Gå til innhold
FlyBabe

Prøverør 2018

Anbefalte innlegg

Wiley
30 minutter siden, Livi said:

Ja! 😔Men nå er det bare å forberede seg på frys forsøk.😊 hvordan går det med deg? Har du testet mer?

Nei, nå venter jeg til blodprøven på tirsdag men jeg føler meg veldig sikker på at det ikke kommer til å bli positivt resultat. Så samme for meg, forbereder meg på neste fryseforsøk og håper jeg ikke må vente veldig lenge på det. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hollymolly
5 timer siden, Livi skrev:

Lykken var kortvarig denne gangen😔. Har blødd masse og hatt store menssmerter. Blodprøve i morgen for sikkerhetsskyld

❤️❤️ Godt at du har noe å se frem til❤️❤️

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hollymolly
12 timer siden, Wiley skrev:

Nei, nå venter jeg til blodprøven på tirsdag men jeg føler meg veldig sikker på at det ikke kommer til å bli positivt resultat. Så samme for meg, forbereder meg på neste fryseforsøk og håper jeg ikke må vente veldig lenge på det. 

Har du tatt flere hjemmetester?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wiley
17 minutter siden, Hollymolly said:

Har du tatt flere hjemmetester?

Nei, er bortreist så har prøvd å dytte det litt unna men tok testen 13 dpo så bør jo stemme det resultatet der. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hollymolly
29 minutter siden, Wiley skrev:

Nei, er bortreist så har prøvd å dytte det litt unna men tok testen 13 dpo så bør jo stemme det resultatet der. 

Jeg krysser alt jeg har og sender deg masse gode tanker. Så får du nyte sommeren og kose deg masse i sommervarmen❤️

Endret av Hollymolly

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wiley

Flere dårlige nyheter i dag. Blodprøven var negativ, det var jeg forberedt på. Det jeg ikke var forberedt på er at jeg må vente til oktober for neste fryseforsøk. Helt håpløst lang ventetid. Nå er jeg bare skikkelig lei. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Fortunatus
55 minutter siden, Wiley skrev:

Flere dårlige nyheter i dag. Blodprøven var negativ, det var jeg forberedt på. Det jeg ikke var forberedt på er at jeg må vente til oktober for neste fryseforsøk. Helt håpløst lang ventetid. Nå er jeg bare skikkelig lei. 

Så leit med negativt resultat. Og så sykt lang ventetid på fryseforsøk.. det er jo som regel bare en kontroll før innsett. Skjønner godt du blir lei 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Wiley
2 hours ago, Fortunatus said:

Så leit med negativt resultat. Og så sykt lang ventetid på fryseforsøk.. det er jo som regel bare en kontroll før innsett. Skjønner godt du blir lei 

Ja det er latterlig lenge å vente når jeg maks bruker 30 minutter på hele forsøket totalt. Vanskelig å finne motivasjonen når det blir sånn, men jeg var glad for pausen sist så kan hende jeg blir det nå også. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Livi

Negativ graviditetstest på meg! Fikk snakket med sykehuset og ble satt opp til fryseforsøk. Så bare kose meg resten av sommeren og prøve å tenke positivt: jeg kan faktisk bli gravid!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her