Gå til innhold

Prøverør 2018


FlyBabe

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Blomst37 skrev:
 

Det går fint med meg🙏🏻🤞🏻 Men er fortsatt livredd, spesielt når jeg går på do. Da sitter min samboer og venter hvordan reaksjonen min er når jeg kommer ut av doen🙉. Ja blødningen har gitt seg allerede på fredag, hadde veldig lite den dagen, storsett brunt som kom ut. 

Tok test digital test i dag🙈 Den viser fortsatt 2-3 uker 😍🤞🏻🙏🏻 Puppene er ganske ømme nå og har mange rare smerter, murringer i magen med stråling ned til beina. Tar det som et godt tegn🙏🏻🤞🏻

Skal til Riks på torsdag. Håper håper då inderlig at hcg verdier er høye denne gangen også. 

Jeg har så troa på at det er din tur nå❤️❤️

Fine verdier og en fin baby om noen månder😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Livi skrev:
 

Takk @Waldfee 😊 godt å ha gjengen på forumet når spenningen begynner å bygge seg opp😊

🤞🏼🤞🏼🤞🏼 Dette blir kjempe spennende❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Waldfee skrev:
 

Åå så flott å høre👍👍👍 Det høres jo veldig bra ut! Skjønner godt at dere er engstelige ved dobesøk, altså. Men nå er det så virkelig din tur 💗 Heier på deg og tror det blir fin HCG på torsdag! Klem💗😊

😍🤞🏻🤞🏻💗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Hollymolly skrev:
 

Jeg har så troa på at det er din tur nå❤️❤️

Fine verdier og en fin baby om noen månder😃

Åååå så hyggelig!😍 Tusen takk 😍❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ikke hørt noe enda🤞🏼🤞🏼 Insett klokken 14.00, tror dere at det fortsatt er sjans for de ringer og sier at den ikke har utviklet seg?😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Hollymolly skrev:
 

Ha ikke hørt noe enda🤞🏼🤞🏼 Insett klokken 14.00, tror dere at det fortsatt er sjans for de ringer og sier at den ikke har utviklet seg?😳

Nei dette har jeg en god følelse på @Hollymolly 😍👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Maldo skrev:
 

Nei dette har jeg en god følelse på @Hollymolly 😍👏

Ohhh det er hyggelig❤️ Men jeg tør selvsagt ikke håpe helt enda. Det er så mange hinder i denne løypen. Alt er så usikkert. Men jeg skal prøve å være positiv og håpe kroppen er med på det😅 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hollymolly skrev:
 

Ohhh det er hyggelig❤️ Men jeg tør selvsagt ikke håpe helt enda. Det er så mange hinder i denne løypen. Alt er så usikkert. Men jeg skal prøve å være positiv og håpe kroppen er med på det😅 

 

Spent på å høre når du har vært der 😄❤️🌺  Vi skal på samtale om 2 uker, så der er jo så spennende å følge dere som er noen skritt forran👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hollymolly skrev:
 

Ha ikke hørt noe enda🤞🏼🤞🏼 Insett klokken 14.00, tror dere at det fortsatt er sjans for de ringer og sier at den ikke har utviklet seg?😳

🙏🏻🤞🏻🤞🏻💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hollymolly skrev:
 

Ha ikke hørt noe enda🤞🏼🤞🏼 Insett klokken 14.00, tror dere at det fortsatt er sjans for de ringer og sier at den ikke har utviklet seg?😳

Hvordan har det gått i dag?💗🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Blomst37 skrev:
 

Hvordan har det gått i dag?💗🤞🏻

Det gikk heldigvis😃 Til klokken 11 så hadde den vært treg. Men etter lunsj så hadde den utviklet seg ganske bra. Så vi måtte vente til 14.30, for at de ville være helt sikker at den var fin nok. Og den var kjempe fin. Så hvis den ikke setter seg fast nå,så vet jeg ikke altså. 

Lege sa også at, de er veldig ærlige med par som har liten sjans. Men oss hadde de veldig tro på og hun sa at siden jeg har blitt gravid to ganger viser bare at det går.

nå fikk jeg veldig troa på At kanskje dette går. Om vi kommer til å lykkes i Norge eller utlandet gjenstår bare å se:) 

Har også samtale med den russiske klinikk i morgen klokken 08.00🙌🏼😃

Endret av Hollymolly
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Hollymolly skrev:
 

Det gikk heldigvis😃 Til klokken 11 så hadde den vært treg. Men etter lunsj så hadde den utviklet seg ganske bra. Så vi måtte vente til 14.30, for at de ville være helt sikker at den var fin nok. Og den var kjempe fin. Så hvis den ikke setter seg fast nå,så vet jeg ikke altså. 

Lege sa også at, de er veldig ærlige med par som har liten sjans. Men oss hadde de veldig tro på og hun sa at siden jeg har blitt gravid to ganger viser bare at det går.

nå fikk jeg veldig troa på At kanskje dette går. Om vi kommer til å lykkes i Norge eller utlandet gjenstår bare å se:) 

Har også samtale med den russiske klinikk i morgen klokken 08.00🙌🏼😃

Det var fantastiske nyheter!🤩👏🏻🤞🏻 Nå ble jeg veldig glad💗 Krysser alt jeg har for at den fester seg 🙏🏻🤞🏻 Når skal du teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Hollymolly skrev:
 

Det gikk heldigvis😃 Til klokken 11 så hadde den vært treg. Men etter lunsj så hadde den utviklet seg ganske bra. Så vi måtte vente til 14.30, for at de ville være helt sikker at den var fin nok. Og den var kjempe fin. Så hvis den ikke setter seg fast nå,så vet jeg ikke altså. 

Lege sa også at, de er veldig ærlige med par som har liten sjans. Men oss hadde de veldig tro på og hun sa at siden jeg har blitt gravid to ganger viser bare at det går.

nå fikk jeg veldig troa på At kanskje dette går. Om vi kommer til å lykkes i Norge eller utlandet gjenstår bare å se:) 

Har også samtale med den russiske klinikk i morgen klokken 08.00🙌🏼😃

Kjempebra 👏👏👏 Satser på at denne fester seg og at alt går bra 👍😊👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hollymolly skrev:
 

Det gikk heldigvis😃 Til klokken 11 så hadde den vært treg. Men etter lunsj så hadde den utviklet seg ganske bra. Så vi måtte vente til 14.30, for at de ville være helt sikker at den var fin nok. Og den var kjempe fin. Så hvis den ikke setter seg fast nå,så vet jeg ikke altså. 

Lege sa også at, de er veldig ærlige med par som har liten sjans. Men oss hadde de veldig tro på og hun sa at siden jeg har blitt gravid to ganger viser bare at det går.

nå fikk jeg veldig troa på At kanskje dette går. Om vi kommer til å lykkes i Norge eller utlandet gjenstår bare å se:) 

Har også samtale med den russiske klinikk i morgen klokken 08.00🙌🏼😃

Ååhhh, godt at de har troa på dere. Håper virkelig det går nå ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg svar på HCG- prøven fra fredag. Den hadde doblet seg fra 1733 på onsdag til 3495 på fredag (16 dager etter innsett). Etter det jeg leser meg til er dette ganske høye verdier, men vet ikke om det har noe å si. Så fin stigning kombinert med clear blue test på søndag som viste 3+ fikk meg til å senke skuldrene litt. Men er fremdeles for kan jo fremdeles gå galt når som helst. Håper symptomene blir sterkere de neste dagene.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Butter skrev:
 

Da fikk jeg svar på HCG- prøven fra fredag. Den hadde doblet seg fra 1733 på onsdag til 3495 på fredag (16 dager etter innsett). Etter det jeg leser meg til er dette ganske høye verdier, men vet ikke om det har noe å si. Så fin stigning kombinert med clear blue test på søndag som viste 3+ fikk meg til å senke skuldrene litt. Men er fremdeles for kan jo fremdeles gå galt når som helst. Håper symptomene blir sterkere de neste dagene.

Dette er jo kjempebra, hurra 💗 👍😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Butter skrev:
 

Da fikk jeg svar på HCG- prøven fra fredag. Den hadde doblet seg fra 1733 på onsdag til 3495 på fredag (16 dager etter innsett). Etter det jeg leser meg til er dette ganske høye verdier, men vet ikke om det har noe å si. Så fin stigning kombinert med clear blue test på søndag som viste 3+ fikk meg til å senke skuldrene litt. Men er fremdeles for kan jo fremdeles gå galt når som helst. Håper symptomene blir sterkere de neste dagene.

Så bra👍 Gratulerer med goood stigning❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere som er gravide nå. Hva er deres AMH verdier? Min er på 4, men tok det for et år siden. Tror du den har sunket mye siden prøve jeg tok for et år siden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Hollymolly skrev:
 

Hei dere som er gravide nå. Hva er deres AMH verdier? Min er på 4, men tok det for et år siden. Tror du den har sunket mye siden prøve jeg tok for et år siden?

Min er på 10,5. Vet så lite om amh verdier så aner virkelig ikke hvor mye den synker🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...