrolig! En hel helg med de to jentene i hus, uten et eneste bilde. Kreds! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Navigasjon

Advents fat??? Camilla, du kan bedre enn det der? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Husfrua
6 timer siden, Sølv_dugg skrev:

Ehm, nei? Nå er det du som kommer med feilaktig informasjon her. Hånden kommer rundt ryggen og rett på brystet, hånden er overhode ikke i kontakt med skulderen. Jeg får ikke til imgur, men snapen ligger enda ute for de som evt får til en imgur..

Ser jeg så på feil snap. Men altså, Det der hadde ikke jeg sett om jeg ikke studerte det. Teksten er jo lagt over.. Uskyldig i mine øyne!

Endret av Husfrua

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Husfrua
1 time siden, eksiltronder skrev:

Mens jeg nekter å gå inn i butikken engang, selv om jeg synes mye av det er fint. Har vindusshoppa litt da, men finner heller varen i en annen butikk.

Litt utenfor, men dette syns jeg er så rart.. om ikke du har noe personlig i mot millemoi vel og merke. 

Altså, har folk så lite å bruke energien sin på at man irriterer seg så mye over en blogger at man ikke kan handle på samme sted som vedkommende:klo:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eamane
22 minutter siden, Navigasjon skrev:

Advents fat??? Camilla, du kan bedre enn det der? 

Det enkle er ofte det beste, tenker jeg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Eamane
26 minutter siden, Marriet skrev:

Det er egentlig helt utrolig! En hel helg med de to jentene i hus, uten et eneste bilde. Kreds! :)

Enig. Hun fortjener litt kreds! 

En god del interiør har det også vært i det siste. Det er iallefall slike innlegg jeg liker best. Fortsett sånn 👌

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marimekkoen
2 minutter siden, Eamane skrev:

Det enkle er ofte det beste, tenker jeg. 

*host* særskrivingsfeil

Endret av Marimekkoen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
visningsnamn
1 minutt siden, Husfrua skrev:

Litt utenfor, men dette syns jeg er så rart.. om ikke du har noe personlig i mot millemoi vel og merke. 

Altså, har folk så lite å bruke energien sin på at man irriterer seg så mye over en blogger at man ikke kan handle på samme sted som vedkommende:klo:

Dersom Mille Moi har et samarbeid med VP så er de også aktivt med på å støtte måten VP driver businessen sin på med blant annet eksponering av barn. Av den grunn forstår jeg de som ikke ønsker å handle hos Mille Moi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Xstrella

Jeg skal ikke ta noen. Men jeg mener at juletre og helt ferdig pyntet hus 26.november er for tidlig. Det mener jeg om alle. Butikkene begynner og for tidlig. Jeg er nostalgisk og husker magien fra min barndom. Når juletreet stod ferdig 23.desember ja DA var det jul. Nå drukner alt i fortidligjulen. Jeg er ikke frk antiJul, men fra 1.desember har alle bloggere meget god tid til å vise frem juleglamouren sin. Det er 23 hele dager frem til julekvelden. Altså meget god tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marriet
8 minutter siden, Xstrella skrev:

Jeg skal ikke ta noen. Men jeg mener at juletre og helt ferdig pyntet hus 26.november er for tidlig. Det mener jeg om alle. Butikkene begynner og for tidlig. Jeg er nostalgisk og husker magien fra min barndom. Når juletreet stod ferdig 23.desember ja DA var det jul. Nå drukner alt i fortidligjulen. Jeg er ikke frk antiJul, men fra 1.desember har alle bloggere meget god tid til å vise frem juleglamouren sin. Det er 23 hele dager frem til julekvelden. Altså meget god tid.

Enig i dette. Og når det kommer til VP så vet vi av erfaring at det går fort i svingende der. Hun marer om at tiden går så fort og bare flyr av sted. Og det stemmer det, det har en tendens til å bli sånn når man hele tiden er i forkant av alt og aldri er helt tilstede når det skjer. Det var ikke jul igår og det er ikke jul idag. Men for all del, man gjør som man vil. Det jeg lurer på er hvorfor? Jeg tror hun har det så travelt fortiden fordi hun kjeder seg. Sånn som i helgen, sikkert litt for stille og rolig. Gekko kapra tven med fotball, som ikke interesserer henne (selvom hun har påstått at hun ble sååå chelseafan etter at hun traff han) så det ble mye kveldsstid til overs, så har det vel kribla ekstra i fingrene da. Det kribler i mine og. Har skikkelig lyst til å henge opp julestjerna for det er så mørkt her i stua. Men jeg liker ikke være først, så jeg venter 😂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stinus87
22 minutter siden, visningsnamn skrev:

Dersom Mille Moi har et samarbeid med VP så er de også aktivt med på å støtte måten VP driver businessen sin på med blant annet eksponering av barn. Av den grunn forstår jeg de som ikke ønsker å handle hos Mille Moi.

Da er det ikke mange steder en kan handle hvis eksponering av barn er en (god) grunn for å konsekvent ikke kjøpe noe. Vp er desverre ikke den eneste som eksponerer barn. 

Den forrige tråden som ble stengt var latterlig, denne er verre. Når bilde vp legger ut av seg selv og kjæresten blir det store samtaleemne, da syns jeg det går for langt... 

flesteparten av dere har kritiske øyne og sitter gjerne med lupe o.l for å finne ting, så da vil dere alltid finne noe uansett. 

Og etter å ha lest her inne nå, tipper jeg det ikke tar lang tid før denne tråden også blir stengt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
eksiltronder
33 minutter siden, Husfrua skrev:

Når Mille Moi ikke klarer å holde forretningsdriften sin "ren" (les: sponser bloggere som i årevis har kjørt på med umerket reklame) ønsker jeg ikke å støtte foretaket. På samme vis handler jeg ikke hos Get Inspired, Zara eller Daniel Wellington (for å nevne noen få). De merker nok neppe noe av min boikott, men dersom alle hadde gjort på samme vis hadde kanskje forbrukermakten spilt en større rolle, og bedriftene ville bli "tvunget" til renere spill over hele fjøla.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Marriet
1 minutt siden, Stinus87 skrev:

Da er det ikke mange steder en kan handle hvis eksponering av barn er en (god) grunn for å konsekvent ikke kjøpe noe. Vp er desverre ikke den eneste som eksponerer barn. 

Den forrige tråden som ble stengt var latterlig, denne er verre. Når bilde vp legger ut av seg selv og kjæresten blir det store samtaleemne, da syns jeg det går for langt... 

flesteparten av dere har kritiske øyne og sitter gjerne med lupe o.l for å finne ting, så da vil dere alltid finne noe uansett. 

Og etter å ha lest her inne nå, tipper jeg det ikke tar lang tid før denne tråden også blir stengt...

Kan du komme med eksempler på like useriøse bloggere som eksponerer mindreårig like ukritisk? Jeg er ikke veldig bevandret i bloggverdenen, men litt får jeg jo med meg og kommer ikke på noen som er like ille altså.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stinus87
1 minutt siden, Marriet skrev:

Kan du komme med eksempler på like useriøse bloggere som eksponerer mindreårig like ukritisk? Jeg er ikke veldig bevandret i bloggverdenen, men litt får jeg jo med meg og kommer ikke på noen som er like ille altså.

Det er bare å ta en titt på blogg.no og blogglisten, samt forskjellige Instagram kontoer... på Instagram florerer det av ulike kontoer med bilder av barn for å reklamere for forskjellige produkter... på snap finnes det mange "mammakontoer" som legger ut hva som skjer hele dagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marriet

Det er bare å ta en titt på blogg.no og blogglisten, samt forskjellige Instagram kontoer... på Instagram florerer det av ulike kontoer med bilder av barn for å reklamere for forskjellige produkter... på snap finnes det mange "mammakontoer" som legger ut hva som skjer hele dagen.

Men sånn sett mener jeg at jeg har oversikt, men har aldri kommet over noen som er like ukritisk som VP. Og så lenge ikke jeg får noen konkrete eksempler på andre som bedriver på samme måte så tror jeg ikke det finnes altså. Hun er i en liga for seg selv. De eneste dagene jeg ikke vet hva minste paprika spiser, har på seg, legger seg og står opp er når hun er hos faren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eamane
13 minutter siden, Stinus87 skrev:

👏👏👌

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stinus87

Men sånn sett mener jeg at jeg har oversikt, men har aldri kommet over noen som er like ukritisk som VP. Og så lenge ikke jeg får noen konkrete eksempler på andre som bedriver på samme måte så tror jeg ikke det finnes altså. Hun er i en liga for seg selv. De eneste dagene jeg ikke vet hva minste paprika spiser, har på seg, legger seg og står opp er når hun er hos faren.

Hvorfor skal jeg legge ut kontoer til mennesker som eksponerer barna sine her inne? Her inne hvor flesteparten av dere misliker at vp legger ut bilder av sine barn? Når du ber meg om å nevne kontoer, så hjelper jo DU til at barn blir eksponert, siden du ber om eksempler på diverse kontoer. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marriet

Hvorfor skal jeg legge ut kontoer til mennesker som eksponerer barna sine her inne? Her inne hvor flesteparten av dere misliker at vp legger ut bilder av sine barn? Når du ber meg om å nevne kontoer, så hjelper jo DU til at barn blir eksponert, siden du ber om eksempler på diverse kontoer. 

Pøh! Jeg sa du skulle komme med eksempler pga påstanden din. Men det har du ikke og da er og blir det en tom påstand. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stinus87

Pøh! Jeg sa du skulle komme med eksempler pga påstanden din. Men det har du ikke og da er og blir det en tom påstand. 

Ja, og jeg skrev da som jeg skriver nå, gå inn på blogg.no eller blogglisten samt Instagram. Der er det mange eksempler, så nei, dette er ikke en tom påstand da keg har skrevet hvor du kan finne det. Men syns det er fryktelig motsigende av deg å ville ha eksempler på noe du tydeligvis misliker. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her