Gå til innhold

Prøverør 2018


FlyBabe

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Blir ikke klok jeg nå var det blod på crinone når jeg tok den ut 😢 ikke kjempe friskt blod med litt mere rødt en brunt nå 😢 off hater denne prøve prosessen som pesten 😢😢 skal få legen til og ta hcg mandag eller tirsdag ❤️

Hehe, hva skjedde med å være positiv? Mange som blør mye gjennom graviteten, så ikke tenk på det som dårlig tegn. Nå fikk du nettopp beskjed at alt så bra ut. Og fostersekken var der.. ikke så bra for embyroen at du er så bekymret hele tiden❤️ Kos deg og nyt helgen. Gjør ting som får deg til å slappe av. Klem 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Hollymolly skrev:
 

Hehe, hva skjedde med å være positiv? Mange som blør mye gjennom graviteten, så ikke tenk på det som dårlig tegn. Nå fikk du nettopp beskjed at alt så bra ut. Og fostersekken var der.. ikke så bra for embyroen at du er så bekymret hele tiden❤️ Kos deg og nyt helgen. Gjør ting som får deg til å slappe av. Klem 

Hehe vet men våknet til mere blod i dag en jeg har sett i det hele tatt så ble litt negativ og redd igjen. Men får se åssen det går utover dagen. Håper det roer seg og ikke øker 🙂🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Blir ikke klok jeg nå var det blod på crinone når jeg tok den ut 😢 ikke kjempe friskt blod med litt mere rødt en brunt nå 😢 off hater denne prøve prosessen som pesten 😢😢 skal få legen til og ta hcg mandag eller tirsdag ❤️

Det er HELT normalt med blod på crinonen og det kommer du sikkert til å ha helt til du slutter med den.. Crinonen irriterer slimhinnene og det skal ingen ting til for at man begynner å blø når den kommer borti noe der inne.. Det er heller ikke unormalt og blø litt da livmoren strekker seg.. Får du derimot en kraftig blødning og sterke magesmerter så kan du begynne å bekymre deg...(mensensmerter/murring er også helt normalt og ett positivt tegn da livmoren strekker for å gjøre plass til foster) Prøv å sett pris på at du er gravid og nyt det, større sannsynlighet for at noe går galt om du unødvendig stresser, fyll dagene med noe positivt!! Lykke til👊🏼

 

Anonymkode: 9599b...b63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Hehe vet men våknet til mere blod i dag en jeg har sett i det hele tatt så ble litt negativ og redd igjen. Men får se åssen det går utover dagen. Håper det roer seg og ikke øker 🙂🙂

Jeg blødde jo masse på onsdag, fersk blod med klumper. Var sikker på at nå er det over. Blødde også på torsdag, men mye mindre. Og jeg fortsatt er gravid!☺️ Sykepleier var også litt bekymret, men hun sa at noen kan blø. Og du hadde fantastiske hcg verdier👏🏻 Prøv å nyte det!💗🤞🏻 Krysser fortsatt alt jeg kan for deg🙏🏻💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som har glemt og få tatt crinone og progynova til fast tid? 

Skjedd en tragedie i familien så ikke fått med meg crinone og progynova og fortsatt en 2 timer til jeg er hjemme. Pleier egentlig og ta det nå kl 22 😩😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.10.2018 den 10.28, Blomst37 skrev:
 

Jeg blødde jo masse på onsdag, fersk blod med klumper. Var sikker på at nå er det over. Blødde også på torsdag, men mye mindre. Og jeg fortsatt er gravid!☺️ Sykepleier var også litt bekymret, men hun sa at noen kan blø. Og du hadde fantastiske hcg verdier👏🏻 Prøv å nyte det!💗🤞🏻 Krysser fortsatt alt jeg kan for deg🙏🏻💗

💓❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.10.2018 den 9.31, AnonymBruker skrev:
 

Det er HELT normalt med blod på crinonen og det kommer du sikkert til å ha helt til du slutter med den.. Crinonen irriterer slimhinnene og det skal ingen ting til for at man begynner å blø når den kommer borti noe der inne.. Det er heller ikke unormalt og blø litt da livmoren strekker seg.. Får du derimot en kraftig blødning og sterke magesmerter så kan du begynne å bekymre deg...(mensensmerter/murring er også helt normalt og ett positivt tegn da livmoren strekker for å gjøre plass til foster) Prøv å sett pris på at du er gravid og nyt det, større sannsynlighet for at noe går galt om du unødvendig stresser, fyll dagene med noe positivt!! Lykke til👊🏼

 

Anonymkode: 9599b...b63

👍🏼👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter 😊 Må bare spørre, er det bare meg som får alt av bivirkninger av medisinene ? Åssen var formen deres ? Jeg svetter som en gris, er så trøtt å tappet av krefter at jeg så vidt klarer å støvsuge huset. Det er blitt mye take out denne uken får å si det sånn, får ikke å glemme de dritt humørsvingene 😡 Så får jeg selfølgelig dårlig samvittighet de dagene jeg sovner på soffan å ikke klarer å gjøre alt som skal gjøres. Hater å ikke strekke til 😕

Beklager mye syting, men måtte bare få det ut 🙄 

Endret av malla1992
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Noen av dere som har glemt og få tatt crinone og progynova til fast tid? 

Skjedd en tragedie i familien så ikke fått med meg crinone og progynova og fortsatt en 2 timer til jeg er hjemme. Pleier egentlig og ta det nå kl 22 😩😫

Aldri tatt crinone til fast tid 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aaa08 skrev:
 

Aldri tatt crinone til fast tid 

Oki har du bare tatt den når det har passet deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hollymolly skrev:
 

Ikke jeg heller faktisk.

Har du bare tatt den når det passer deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Aaa08 skrev:
 

Aldri tatt crinone til fast tid 

 

13 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Noen av dere som har glemt og få tatt crinone og progynova til fast tid? 

Skjedd en tragedie i familien så ikke fått med meg crinone og progynova og fortsatt en 2 timer til jeg er hjemme. Pleier egentlig og ta det nå kl 22 😩😫

Jeg tok alltid crione på samme tidspunkt hver dag, men mener jeg fikk beskjed fra sykepleier at man hadde to timers slingringsmonn før det tidspunktet og to timer etter det tidspunktet.😊 les pakningsvedlegget så får du svar der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Har du bare tatt den når det passer deg? 

Ja, fikk bare beskjed en på morgen og en før jeg legger meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Hollymolly skrev:
 

Ja, fikk bare beskjed en på morgen og en før jeg legger meg. 

Oki. Tok den og ta lette 2 timer etter normal i går men gikk nok bra 🙂🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått på crione siden fredag, for å gjøre klar for å sette inn fryst egg i morgen. Mange sier at man får mye bivirkninger av crione. Men jeg kjenner ikke noe Som helst. Eneste er hard mage😂 og tidligere har jeg kjent mye som mensen smerter, stikkinger og ømmepupper, når jeg har gått på de og satt inn egg. Så dere som kjenner etter mye når dere har satt inn egg, Så er det ikke sikkert bare crione sin skyld at dere har mye mensensmerter og ømme bryster😃 vet at alle reagerer forskjellige, men ville gi de som har satt inn egg en motivasjon melding❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Hollymolly skrev:
 

Nå har jeg gått på crione siden fredag, for å gjøre klar for å sette inn fryst egg i morgen. Mange sier at man får mye bivirkninger av crione. Men jeg kjenner ikke noe Som helst. Eneste er hard mage😂 og tidligere har jeg kjent mye som mensen smerter, stikkinger og ømmepupper, når jeg har gått på de og satt inn egg. Så dere som kjenner etter mye når dere har satt inn egg, Så er det ikke sikkert bare crione sin skyld at dere har mye mensensmerter og ømme bryster😃 vet at alle reagerer forskjellige, men ville gi de som har satt inn egg en motivasjon melding❤️

Lykke til med egginnsetting 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hollymolly skrev:
 

Ja, fikk bare beskjed en på morgen og en før jeg legger meg. 

Jeg fikk bare beskjed om å ta den på morgen og ettermiddag, IKKE før jeg legger meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hollymolly skrev:
 

Nå har jeg gått på crione siden fredag, for å gjøre klar for å sette inn fryst egg i morgen. Mange sier at man får mye bivirkninger av crione. Men jeg kjenner ikke noe Som helst. Eneste er hard mage😂 og tidligere har jeg kjent mye som mensen smerter, stikkinger og ømmepupper, når jeg har gått på de og satt inn egg. Så dere som kjenner etter mye når dere har satt inn egg, Så er det ikke sikkert bare crione sin skyld at dere har mye mensensmerter og ømme bryster😃 vet at alle reagerer forskjellige, men ville gi de som har satt inn egg en motivasjon melding❤️

Ja, de hormonene kan forvirre mye.

Masse lykke til med nytt forsøk. Du fortjener virkelig at det klaffer nå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når ivf åpner på riksen? Om morningen altså..... og noen som vet om de kan søke meg opp og finne en sykemelding de skrev til meg før tre uker siden? Mistet min før jeg fikk levert til lege. Tanken var om dekunne bare printe ut kopi uten å finne den rette legen som i utgp skrev den ut. 

 

Håper noen kan svare meg 🙂 takk 

Anonymkode: 944fd...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...