Gå til innhold

Prøverør 2018


FlyBabe

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Nei skal vist ikke det. 😩 Off får nok aldri egene barn jeg så får vel bare vende meg til tabken 😢😩

Hvordan går deg? Når hadde du Ul igjen? Håper virkelig at det ordner seg for dere❤️ Sender masse gode tanker❤️

Endret av Hollymolly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Det er forskjell på spesialisthelsetjenesten og de private. Ut fra hva jeg forstår av helfo er det behandling i spesialisthelsetjenesten i utlandet som kan dekkes. Det norske og danske helsevesenet er veldig like i system. 

Anonymkode: 2170a...c47

Det gjelder det private . Sendte søknad i går for å se hvor mye de kan dekke. 

Prater med en i går, hun fikk dekket 80 % av det hun har betalt i utlandet 

Endret av Aaa08
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Hope25 skrev:
 

Ja! 

Veldig fornøyd, kjempe flinke mennesker og god oppfølging. Anbefaler dem! 

Gratulerer så mye med flott spire ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hollymolly skrev:
 

Hvordan går deg? Når hadde du Ul igjen? Håper virkelig at det ordner seg for dere❤️ Sender masse gode tanker❤️

Hei ❤️ vært på ul de så en foster sekk og hun mente det som kom ut av meg ikke var noe farlig. Så får krysse litt til selvom jeg ikke klarer og slappe av enda. Ny Ul om en uke❤️❤️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Hei ❤️ vært på ul de så en foster sekk og hun mente det som kom ut av meg ikke var noe farlig. Så får krysse litt til selvom jeg ikke klarer og slappe av enda. Ny Ul om en uke❤️❤️

Takk og lov ☺🙏 Fikk du se fosteret, eller er det for tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Mamma til én skrev:
 

Takk og lov ☺🙏 Fikk du se fosteret, eller er det for tidlig?

Nei bare fostersekken. Håper vi ser mere om en uke 😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Nei bare fostersekken. Håper vi ser mere om en uke 😃😃

Håper det, og håper du får senke skuldrene litt nå selv om det er vanskelig ❤😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HCG på onsdag (2 uker etter innsett) var på 1733. Veldig fornøyd med den verdien selvom det ikke sier så mye i seg selv. Tok ny prøve i dag og det avgjørende er jo at den stiger. Får ikke svar før tirsdag.

Endret av Butter
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det er tidlig, og jeg ikke har sånne test tidlig tester, meen testen var blendahvit i dag. Må bare si det til noen.

 

:murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg den hcg jeg tok føre ul i dag og beskjed av sykepleie på riksen om og senke skuldrene. Selvom det ikke er lett har hatt en økning på 130% fra tirsdag til i dag og hcg tirsdag var 2137 hcg i dag var 4920 så hcg utvikler seg i værtfall riktig 😃 håper ikke jeg får noe flere overraskelser nå og at dette går veien denne gangen 😍😍

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Håper mamma i 2018 said:
 

PS skal prøve og slutte og være negativ nå 🙈🙈🙈

Skjønner at det ikke er lett å være positiv med blødninger altså. 

Anonymkode: d21b5...7d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det andre dag på progynova, og jeg merker allerede at jeg er trøtt å sliten. Gleder meg til å bli ferdig med denne runden 😕

Gratulerer så mye til de som fikk posetivt resultat her inne ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Nå fikk jeg den hcg jeg tok føre ul i dag og beskjed av sykepleie på riksen om og senke skuldrene. Selvom det ikke er lett har hatt en økning på 130% fra tirsdag til i dag og hcg tirsdag var 2137 hcg i dag var 4920 så hcg utvikler seg i værtfall riktig 😃 håper ikke jeg får noe flere overraskelser nå og at dette går veien denne gangen 😍😍

Så flott 👏👏👏👍 Det var gode nyheter! 💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Nå fikk jeg den hcg jeg tok føre ul i dag og beskjed av sykepleie på riksen om og senke skuldrene. Selvom det ikke er lett har hatt en økning på 130% fra tirsdag til i dag og hcg tirsdag var 2137 hcg i dag var 4920 så hcg utvikler seg i værtfall riktig 😃 håper ikke jeg får noe flere overraskelser nå og at dette går veien denne gangen 😍😍

Hurraaa!!!!👏🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest alle de hyggelige meldingene dere har sendt meg i går😍 Det varmer hjerte mitt at så mange heier på meg.🙏🏻💗

Jeg blødde i går også😫 Mindre i dag🙏🏻. Har tatt ny blodprøve i dag. Og var så sikker på at verdiene blir mye lavere enn på tirsdag, siden jeg blødde så mye som jeg gjorde og med klumper😫. Men sykepleier hadde en hyggelig beskjed! Hcg verdiene har doblet seg siden tirsdag!!!!🤩👏🏻😍🙏🏻👏🏻 De lå på 430 i dag. Det må vel være bra stigning??

Herregud! Er livredd for å juble alt for mye spesielt etter sånn uke😬 Sykepleier mente at det er fortsatt håp🙏🏻🤞🏻 Men hun kunne ikke svare på om den blødningen var fordi jeg kanskje mistet den ene😳. Men som en av dere skrev, jeg blir super fornøyd hvis en av de blir der inne nå🙏🏻🤞🏻 Og jeg som begynte å sørge allerede😰 Det var en fantastisk hyggelig overraskelse👏🏻🙏🏻

Skal ta ny blodprøve om en uke. Åh nå må det bare gå riktig vei!!!🙏🏻🤞🏻

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Blomst37 said:
 

Nå har jeg lest alle de hyggelige meldingene dere har sendt meg i går😍 Det varmer hjerte mitt at så mange heier på meg.🙏🏻💗

Jeg blødde i går også😫 Mindre i dag🙏🏻. Har tatt ny blodprøve i dag. Og var så sikker på at verdiene blir mye lavere enn på tirsdag, siden jeg blødde så mye som jeg gjorde og med klumper😫. Men sykepleier hadde en hyggelig beskjed! Hcg verdiene har doblet seg siden tirsdag!!!!🤩👏🏻😍🙏🏻👏🏻 De lå på 430 i dag. Det må vel være bra stigning??

Herregud! Er livredd for å juble alt for mye spesielt etter sånn uke😬 Sykepleier mente at det er fortsatt håp🙏🏻🤞🏻 Men hun kunne ikke svare på om den blødningen var fordi jeg kanskje mistet den ene😳. Men som en av dere skrev, jeg blir super fornøyd hvis en av de blir der inne nå🙏🏻🤞🏻 Og jeg som begynte å sørge allerede😰 Det var en fantastisk hyggelig overraskelse👏🏻🙏🏻

Skal ta ny blodprøve om en uke. Åh nå må det bare gå riktig vei!!!🙏🏻🤞🏻

Krysser alt jeg har for at det blir (minst) en baby av dette. ❤️ Som sagt har jeg blødd mye friskt blod, men det har gått bra. Kroppen kan finne på mye tull for å skremme oss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Blomst37 skrev:
 

Nå har jeg lest alle de hyggelige meldingene dere har sendt meg i går😍 Det varmer hjerte mitt at så mange heier på meg.🙏🏻💗

Jeg blødde i går også😫 Mindre i dag🙏🏻. Har tatt ny blodprøve i dag. Og var så sikker på at verdiene blir mye lavere enn på tirsdag, siden jeg blødde så mye som jeg gjorde og med klumper😫. Men sykepleier hadde en hyggelig beskjed! Hcg verdiene har doblet seg siden tirsdag!!!!🤩👏🏻😍🙏🏻👏🏻 De lå på 430 i dag. Det må vel være bra stigning??

Herregud! Er livredd for å juble alt for mye spesielt etter sånn uke😬 Sykepleier mente at det er fortsatt håp🙏🏻🤞🏻 Men hun kunne ikke svare på om den blødningen var fordi jeg kanskje mistet den ene😳. Men som en av dere skrev, jeg blir super fornøyd hvis en av de blir der inne nå🙏🏻🤞🏻 Og jeg som begynte å sørge allerede😰 Det var en fantastisk hyggelig overraskelse👏🏻🙏🏻

Skal ta ny blodprøve om en uke. Åh nå må det bare gå riktig vei!!!🙏🏻🤞🏻

Å åååå så bra krysser alt som kan krysses håper vi kan juble sammen om en uke ❤️❤️❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Blomst37 skrev:
 

Nå har jeg lest alle de hyggelige meldingene dere har sendt meg i går😍 Det varmer hjerte mitt at så mange heier på meg.🙏🏻💗

Jeg blødde i går også😫 Mindre i dag🙏🏻. Har tatt ny blodprøve i dag. Og var så sikker på at verdiene blir mye lavere enn på tirsdag, siden jeg blødde så mye som jeg gjorde og med klumper😫. Men sykepleier hadde en hyggelig beskjed! Hcg verdiene har doblet seg siden tirsdag!!!!🤩👏🏻😍🙏🏻👏🏻 De lå på 430 i dag. Det må vel være bra stigning??

Herregud! Er livredd for å juble alt for mye spesielt etter sånn uke😬 Sykepleier mente at det er fortsatt håp🙏🏻🤞🏻 Men hun kunne ikke svare på om den blødningen var fordi jeg kanskje mistet den ene😳. Men som en av dere skrev, jeg blir super fornøyd hvis en av de blir der inne nå🙏🏻🤞🏻 Og jeg som begynte å sørge allerede😰 Det var en fantastisk hyggelig overraskelse👏🏻🙏🏻

Skal ta ny blodprøve om en uke. Åh nå må det bare gå riktig vei!!!🙏🏻🤞🏻

https://nor.wantbaby.info/kalkulatorer/hcg-stigning?mode=ivf&cycle=28&day1=19&hcg1=2137&day2=22&hcg2=4920&pregnancy=0

 

Bruk denne så ser du om dobling en er normal 🙂🙂 jeg bruker den må etter jeg fikk forklaring på hvordan den funket 🙂🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Håper mamma i 2018 skrev:
 

Nå fikk jeg den hcg jeg tok føre ul i dag og beskjed av sykepleie på riksen om og senke skuldrene. Selvom det ikke er lett har hatt en økning på 130% fra tirsdag til i dag og hcg tirsdag var 2137 hcg i dag var 4920 så hcg utvikler seg i værtfall riktig 😃 håper ikke jeg får noe flere overraskelser nå og at dette går veien denne gangen 😍😍

Så bra ❤️. Lykke til videre 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...