Gå til innhold
HerKommerMummi

Paprika villaen og Gekko

Anbefalte innlegg

Snusen

Er det bare meg som «savner»/lurer på hvorfor det er så stille fra gekkoen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lanolin

Syns det er positivt at ho viser frukt og grønt i matboksen på snap, og  viser til at det er barna som vil ha det. Håper redningen også får det samme. Uansett om det er stikk til KG eller ikkje, syns eg at det er bra. Håper det fortsetter sånn :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
halvehimmelen
4 minutter siden, Lanolin skrev:

Syns det er positivt at ho viser frukt og grønt i matboksen på snap, og  viser til at det er barna som vil ha det. Håper redningen også får det samme. Uansett om det er stikk til KG eller ikkje, syns eg at det er bra. Håper det fortsetter sånn :)

Jeg er helt enig. Håper dette varer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minipilla
3 minutter siden, halvehimmelen skrev:

Jeg er helt enig. Håper dette varer!

Nevn i fleng ting i det huset som har vart mer enn en uke to?

😅

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Minlillesky
10 minutter siden, Minipilla skrev:

😅

Sofaen? Spisebordet? Tv? :fnise::fnise:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
halvehimmelen
2 minutter siden, Minipilla skrev:

😅

Det er lov å håpe 😄

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Oppland

Får håpe 2018 blir det året det går i riktig retning for familien, både når det gjelder eksponering av barn, sunn mat og drikke osv. Hvis hun i tillegg skriver mer korrekt så jeg slipper å lese setningene to ganger før jeg forstår hva hun mener skal ikke jeg klage mer på henne, tror jeg da.........

Endret av Oppland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
lilletrilleline
11 timer siden, neiognei skrev:

Håper ikke du har samme spåkule som alle de som hardnakket "spådde" at plassen skulle frigjøres i løpet av høsten.. innen nyåret.. osv.

Det er da lov å håpe... 

Endret av lilletrilleline

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Smugleseren
59 minutter siden, Maydis8 skrev:

Sveip, sveip opp, sveip, sveip opp, sveip, sveip opp, sveip😂😂😂

Dette begynner å bli så latterlig dårlig, håper bare at folk tar til fornuft å slutter å klikke seg inn på den elendige bloggen hennes! 

På tide at hun må ut i arbeidslivet og tjene penger som oss dødelige, og slutte å leke prinsesse!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Norabora

Reklame for Hadeland glassverk. Når man sveiper opp så kommer man bare inn på hjemmesiden deres. Rabattene er for alle. De såkalte samarbeidspartnerne er bare bullshit og hun kommer aldri til å svare på hvem de er. Rett og slett fordi det ikke er noen. Så desperat og tragisk har hun ikke vært før. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Stupine

Trenger penger i kassa vettu!  Skal jo til Las Vegas neste måned! Skal si hun står på med å klippe og lime! Beinhard fulltidsjobb ser jeg. 

Nå er bloggen så dårlig at jeg snart forventer et sinna-innlegg for å få opp lesertallene. 

Ualminnelig stille på Gekko i det siste. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
FruRosa

Rart å snappe sunn mat til seg selv, Gekko og to store minier, mens alt hun noengang har vist at yngste mini spiser er drittmat og snop/snacs!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Max Potente
18 minutter siden, Stupine said:

Trenger penger i kassa vettu!  Skal jo til Las Vegas neste måned! Skal si hun står på med å klippe og lime! Beinhard fulltidsjobb ser jeg. 

Nå er bloggen så dårlig at jeg snart forventer et sinna-innlegg for å få opp lesertallene. 

Ualminnelig stille på Gekko i det siste. 

VP har jo blogget i noen år nå, og polemikk med "hetserne og haterne" har vært standard siden oppstart. Tidligere har det dukket opp slike innlegg når bloggens lesertall har gått nedover, og derfor tror jeg du kan ha rett.  

Når bloggen mister lesere kommer det sinte og sårede innlegg der Camilla lover anmeldelser på absurd grunnlag (som at noen har sjekket de offentlige skattelistene) eller at leserne har oppdaget fusk og dokumentfalsk (som med leilighetsprospektet). Da veksles det mellom offerrolle og dirrende harme, og så hører man brått ikke mer om det. Hun må ha truet med anmeldelse av leserne minst fire ganger, vil jeg tro. 

Det virker også som om Camilla blir tungt inspirert av andre bloggere. På Anne Brith.blogg.no dukket det opp et slikt harmdirrende innlegg om stalkers og KG i dag, og om det fører til et sårt tiltrengt hopp på blogglista for Anne Brith så kommer det nok et slikt innlegg fra Camilla også snart. Hun trenger virkelig å samle og motivere de få sympatisørene hun fremdeles har.

Endret av Max Potente

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Skorpion89

Spent på hva unnskyldningen for hvorfor det ikke blir Vegas blir. Eller om det bare forbigår i stillhet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marimekkoen

Camillas velfungerende metode for å samle sine fans rundt leirbålet er å være offer. Så japp, er nok et dramatisk innlegg om «de mot verden» rett rundt hjørnet tipper jeg. :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Snusen
11 minutter siden, Skorpion89 skrev:

Spent på hva unnskyldningen for hvorfor det ikke blir Vegas blir. Eller om det bare forbigår i stillhet.

Når reiser de?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skorpion89
1 minutt siden, Snusen skrev:

Når reiser de?

Vet ikke. Det sto vel på Gekko sin insta? Følger ikke han. Ble jo heller ikke noe av den turen de skulle på, med et vennepar i julen. Ikke nevnt igjen, etter at hun sa at de gledet seg SÅ MYE.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Marriet
17 minutter siden, Snusen skrev:

Når reiser de?

Februar 2018. Tror ikke det har vært spesifisert noe mer. Mulig det legger det til vinterferien så alle kan være med? Eller legger det opp til vinterferien fordi de skal ha barnefri? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Veslefrikk
22 minutter siden, Marriet skrev:

Februar 2018. Tror ikke det har vært spesifisert noe mer. Mulig det legger det til vinterferien så alle kan være med? Eller legger det opp til vinterferien fordi de skal ha barnefri? 

De skal nok garantert ikke ha med seg alle fire småpaprika-/gekkoene til Las Vegas. 

Endret av Veslefrikk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her