Gå til innhold

Prøverør 2018


FlyBabe

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, Blomst37 skrev:
 

Nå har jeg lest alle de hyggelige meldingene dere har sendt meg i går😍 Det varmer hjerte mitt at så mange heier på meg.🙏🏻💗

Jeg blødde i går også😫 Mindre i dag🙏🏻. Har tatt ny blodprøve i dag. Og var så sikker på at verdiene blir mye lavere enn på tirsdag, siden jeg blødde så mye som jeg gjorde og med klumper😫. Men sykepleier hadde en hyggelig beskjed! Hcg verdiene har doblet seg siden tirsdag!!!!🤩👏🏻😍🙏🏻👏🏻 De lå på 430 i dag. Det må vel være bra stigning??

Herregud! Er livredd for å juble alt for mye spesielt etter sånn uke😬 Sykepleier mente at det er fortsatt håp🙏🏻🤞🏻 Men hun kunne ikke svare på om den blødningen var fordi jeg kanskje mistet den ene😳. Men som en av dere skrev, jeg blir super fornøyd hvis en av de blir der inne nå🙏🏻🤞🏻 Og jeg som begynte å sørge allerede😰 Det var en fantastisk hyggelig overraskelse👏🏻🙏🏻

Skal ta ny blodprøve om en uke. Åh nå må det bare gå riktig vei!!!🙏🏻🤞🏻

Det var da gode nyheter. Lykke til videre ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, Waldfee skrev:
 

Å, jeg skjønner jo godt at du bekymrer deg ut fra historikken, det er jo helt naturlig! Men ut fra det du beskriver så ser dette jo helt fint ut da. Så bare prøv å puste så dypt som mulig, så går ukene fremover og du kan slappe mer og mer av. Jeg krysser alt jeg har for at dette skal gå bra for deg denne gangen 💗🤞

 

20 timer siden, Hollymolly skrev:
 

Dette tror jeg er alle våres bekymring som har mistet. Mange tror at når vi har blitt gravide så er det bare å nyte og ikke tenke så mye. Men det er ikke alltid like lett. 

Jeg er ikke gravid nå, men er liveredd for å bli det, nettopp på grunn at jeg har mistet.

Men man må bare tenke at man mister for en grunn og det er fordi embryoen ikke er frisk nok. Dette ligger utenfor vår kontroll. Og jo mer du måler, kjenner etter symtomer blir det bare verre og mer bekymring. 

Ta vare på deg selv, gjør ting som gjør deg glad. Også tror og håper jeg at dette kommer til å gå kjempe bra❤️

Tusen takk for støttende og beroligende ord fra dere begge. 

Men det er som du er inne på Hollymolly. Man kjemper så lenge for å bli gravid at man nesten glemmer at det på en måte ikke holder. Da testen var positiv slapper jeg av i ca et døgn før jeg innså at dette er jo bare et delmål. Og nå har jeg noe å miste i tillegg. Jeg blir så sliten bare med tanke på å begynne på nytt igjen, og da enda mer usikker enn før. 

Jeg er bekymret, men har ikke den dårlige følelsen jeg har hatt ved mine to andre graviditeter, så får håpe magefølelsen stemmer og at den holder seg slik, selvom jeg absolutt opplever dette som en følelses- og bekymringsmessig Berg-og dalbane. Men jeg har bestemt meg for at dette SKAL gå bra.

Håper det går bra med det siste innsettet ditt nå Hollymolly. Og håper virkelig at det sitter for deg og Waldfee når du endelig kommer så langt. Det fortjener du virkelig etter en så lang nedreguleringsperiode. ❤️❤️❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Butter skrev:
 

HCG på onsdag (2 uker etter innsett) var på 1733. Veldig fornøyd med den verdien selvom det ikke sier så mye i seg selv. Tok ny prøve i dag og det avgjørende er jo at den stiger. Får ikke svar før tirsdag.

Herlig Butter!!!! 👍👍👍 Dette høres bra ut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Butter skrev:
 

 

Tusen takk for støttende og beroligende ord fra dere begge. 

Men det er som du er inne på Hollymolly. Man kjemper så lenge for å bli gravid at man nesten glemmer at det på en måte ikke holder. Da testen var positiv slapper jeg av i ca et døgn før jeg innså at dette er jo bare et delmål. Og nå har jeg noe å miste i tillegg. Jeg blir så sliten bare med tanke på å begynne på nytt igjen, og da enda mer usikker enn før. 

Jeg er bekymret, men har ikke den dårlige følelsen jeg har hatt ved mine to andre graviditeter, så får håpe magefølelsen stemmer og at den holder seg slik, selvom jeg absolutt opplever dette som en følelses- og bekymringsmessig Berg-og dalbane. Men jeg har bestemt meg for at dette SKAL gå bra.

Håper det går bra med det siste innsettet ditt nå Hollymolly. Og håper virkelig at det sitter for deg og Waldfee når du endelig kommer så langt. Det fortjener du virkelig etter en så lang nedreguleringsperiode. ❤️❤️❤️

Tuuusen takk! 💗 Og magefølelsen har mye å si. Da jeg ble gravid med sønnen hadde jeg god magefølelse hele veien, da jeg mistet derimot ikke. Nå skal det gå bra for deg, altså! 💗😊 Jeg har troa!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blomst37 skrev:
 

Nå har jeg lest alle de hyggelige meldingene dere har sendt meg i går😍 Det varmer hjerte mitt at så mange heier på meg.🙏🏻💗

Jeg blødde i går også😫 Mindre i dag🙏🏻. Har tatt ny blodprøve i dag. Og var så sikker på at verdiene blir mye lavere enn på tirsdag, siden jeg blødde så mye som jeg gjorde og med klumper😫. Men sykepleier hadde en hyggelig beskjed! Hcg verdiene har doblet seg siden tirsdag!!!!🤩👏🏻😍🙏🏻👏🏻 De lå på 430 i dag. Det må vel være bra stigning??

Herregud! Er livredd for å juble alt for mye spesielt etter sånn uke😬 Sykepleier mente at det er fortsatt håp🙏🏻🤞🏻 Men hun kunne ikke svare på om den blødningen var fordi jeg kanskje mistet den ene😳. Men som en av dere skrev, jeg blir super fornøyd hvis en av de blir der inne nå🙏🏻🤞🏻 Og jeg som begynte å sørge allerede😰 Det var en fantastisk hyggelig overraskelse👏🏻🙏🏻

Skal ta ny blodprøve om en uke. Åh nå må det bare gå riktig vei!!!🙏🏻🤞🏻

Ååå så gode nyheter, kjære du💗👍👏😊 Nå ble jeg glad! Det høres jo ut som at kanskje den ene har sluppet da. Krysser alt jeg har for at den andre nå blir værende🤞🤞🤞💗 Klemmer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Avalon skrev:
 

Vet det er tidlig, og jeg ikke har sånne test tidlig tester, meen testen var blendahvit i dag. Må bare si det til noen.

 

:murvegg:

Så leit du! Sender deg en klem. Men kanskje for tidlig å teste, hvor mange dpo er du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, malla1992 skrev:
 

Da er det andre dag på progynova, og jeg merker allerede at jeg er trøtt å sliten. Gleder meg til å bli ferdig med denne runden 😕

Gratulerer så mye til de som fikk posetivt resultat her inne ❤️

Å det er slitsomt disse behandlingene. Masse lykke til!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Nå fikk jeg den hcg jeg tok føre ul i dag og beskjed av sykepleie på riksen om og senke skuldrene. Selvom det ikke er lett har hatt en økning på 130% fra tirsdag til i dag og hcg tirsdag var 2137 hcg i dag var 4920 så hcg utvikler seg i værtfall riktig 😃 håper ikke jeg får noe flere overraskelser nå og at dette går veien denne gangen 😍😍

Det var jo veldige gode nyheter 😊 Satser på og krysser fingre for at det går veien for deg. Håper du klarer å senke skuldrene og slappe av i helgen, det fortjener du 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker så ekstremt sterkt å bli gravid! Uendelig frustrerende å ønske noe så mye, uten å kunne gjøre noe med det (utenom å gå gjennom prosessen med prøverør da). Føler meg makteløs. Føler alle rundt meg er gravid nå, og jeg kjenner at jeg blir misunnelig 🙈 Jeg er veldig heldig og har ett barn fra før av, vil bare så inderlig at han skal få søsken. Bare et lite hjertesukk fra meg. 

 

Gratulerer til alle som har blitt gravide, og lykke til til alle som fortsatt prøver ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne og sniker litt i denne tråden og vil bare heie litt på dere! 

Dere er jammen meg en flott gjeng som støtter hverandre gjennom tykt og tynt! Jeg kan ikke forestille meg hvor tungt det må være å gå gjennom prøverør og alle følelsene rundt det. Og som dere skriver er det bare første etappe. Håper dere alle kommer dere gjennom alle etappene og får mammaønsket oppfylt ❤

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Mamma til én skrev:
 

Jeg ønsker så ekstremt sterkt å bli gravid! Uendelig frustrerende å ønske noe så mye, uten å kunne gjøre noe med det (utenom å gå gjennom prosessen med prøverør da). Føler meg makteløs. Føler alle rundt meg er gravid nå, og jeg kjenner at jeg blir misunnelig 🙈 Jeg er veldig heldig og har ett barn fra før av, vil bare så inderlig at han skal få søsken. Bare et lite hjertesukk fra meg. 

 

Gratulerer til alle som har blitt gravide, og lykke til til alle som fortsatt prøver ❤

Da er du i akkurat samme situasjon som meg. Har også en liten skatt, han er verdens fineste 💙. Men ønsket om søsken er også stort, og prosessen er tung. Utrolig kjipt at det som er så lett for noen, er så vanskelig.... men: Vi får håpe vi også kan surfe på den bølgen av positive nyheter vi har her inne om dagen, og få det vi aller mest, vi også 🤞🤞🤞 Ønsker deg masse masse lykke til, hold oss oppdatert om hvordan det går da. Klem fra meg 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, lillemeg90 skrev:
 

Inne og sniker litt i denne tråden og vil bare heie litt på dere! 

Dere er jammen meg en flott gjeng som støtter hverandre gjennom tykt og tynt! Jeg kan ikke forestille meg hvor tungt det må være å gå gjennom prøverør og alle følelsene rundt det. Og som dere skriver er det bare første etappe. Håper dere alle kommer dere gjennom alle etappene og får mammaønsket oppfylt ❤

Så koselig ar du stikker innom og heier på oss, det setter vi pris på💗 Tusen takk for hyggelige ord☺️ Det håper vi også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Waldfee skrev:
 

Så leit du! Sender deg en klem. Men kanskje for tidlig å teste, hvor mange dpo er du? 

Ikke helt stø i DPO, men det er 10 dager siden uttak. Testdag på onsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Avalon skrev:
 

Ikke helt stø i DPO, men det er 10 dager siden uttak. Testdag på onsdag

Høres ut som at det er for tidlig å teste. Så ikke gi opp håpet helt ennå 💗🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Waldfee skrev:
 

Høres ut som at det er for tidlig å teste. Så ikke gi opp håpet helt ennå 💗🤞

Prøver, men pokker så vanskelig det er altså!! :pinar::raven:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Avalon skrev:
 

Prøver, men pokker så vanskelig det er altså!! :pinar::raven:

Skjønner det! Det er ikke lett å holde motet oppe i rugedagene, det er nesten det verste. Krysser fingrene for deg🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir ikke klok jeg nå var det blod på crinone når jeg tok den ut 😢 ikke kjempe friskt blod med litt mere rødt en brunt nå 😢 off hater denne prøve prosessen som pesten 😢😢 skal få legen til og ta hcg mandag eller tirsdag ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Waldfee skrev:
 

Da er du i akkurat samme situasjon som meg. Har også en liten skatt, han er verdens fineste 💙. Men ønsket om søsken er også stort, og prosessen er tung. Utrolig kjipt at det som er så lett for noen, er så vanskelig.... men: Vi får håpe vi også kan surfe på den bølgen av positive nyheter vi har her inne om dagen, og få det vi aller mest, vi også 🤞🤞🤞 Ønsker deg masse masse lykke til, hold oss oppdatert om hvordan det går da. Klem fra meg 💗

Ja det er vi da, litt godt å høre om andre som er i samme situasjon (selv om jeg ikke unner noen dette). Jeg har og en god gutt 💙 Så vi er kjempeheldig,  men jeg håper likevel vi begge for oppfylt drømmen om søsken 🙏 Føler meg på ingen måte ferdig med å ha småbarn i hus, har så lyst til å få oppleve det på nytt. Takk for det, masse! lykke til til deg og ❤ Kommer nok til å oppdatere litt her fremover ja, venter på fryseforsøk nå 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Waldfee skrev:
 

Skjønner det! Det er ikke lett å holde motet oppe i rugedagene, det er nesten det verste. Krysser fingrene for deg🤞

Takk for det ❤️ Er enig i at ventetiden er nesten det verste. Vi burde fått 15 dagers opphold på spahotell på blå resept!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Blir ikke klok jeg nå var det blod på crinone når jeg tok den ut 😢 ikke kjempe friskt blod med litt mere rødt en brunt nå 😢 off hater denne prøve prosessen som pesten 😢😢 skal få legen til og ta hcg mandag eller tirsdag ❤️

Er det ikke sånn at crinonen kan gjøre slimhinnen så og blø litt?🤔

koselig å se at du har så fin økning på HCG 🎉 dette går nok bra😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...