Gå til innhold
HerKommerMummi

Paprika villaen og Gekko

Anbefalte innlegg

Wenda
2 minutter siden, ~Mocca~ skrev:

Men det er jo ikke bare bildene av herr og fru i dag, tydeligvis en trend med tre på rad nå den siste tiden?

Oppleves bare som spam. Hvorfor kan hun ikke legge alle tre inn i samme innlegg med sweipefunksjonen :roll: 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

lenemor1
2 minutter siden, Wenda skrev:

Oppleves bare som spam. Hvorfor kan hun ikke legge alle tre inn i samme innlegg med sweipefunksjonen :roll: 

Kanskje hun er redd for at folk skal rekke å glemme hvor forelsket de er🙈

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
millemåne1

Lurer mer på hvorfor han aldri smiler/viser tenna.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
*Prøver igjen*

Jeg kjenner kveldsmaten er på vei opp igjen når jeg ser snappen med hånden hans godt plassert på puppen hennes og det blikket🤢

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eamane
25 minutter siden, *Prøver igjen* skrev:

Jeg kjenner kveldsmaten er på vei opp igjen når jeg ser snappen med hånden hans godt plassert på puppen hennes og det blikket🤢

Så spar deg selv for det da, slutt å følge?? Syns du kunne spart deg for denne type komentar. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

kalini
2 minutter siden, Eamane skrev:

Så spar deg selv for det da, slutt å følge?? Syns du kunne spart deg for denne type komentar. 

syns paprika kan spare oss for slike fjortissbilder. For real! Hvem er interessert i å se dette?? kunne aldri falt meg inn å lagt ut et sånn bilde av meg og mannen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eamane
1 minutt siden, kalini skrev:

syns paprika kan spare oss for slike fjortissbilder. For real! Hvem er interessert i å se dette?? kunne aldri falt meg inn å lagt ut et sånn bilde av meg og mannen. 

Så lenge det ikke eksponeres barn får de gjøre akkurat som de vil tenker jeg! Vi er forskjellige..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
jørgensen
Akkurat nå, Eamane skrev:

Så lenge det ikke eksponeres barn får de gjøre akkurat som de vil tenker jeg! Vi er forskjellige..

Vi er forskjellige ja, godt er det. Har du tenkt på at venner av de mindreårige ser dette greiene de legger ut? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lerke987

Jeg skjønner faktisk ikke hvordan det er mulig å leve som interiørblogger/blogger med så elendig bildekvalitet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eamane
15 minutter siden, jørgensen skrev:

Vi er forskjellige ja, godt er det. Har du tenkt på at venner av de mindreårige ser dette greiene de legger ut? 

Jeg ser ikke noe galt i det de har lagt ut. Er opp til hver enkelt forelder å passe på hva barna har tilgang til også. Snap eller Instagram derimot hadde ikke mine barn hatt om de var på den alderen. Men det er en annen diskusjon.  

Endret av Eamane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
FruRosa
12 minutter siden, jørgensen skrev:

Ikke bare venner, men de mindreårige selv!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sølv_dugg

En ting er å legge ut et sånt bilde på en privatkonto, men de legger det ut på snapen til firmaet Villa Paprika. Det er så useriøst! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Xstrella

Juletrepynting nei og nei. Altfor tidlig. Hvor blir magien av når julen kommer frem 29 dager før den er der....!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Galaxy X

Herregud, jeg har sagt det før og sier det igjen; denne tråden er en parodi av seg selv. Ingenting er greit så lenge det er VP eller partner som gjør det, og dere rettferdiggjør alt med å nevne mindreårige på et eller annet vis. 

Det er en HÅND på en PUPP i skyggen, som man så vidt ser! Virkelig???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
millemåne1
9 minutter siden, Xstrella skrev:

Juletrepynting nei og nei. Altfor tidlig. Hvor blir magien av når julen kommer frem 29 dager før den er der....!?

Hæ? Pynter de treet nå??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
neiognei

Ta dere en titt på instagram. Mange som har pyntet tre allerede. Personlig pynter jeg det ikke før et par dager før jul, men hva andre gjør er vel likegyldig? 

Virker som at folk her mener at jula starter et par dager før julaften? Det er vel helt normalt å begynne seint i november, sånn at man har litt jul i stua 1. advent? 

Skjønner virkelig ikke at dette er noe å kritiserer så voldsomt altså. Jadaaaaa, vet at det er typisk henne å være kjapp i svingene, men hun, som liksom skal være en slags interiørblogger, SKAL vel være tidlig ute, for å inspirere? Litt seint å inspirere til jul 22. desember, eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
millemåne1

Folk for mene hva de vil. Jeg synes det er helt på tryne å pynte til jul, pynte treet, bake pepperkaker og lage marsipan en hel uke FØR første søndag i advent. Hva skal man liksom fylle desember med? Juletreet mister sin glans når det har stått oppe så lenge. Ja, jeg skjønner at folk har forskjellige rutiner og det finnes ingen fasit. Men jeg synes det er trist at gamle tradisjoner "vannes ut", hvis man kan si det sånn. Ingenting blir liksom spesielt lenger, magien forsvinner. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Varma
29 minutter siden, Galaxy X skrev:

Herregud, jeg har sagt det før og sier det igjen; denne tråden er en parodi av seg selv. Ingenting er greit så lenge det er VP eller partner som gjør det, og dere rettferdiggjør alt med å nevne mindreårige på et eller annet vis. 

Det er en HÅND på en PUPP i skyggen, som man så vidt ser! Virkelig???

Altså, det der er bare tacky, uansett hvem det er som gjør det. At man i tillegg gjør det på en firma/familie/interiør konto gjør det bare latterlig. Hva mer vitsen med alle disse  kjærlighetserklæringene når man har fortalt omverden at man har giftet seg, men ingen vil vedkjenne seg at de faktisk har gjort det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marriet
37 minutter siden, millemåne1 skrev:

Hæ? Pynter de treet nå??

Hun skrev hun skulle gjøre det til uka. Skulle kjøpe nytt tre også, men hun klarte vel bare ikke vente da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her