Gå til innhold
HerKommerMummi

Paprika villaen og Gekko

Anbefalte innlegg

Minipilla

Jeg kjenner jeg begynner å hate ordet SVEIP mer og mer. Og på trass gjør jeg det ikke....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snusen

Nei, hvorfor det? Skal ikke handle jeg

Endret av Snusen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
FruRosa

Og der var "redningen" med i siste reklame.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Norabora

Er virkelig ikke normalt( håper jeg) å la en ettåring få så ofte snop. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
elisaday
Akkurat nå, Norabora skrev:

Forstår ikke at foreldre gir så små barn noe de ikke trenger eller spør etter. Har CØ hørt om diabetes? Overvekt? Farene med sukkerfri brus? Hvilken oppegående mor gir babyen sin BRUS? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nicco
På 10.1.2018 den 19.19, Skorpion89 skrev:

Men i dette tilfellet signerer man seg til 1 års abb, enig i at alt trenger ikke være skvip. Denne mixern er det.

Alle har 1 års bindingstid, men, det er bare å avbestille månedens bok så koster det deg ingen ting🤓 Har fått masse fint i velkomstgave, ikke noe har vært skvip!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Skorpion89
1 minutt siden, elisaday skrev:

Forstår ikke at foreldre gir så små barn noe de ikke trenger eller spør etter. Har CØ hørt om diabetes? Overvekt? Farene med sukkerfri brus? Hvilken oppegående mor gir babyen sin BRUS? 

Hvilket oppegående voksent menneske lokker en baby over gulvet med en potetgullpose? Ref; snap

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Eamane
7 minutter siden, Skorpion89 skrev:

Hvilket oppegående voksent menneske lokker en baby over gulvet med en potetgullpose? Ref; snap

Det er vel lov å tulle??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christiane_W
5 timer siden, Norabora skrev:

Reklame for Hadeland glassverk. Når man sveiper opp så kommer man bare inn på hjemmesiden deres. Rabattene er for alle. De såkalte samarbeidspartnerne er bare bullshit og hun kommer aldri til å svare på hvem de er. Rett og slett fordi det ikke er noen. Så desperat og tragisk har hun ikke vært før. 

Nettopp, det er ikke samarbeid.  Det er affiliate marketing.  Enkelt og greit har Camilla registret seg hos firmaet AdTraction og legger ut linker med sporing i som gjør at hun får betalt om noen som går inn på firmaenes sider via dem handler i løpet av 30 dager får hun betalt provisjon for det.  

Hun får f.eks. 1000 kr om noen tegner abonnent hos Viasat via linken hennes og 190 kr per medlem hun "verver" til Bokklubben via linken sin.  Betalingen fra nettbutikkene varierer litt, men felles er at hun får en % del av det kundene handler for via hennes link.  Hadeland Glassverk, Porsgrund Porselen, Lindex og Pierre Robert gir 10% av salgssummen.  Kicks gir 7%. 

Les mer om AdTraction og hvordan de fungerer her.  På hjemmesiden ligger det også informasjon om hva forskjellige firmaer gir i betaling.

Om man har en godt besøkt blogg er det mulig det kan bli gode penger i av det, men for Camilla som per nå ligger på 36. plass på Blogglisten med drøyt 5300 visninger ser jeg ikke helt det store potensialet. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tiara07
15 minutter siden, Eamane skrev:

Det er vel lov å tulle??

Jada...... VP sin trofaste forsvarer... Har alltid en forklaring på hennes feil - uansett alvorlighetsgrad! 😊

Endret av Tiara07

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tiara07
6 minutter siden, Christiane_W skrev:

Nettopp, det er ikke samarbeid.  Det er affiliate marketing.  Enkelt og greit har Camilla registret seg hos firmaet AdTraction og legger ut linker med sporing i som gjør at hun får betalt om noen som går inn på firmaenes sider via dem handler i løpet av 30 dager får hun betalt provisjon for det.  

Hun får f.eks. 1000 kr om noen tegner abonnent hos Viasat via linken hennes og 190 kr per medlem hun "verver" til Bokklubben via linken sin.  Betalingen fra nettbutikkene varierer litt, men felles er at hun får en % del av det kundene handler for via hennes link.  Hadeland Glassverk, Porsgrund Porselen, Lindex og Pierre Robert gir 10% av salgssummen.  Kicks gir 7%. 

Les mer om AdTraction og hvordan de fungerer her.  På hjemmesiden ligger det også informasjon om hva forskjellige firmaer gir i betaling.

Om man har en godt besøkt blogg er det mulig det kan bli gode penger i av det, men for Camilla som per nå ligger på 36. plass på Blogglisten med drøyt 5300 visninger ser jeg ikke helt det store potensialet. 

Så hun trenger kun å late som hun bruker produktene? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
miagunda
30 minutter siden, Norabora skrev:

Nei. Det er ikke normalt å gi en ettåring noe sånt. Den vet ikke hva det skal være engang i den alderen der. Totalt unødvendig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
elisaday
20 minutter siden, Eamane skrev:

Det er vel lov å tulle??

Det er jo SÅ morsomt at en baby lar seg lokke av en chipspose. Ha. Ha. Ha. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Minlillesky
12 minutter siden, miagunda skrev:

Nei. Det er ikke normalt å gi en ettåring noe sånt. Den vet ikke hva det skal være engang i den alderen der. Totalt unødvendig.

Jeg ville heller ha kuttet opp frukt og lagt i en skål til barnet i den alderen, som h*n kan kose seg med :) Skjønner ikke vitsen med å gi godteri til barn i den alderen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
FruRosa

Masse eksponering av miniVP og miniGekko på både hans og hennes snap i kveld.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Papirfly

Tråden er ryddet for bruker- og persondebatt.

Papirfly, mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Miss.Wildfox
2 timer siden, Poly skrev:

Få nå de ungene i seng!

Mikro er fortsatt oppe.. Ikke stelt for kvelden engang.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Nasken

Til og med jeg har lagt meg, mens borte i villaen er det full fres på snap, mellom alle reklameinnslagene som jo tar HELT AV! 

Jeg bare rister på hodet. Dette er faktisk helt fullstendig tragisk. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gia_

Mini våken og ikke i nærheten av å være på vei i seng, "verdens flinkeste i alt han gjør" kjøler 6pk øl, og villa reklamerer for bla. Pierre Robert ;) alt er bare "velstand" med andre ord 👌🏼✔️

:ironi:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her