Gå til innhold

Prøverør 2018


FlyBabe

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, Betta123 skrev:
 

Min er på 10,5. Vet så lite om amh verdier så aner virkelig ikke hvor mye den synker🤔

Når tok du testen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Betta123 skrev:
 

Min er på 10,5. Vet så lite om amh verdier så aner virkelig ikke hvor mye den synker🤔

Hvordan måler de amh verdien?☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, frk.Sanna skrev:
 

Hvordan måler de amh verdien?☺️

Blodprøve, på dag 2,4 eller 5 når man får mensen. Også tar de ultralyd for å se hvor mange egg man har. Før man starter med Ivf så tar de en sånn test for å se hvordan det ser ut. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hollymolly skrev:
 

Blodprøve, på dag 2,4 eller 5 når man får mensen. Også tar de ultralyd for å se hvor mange egg man har. Før man starter med Ivf så tar de en sånn test for å se hvordan det ser ut. 

 

Takk for svar. Jeg tok UL i 2016 og legen mente det ikke var noe poeng å måle amh verdien ut i frå den + den stabile syklusen min. Jeg kunne tenke meg fått målt den, så kanskje jeg kan gjøre det hos fastlegen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hollymolly skrev:
 

Hei dere som er gravide nå. Hva er deres AMH verdier? Min er på 4, men tok det for et år siden. Tror du den har sunket mye siden prøve jeg tok for et år siden?

Min er på 29. Prøven ble tatt for et år siden. Spurte legen nå når vi gikk gjennom nytt forsøk om vi bør sjekke AMH igjen, men det trengte vi ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Blomst37 skrev:
 

Min er på 29. Prøven ble tatt for et år siden. Spurte legen nå når vi gikk gjennom nytt forsøk om vi bør sjekke AMH igjen, men det trengte vi ikke.

29, det er jo kjempe bra:) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hollymolly skrev:
 

29, det er jo kjempe bra:) 

 

Ja det sier også alle leger jeg har møtt😳 Men nå har vi vært gjennom 4 forsøk. Får se om vi lykkes nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blomst37 skrev:
 

Ja det sier også alle leger jeg har møtt😳 Men nå har vi vært gjennom 4 forsøk. Får se om vi lykkes nå.

Ja, ikke noe fasit der dessverre 😏

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Vet ikke amh verdien min jeg 🤣🙈

Det står i journalen din😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som tester med digital tester. I dag er jeg 5+1, men testen viser fortsatt 2+3😳. Skulle ikke den vist 3+ nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Hollymolly skrev:
 

Så var det evige jakten på tegn om den har festet seg eller ikke🤪

Uff ja dette er ikke lett😬 jeg er veldig stressa hver dag og ser etter tegn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Blomst37 skrev:
 

Dere som tester med digital tester. I dag er jeg 5+1, men testen viser fortsatt 2+3😳. Skulle ikke den vist 3+ nå?

Har hørt at den ofte regner veldig feil så ville ikke stolt på den jeg!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Kort om meg: prøvd å få barn i 2 år. Alle tester jeg og mannen har tatt til nå viser ingenting galt. 

 

Jeg har fått henvisning til prøverør på Ullvål i dag. Hvor lenge kan jeg forvente å måtte vente? Og min gynekolog trodde de kanskje ville prøve inseminasjon på meg først, siden det ikke er noe galt med oss. Noen som har gode erfaringer med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Kone92 skrev:
 

Hei dere! Kort om meg: prøvd å få barn i 2 år. Alle tester jeg og mannen har tatt til nå viser ingenting galt. 

 

Jeg har fått henvisning til prøverør på Ullvål i dag. Hvor lenge kan jeg forvente å måtte vente? Og min gynekolog trodde de kanskje ville prøve inseminasjon på meg først, siden det ikke er noe galt med oss. Noen som har gode erfaringer med det?

Hei, jeg har dessverre ikke gått offentlig, så kan ikke svare deg. Men ønsker deg masse lykke til🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Hollymolly skrev:
 

Det står i journalen din😄

Hvor kan jeg lese den 🤣 nå føler jeg meg blond 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Blomst37 skrev:
 

Dere som tester med digital tester. I dag er jeg 5+1, men testen viser fortsatt 2+3😳. Skulle ikke den vist 3+ nå?

Min viste 3+ når jeg var 5+3 mener jeg 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Hvor kan jeg lese den 🤣 nå føler jeg meg blond 🙈

Jeg har kopi av henvisning og der står det😊. Du kan også spørre sykepleier 👍🏻. Hun ser sikkert det i papirene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...