Gå til innhold
HerKommerMummi

Paprika villaen og Gekko

Anbefalte innlegg

millemåne1
9 timer siden, Orly skrev:

mange pynter til jul nå og det må være lov, hvorfor være negativ til det , når det et så mye annet å ta de på.

Jaaada. Men blir mange uker å fylle når man allerede 25 november har pyntet ferdig og "julen bare kan komme". Hva skal man finne på  i ukene som kommer? Se marsipan tørke?

Forbereder meg på X antall repetisjoner av lysestaker, granbar, julekuler og glass fylt med tørre kaker fremover.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

SKE87

Måtte inn å titte litt på bloggen hennes etter å ha lest her. Fantastisk komisk at de to damene/mennene bare har byttet partner. Så halvsøskenene er egentlig som helsøsken likevel... på en måte 😂 har de giftet seg forresten, siden han kaller seg Kim Øvestad på Instagram...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
BLOMSTERKVAST
31 minutter siden, SKE87 skrev:

Måtte inn å titte litt på bloggen hennes etter å ha lest her. Fantastisk komisk at de to damene/mennene bare har byttet partner. Så halvsøskenene er egentlig som helsøsken likevel... på en måte 😂 har de giftet seg forresten, siden han kaller seg Kim Øvestad på Instagram...

Hvordan får du det til ? De er ikke halvsøsken engang. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
BLOMSTERKVAST

De er stesøsken ,men kan få felles halvsøsken,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marriet
29 minutter siden, BLOMSTERKVAST skrev:

Hvordan får du det til ? De er ikke halvsøsken engang. 

Det skjønner man jo, men de deler de samme hjemmene, akkurat som helsøsken gjør. Jeg regner med det var du hun mente. Det er jo ikke akkurat normalt å bli sammen med hveradres ekser. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eamane
4 timer siden, millemåne1 skrev:

Jaaada. Men blir mange uker å fylle når man allerede 25 november har pyntet ferdig og "julen bare kan komme". Hva skal man finne på  i ukene som kommer? Se marsipan tørke?

Forbereder meg på X antall repetisjoner av lysestaker, granbar, julekuler og glass fylt med tørre kaker fremover.

Det er jo opp til hver enkelt. Førjulstiden går da så fort, er flere her jeg bor som har hengt opp julestjerner ++ 

Så har vel også butikk hysteriet lagt listen slik at noen pynter tidligere.

Dessuten syns jeg det er helt greit med litt juleinspo før jeg selv skal pynte 👌

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Minlillesky
1 time siden, Eamane skrev:

Det er jo opp til hver enkelt. Førjulstiden går da så fort, er flere her jeg bor som har hengt opp julestjerner ++ 

Så har vel også butikk hysteriet lagt listen slik at noen pynter tidligere.

Dessuten syns jeg det er helt greit med litt juleinspo før jeg selv skal pynte 👌

Jeg begynner pyntingen neste uke :) 1.desember blir det pyntet her :fnise: Juletreet venter jeg litt med, muligens det kommer opp 4.desember :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Husfrua

At en blogger som er over gj.snitt opptatt av interiør har begynt juleforberedelser er vel helt normalt. Rundt meg har noen allerede pyntet huset med julelys, så dette er vel helt normalt på denne tiden. Noen liker å ha jula i hus lenge og ikke bare i ei uke. Greit det vel🙄

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marriet
28 minutter siden, Husfrua skrev:

At en blogger som er over gj.snitt opptatt av interiør har begynt juleforberedelser er vel helt normalt. Rundt meg har noen allerede pyntet huset med julelys, så dette er vel helt normalt på denne tiden. Noen liker å ha jula i hus lenge og ikke bare i ei uke. Greit det vel🙄

Men har ikke hun hivd ut jula fortere enn svint tidligere og tatt frem vårpynten? Jeg sier ikke det er galt altså, men kan jo hende man hadde orka å hatt julepynten til litt lenger enn romjula dersom man venter med pyntinga til det er desember. Hver sin smak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Xstrella
1 minutt siden, Marriet skrev:

Men har ikke hun hivd ut jula fortere enn svint tidligere og tatt frem vårpynten? Jeg sier ikke det er galt altså, men kan jo hende man hadde orka å hatt julepynten til litt lenger enn romjula dersom man venter med pyntinga til det er desember. Hver sin smak.

1.juledag er hun drittlei ja og 2.juledag er juletre og alt ut av huset. Mens vi andre feirer jul i julen så ble det påskestemning og våren 2.juledag i vp huset. Og hun spurte da leserene sine om de og kastet julen ut 2.juledag. Nei vi feirer jul når julen er her, svarte mange da. Ergo man blir lei julen om man feirer i oktober/ november 😉

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lapper
20 minutter siden, Xstrella skrev:

1.juledag er hun drittlei ja og 2.juledag er juletre og alt ut av huset. Mens vi andre feirer jul i julen så ble det påskestemning og våren 2.juledag i vp huset. Og hun spurte da leserene sine om de og kastet julen ut 2.juledag. Nei vi feirer jul når julen er her, svarte mange da. Ergo man blir lei julen om man feirer i oktober/ november 😉

Jeg pynter stort sett huset siste uka før jul,juletre 22 og jula er garantert ryddet helt bort 1 januar og treet kan noen ganger bli kastet ut før..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lenemor1

Lagt ut bilde av en adventskrans som ikke er ferdig enda🙄 Hvorfor ALDRI gjøre noe ferdig FØR det legges ut på some? 

Endret av lenemor1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
clyde

Kan ikke damen bare få pynte som hun vil? Vi har alle forskjellige måter å feire jul på. Jeg setter opp juletre rett før julaften og beholder det til et stykke ut i januar. På grunn av religion så feirer vi også i januar, i tillegg til masse familiesammenkomster. La være å lese bloggen om det er så forferdelig å se julepynt nå, vanskeligere er det faktisk ikke. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Lapper
4 minutter siden, clyde skrev:

Kan ikke damen bare få pynte som hun vil? Vi har alle forskjellige måter å feire jul på. Jeg setter opp juletre rett før julaften og beholder det til et stykke ut i januar. På grunn av religion så feirer vi også i januar, i tillegg til masse familiesammenkomster. La være å lese bloggen om det er så forferdelig å se julepynt nå, vanskeligere er det faktisk ikke. 

Enig.. Må da være andre ting og diskutere paret om enn julepynt. Å er det alt man kan skrive om så er det ikke mye galt paret gjør om dagen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wenda

Hun siterer en quote og legger inn navnet Kim? Rupi Kaur har vel ikke skrevet/sagt dette til en mann som tilfeldigvis heter Kim han også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
millemåne1

Det nye er tydligvis tre bildet på rad av hvert tema.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
maipai

Tre bilder på under 10 minutter. Skulle tro hun prøver å bevise noe... Eller vent!

Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, adm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marriet
34 minutter siden, Wenda skrev:

Hun siterer en quote og legger inn navnet Kim? Rupi Kaur har vel ikke skrevet/sagt dette til en mann som tilfeldigvis heter Kim han også?

På insta? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wenda
4 minutter siden, Marriet skrev:

På insta? 

Ja

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
~Mocca~

Men det er jo ikke bare bildene av herr og fru i dag, tydeligvis en trend med tre på rad nå den siste tiden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her