Gå til innhold
HerKommerMummi

Paprika villaen og Gekko

Anbefalte innlegg

Gjest ricecrispies
1 minutt siden, Maskopi skrev:

Når man klarer å ikke skli ut i helgenen der altså 🙈

«Klarer og ikke skli ut» skriver hun vel. 

Tre feil i en setning,godt gjort.

Jeg er imponert over mini som sitter og tegner i en og to timer og.

Ironi. Ingen 1-åringer sitter to timer og tegner. 

Alle skjønner jo dette er ren løgn,bare slutt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maskopi
2 minutter siden, ricecrispies skrev:

Stemmer, min feil. Jeg ble så opphengt i denne helgenen 🙈 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest ricecrispies
2 minutter siden, Maskopi skrev:

Stemmer, min feil. Jeg ble så opphengt i denne helgenen 🙈 

Hehe😂

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
princesse
1 time siden, Rubella skrev:

Nå har hun lagt ut en snap med snapbrukernavnet til noen som har screenshotta henne, med advarsel om at de som screenshotter blir blokkert. 

Jeg forstår ikke - hvorfor publisere ting på offentlig snapstory som ikke "tåler" å screenshottes?  Da burde det ikke vært publisert I det hele tatt! 

Er dette en trend blandt bloggere? At de skal henge ut alle som eventuelt er imot det de gjør?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Sugemerke

Har hun ikke råd til tegnepapir?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Snusen
8 minutter siden, ricecrispies skrev:

Skrøyt jo på seg at minsten gikk når hun var 9 mndr og, selv om det det motsatte ble dokumentert av blogger selv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

jente42
6 minutter siden, Sugemerke skrev:

Har hun ikke råd til tegnepapir?

Tenkte jeg også!

Om ungen vil tegne? Gi henne blanke ark da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Smugleseren
17 minutter siden, jente42 skrev:

Tenkte jeg også!

Om ungen vil tegne? Gi henne blanke ark da!

Mht Snap

VP publiserer jo det meste der i heimen, inkl bilder av samboeren jeg IKKE ønsker å se, da jeg ikke deler hennes syn på hans utstråling. Noen av bildene er for intime etter min smak.

Vi har også fått sett snap av mini langt over ti ganger de siste dagene, der hun sitter å tegner. -Er det bare jeg som reagerer på at hun alltid tegner på ett eller annet dokument eller skjema, ikke tegneark? Og siden VP er kjent for å puplisere ALT, hvorfor viser hun ikke frem "kunsten" siden hun er SÅ stolt av sine barn?? 

Merkelig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Vitting

Ang tegnegreiene, ser ut som eldstebarna har lekser og mini sitter og tegner på leksene. Ved nærmere åsyn på ett av bildene kunne man se "Uke 49: Les gjennom lucia-teksten". Ved ekstra gjennomgang i tankeprosessen så er det jo rart om eldstebarna gjør lekser fra i fjor, så man kan jo undres hvorfor disse papirene brukes til tegning... Men men.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minlillesky

Hva med å heller kjøpe en bunke med ark, fargeblyanter, maling og pensler og la barnet få utfolde seg på spisebordet med tegning og maling? Hvorfor tegne på leksearka til barna, ikke nødvendig. Heller ikke nødvendig å ta vare på gamle lekse ark..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oktnxbye

På den snappen hvor hun henger ut det mennesket som tok skjermbilde.. så legger hun jo ut mange flere "uskyldige" også, som bare har sett gjennom storyen hennes? Det syns jeg ikke er ok. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Smugleseren
17 minutter siden, Oktnxbye skrev:

På den snappen hvor hun henger ut det mennesket som tok skjermbilde.. så legger hun jo ut mange flere "uskyldige" også, som bare har sett gjennom storyen hennes? Det syns jeg ikke er ok. 

Jeg har flere ganger tatt skjermbilde av feil bilde på Snap, fordi jeg ikke rakk å ta av bildet før på Storien. Har pleid å si fra til den jeg har tatt bilde av jeg da, -for dette er jo venner av meg, ikke VP. De som følger VP kan vel ikke sende henne melding om hun ikke følger de tilbake.... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Oktnxbye
1 minutt siden, Smugleseren skrev:

Jeg har flere ganger tatt skjermbilde av feil bilde på Snap, fordi jeg ikke rakk å ta av bildet før på Storien. Har pleid å si fra til den jeg har tatt bilde av jeg da, -for dette er jo venner av meg, ikke VP. De som følger VP kan vel ikke sende henne melding om hun ikke følger de tilbake.... 

Ja, ikke sant! Samme her! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Skorpion89

Hvorfor legge ut bilder av barna dine på offentlig snap, når det ikke passer seg om noen tar screenshot av bildet, du SELV la ut der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maydis8

For ikke snakke om det elendige språket på denne snappen. At det går an. Skjermdroppe og skjermta? Hvor i all verden har hun funnet dette språket?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Norabora

Måtte gå igjennom Snap igjen for å se på arkene til kunstneren. Veldig spesielt at hun tegner på dokumenter ja. Også skjermta🤣 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
neiognei

Mye saklig her nå altså. Skjønner det, så alvorlig som tegning er!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Den røde fare
4 minutter siden, neiognei skrev:

Mye saklig her nå altså. Skjønner det, så alvorlig som tegning er!

Ja, å diskutere hva slags ark hun tegner på, blir for dumt. Akkurat dét er det vel ingen som tar skade av, heller ikke noe noen trenger å bry seg om.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Papirfly

Tråden er ryddet for hets, persondebatt og kommentarer til moderering.

Papirfly, mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Galaxy X

Sykt viktige ting som diskuteres nå, gitt. Mens noen få reagerer på at hun henger ut ørten tilfeldige snapper, fordi hun ikke evner å se at thats what you get for å konstant eksponere alt - så er det andre som syns det er forferdelig at barna ikke har ordentlige tegneark tilgjengelig... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her