Blomst37 Skrevet 22. mars 2018 #1161 Del Skrevet 22. mars 2018 2 timer siden, Wiley skrev: Huff så utrolig trist, føler med deg for jeg opplevde akkurat det samme på søndag. 💜 Det gjør så vondt å få det man har ventet på og håpet på så lenge tatt fra seg når man endelig hadde positiv test. Det er ikke så mye man kan si for å trøste annet en at du er ikke alene og nå må du bare ta vare på deg selv og prøve å legge negative tanker om fremtiden på hylla. Det kommer til å gå, det tar bare lengre tid en man håpet på. 💜 Tusen takk for trøst og gode tanker💗 nei ikke lett å fine ord i sånne situasjoner... selv om alt er veldig mørkt i dag og tårer bare renner non stopp, håper dagen i morgen ser litt lysere ut 🙏🏻. Sender en stor klem tiø deg 💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 23. mars 2018 #1162 Del Skrevet 23. mars 2018 11 timer siden, Blomst37 skrev: Takk for gode tanker og klem😘❤️ Ja jeg synes også det var veldig rart...😳 Spent hva resultater av blodprøve viser nå. Men som sagt ingen håp lenger. Ja hadde litt blødninger mandag og tirsdag, nesten ingenting i går. Men gyn mente/så at mensen er på vei..😞 Hvordan går det med deg?❤️ Håper du føler deg littegrann bedre i dag! 💗 Og at du kan bruke påsken til å komme deg igjen. Så går det forhåpentligvis ganske raskt fremover til neste forsøk, og nå har du ihvertfall fått vite at du kan bli gravid. Selv om det er utrolig tungt når positivt snur til negativt i løpet av så kort tid. Takk, går fint med meg så langt, men bekymrer meg selvsagt for at det skal gå galt her også, særlig for at det kan være graviditet utenfor livmor som sist gang. Det er langt frem, og flere triste historier her inne i det siste gir jo litt skrekken. Prøver å ikke tenke så mye på det 😊 Sender deg en klem til 💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 23. mars 2018 #1163 Del Skrevet 23. mars 2018 1 time siden, Waldfee skrev: Håper du føler deg littegrann bedre i dag! 💗 Og at du kan bruke påsken til å komme deg igjen. Så går det forhåpentligvis ganske raskt fremover til neste forsøk, og nå har du ihvertfall fått vite at du kan bli gravid. Selv om det er utrolig tungt når positivt snur til negativt i løpet av så kort tid. Takk, går fint med meg så langt, men bekymrer meg selvsagt for at det skal gå galt her også, særlig for at det kan være graviditet utenfor livmor som sist gang. Det er langt frem, og flere triste historier her inne i det siste gir jo litt skrekken. Prøver å ikke tenke så mye på det 😊 Sender deg en klem til 💗 Tårer bare renner her i dag også😞 det er fortsatt veldig vondt... hadde ikke de hcg tallene vært så høye som de var, hadde vært litt lettere i dag. Men jeg får bare gråte det ut, og blir nok lettere etterhvert. Ja synes det har vært mange triste historier her i det siste 😞. Håper virkelig det snur snart 🙏🏻 Pass godt på deg selv og krysser fortsatt alt jeg kan krysse❤️🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 23. mars 2018 #1164 Del Skrevet 23. mars 2018 1 time siden, Blomst37 skrev: Tårer bare renner her i dag også😞 det er fortsatt veldig vondt... hadde ikke de hcg tallene vært så høye som de var, hadde vært litt lettere i dag. Men jeg får bare gråte det ut, og blir nok lettere etterhvert. Ja synes det har vært mange triste historier her i det siste 😞. Håper virkelig det snur snart 🙏🏻 Pass godt på deg selv og krysser fortsatt alt jeg kan krysse❤️🤞🏻 Gi deg selv litt mer tid, ikke rart du er trist fortsatt 💗 Håper du har noen som tar godt vare på deg disse dagene 💗 Og takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 23. mars 2018 #1165 Del Skrevet 23. mars 2018 2 timer siden, Waldfee skrev: Gi deg selv litt mer tid, ikke rart du er trist fortsatt 💗 Håper du har noen som tar godt vare på deg disse dagene 💗 Og takk! Takk takk❤️ Ja min samboer er sammen med meg. Og familien vår tar også godt vare på oss. God helg til deg 🌹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 23. mars 2018 #1166 Del Skrevet 23. mars 2018 I dag startet endelig sprayingen og forsøk nr 2 er i gang. Super spent og fortsatt bittelitt rolig😅 Utrolig trist med alle dere som har fått dårlige nyheter her i det siste. Jeg kjenner dessverre sorgen deres, og akkurat i dag for to år siden skulle jeg hatt termin. Hadde MA i uke 12 etter at det plutselig satt helt av seg selv. Så pga denne datoen har jeg skikkelig trua på at nå skal det gå, hele veien🙏 Pass på å ha godt mennesker som lytter og støtter rundt dere💕 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 23. mars 2018 #1167 Del Skrevet 23. mars 2018 22 timer siden, Wiley skrev: Det er helt umulig å ikke tenke at det er noe galt når man opplever spontanabort. Statistikker blir litt meningsløse i sånne sammenhenger for uansett kan man jo ikke si noe om hvordan det blir for akkurat meg eller akkurat deg. Jeg klarer ikke helt å slippe tanken og jeg kjenner det kommer til å ta tid å bearbeide følelsene rundt dette. Samtidig så må man jo bare komme seg videre og prøve å finne frem til håpet igjen. Da er det veldig fint å ha noen å prate med som forstår hva du går gjennom. Jeg har (dessverre) mange venninner som har vært gjennom det samme, det hjelper litt å få perspektiver. Jeg kjenner også på det stresset om at det kan være noe mer galt og skjønner hva du mener med at statistikker blir men8ngsløse. Jeg prøver samtidig å klamre meg til statistikken og tenke at det skal mye til å miste tre ganger på rad. Akkurat nå stresser det meg sånn sett mest at jeg ikke vet OM jeg noensinne blir gravid igjen. Men det er jo ikke unaturlig at det tar tid og bearbeide, og den tiden skal man ta seg. Jeg er imidlertid opptatt av at man bearbeider på en konstruktiv måte og ikke blir selvdestruktiv da det siste bare vil gjøre vondt verre. trist at du har mange venninner som har opplevd det samme, samtidig som det er godt å ha noen som vet hva du går igjennom. Jeg har kun to som har mistet i SA, men blir gravide på vanlige måte likevel og er ikke inne i ivf-prosess. Jeg har og ei som slet med å bli gravid, men som til sist greide det på vanlig måte. Selvom jeg ikke ønsker dette for noen av mine venninner skulke jeg gjerne hatt noen som vet hva dette innebærer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 23. mars 2018 #1168 Del Skrevet 23. mars 2018 7 timer siden, Blomst37 skrev: Tårer bare renner her i dag også😞 det er fortsatt veldig vondt... hadde ikke de hcg tallene vært så høye som de var, hadde vært litt lettere i dag. Men jeg får bare gråte det ut, og blir nok lettere etterhvert. Ja synes det har vært mange triste historier her i det siste 😞. Håper virkelig det snur snart 🙏🏻 Pass godt på deg selv og krysser fortsatt alt jeg kan krysse❤️🤞🏻 Trist det gikk denne veien. Klemmer fra meg ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agitha Skrevet 23. mars 2018 #1169 Del Skrevet 23. mars 2018 22 timer siden, Blomst37 skrev: Det gjør vondt veldig vondt...😢 På mandag har jeg fått den gode nyheten fra Riksen om at jeg er gravid. Hcg var på 82! I dag tok jeg hjemmetest for å være sikker at jeg er fortsatt gravid. Den var negativ😱 Tok en til, negativ den også. Fikk helt panikk. Heldigvis hadde min gyn på Aleris ledig time. Orket ikke å ringe riksen, tar evigheter der. Måtte bare finne det ut. Gyn bekreftet at det er ingen tegn på graviditet 😢😭 Tok blodprøve også. Får svar imorgen eller mandag. Men det er ingen håp lenger. Åh er så lei meg😞 selv om det er bare første forsøk, men det gjør så vondt😢. Har lest her at det er lang ventetid på riksen... får ringe bare ringe de og se hva de sier.... Det var utrolig trist å høre. Heiet virkelig på at spiren skulle sitte. Det er trist når slik skjer, uansett hvor lenge man har holdt på. Spesielt frustrerende når man først får vite at man faktisk er gravid, for så å få den gleden revet vekk med en gang. Det tar tid å bearbeide det som skjer, så man må bare gi seg selv den tiden det tar. Men som sagt, nå vet du i hvert fall at du kan bli gravid, så det er jo noe positivt å ta med seg videre. Sender en klem din vei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni15 Skrevet 23. mars 2018 #1170 Del Skrevet 23. mars 2018 1 time siden, tuppelene skrev: I dag startet endelig sprayingen og forsøk nr 2 er i gang. Super spent og fortsatt bittelitt rolig😅 Utrolig trist med alle dere som har fått dårlige nyheter her i det siste. Jeg kjenner dessverre sorgen deres, og akkurat i dag for to år siden skulle jeg hatt termin. Hadde MA i uke 12 etter at det plutselig satt helt av seg selv. Så pga denne datoen har jeg skikkelig trua på at nå skal det gå, hele veien🙏 Pass på å ha godt mennesker som lytter og støtter rundt dere💕 Heia heia 💕 Jeg hentet ut nesespray i går, var så redd for at apoteket i nærheten ikke skulle ha den inne, og det er jo påske neste uke. Men de hadde en, og skulle bestille en til som kommer på mandag. Så da er jeg klar til spraying på påskeaften 👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 23. mars 2018 #1171 Del Skrevet 23. mars 2018 1 time siden, Juni15 skrev: Heia heia 💕 Jeg hentet ut nesespray i går, var så redd for at apoteket i nærheten ikke skulle ha den inne, og det er jo påske neste uke. Men de hadde en, og skulle bestille en til som kommer på mandag. Så da er jeg klar til spraying på påskeaften 👏🏻 Oioi rett bak meg jo😊 Det er bare å glede seg 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agitha Skrevet 24. mars 2018 #1172 Del Skrevet 24. mars 2018 Hei damer. Har et lite spørsmål. Jeg fikk mensen den 15. mars, etter at mitt ivf forsøk ikke virket. Jeg har de siste dagene opplevd samme type utflod og symptomer som jeg har når jeg har eggløsning. Har alltid veldig tydelige tegn på at den foregår. Nå er det jo egentlig litt tidlig med eggløsning enda, så lurer på om noen andre har opplevd rask eggløsning etter å ha sluttet på Lutinus? Kan det ha en sammenheng, eller er det bare kroppen som roter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleni Skrevet 24. mars 2018 #1173 Del Skrevet 24. mars 2018 På 22.3.2018 den 8.33, Juni15 skrev: Kan det ikke være litt tidlig enda? Hvor mange dager dpo er du, 13dpo i dag? Jeg har ikke kommet igang med mitt første forsøk enda, men har fulgt mye med her inne, og forstått at mellom 10 og 15 dpo er normalt å teste positivt første gang avhengig av person. Det kan har vært tidlig når jeg testet, er ikke helt sikker på hva DPO betyr men er på rugedag 10 i dag. Så jeg tenkte å teste igjen i morgen, mye stillinger og mensmurringer.. Har lest at veldig mange tester positivt 5-7 dager etter insett av blastocyst, så begynner å miste motet litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni15 Skrevet 24. mars 2018 #1174 Del Skrevet 24. mars 2018 1 time siden, Eleni skrev: Det kan har vært tidlig når jeg testet, er ikke helt sikker på hva DPO betyr men er på rugedag 10 i dag. Så jeg tenkte å teste igjen i morgen, mye stillinger og mensmurringer.. Har lest at veldig mange tester positivt 5-7 dager etter insett av blastocyst, så begynner å miste motet litt.. Ikke meningen å slenge ut med uforståelige begreper DPO står for days past ovulation, altså antall dager etter eggløsning. Den dagen du setter inn en blast er du 5 dpo, altså er du vel 15 dpo nå Krysser fingrene for deg til alt håp er ute 💕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleni Skrevet 24. mars 2018 #1175 Del Skrevet 24. mars 2018 2 timer siden, Juni15 skrev: Ikke meningen å slenge ut med uforståelige begreper DPO står for days past ovulation, altså antall dager etter eggløsning. Den dagen du setter inn en blast er du 5 dpo, altså er du vel 15 dpo nå Krysser fingrene for deg til alt håp er ute 💕 Takk for forklaringen og gode ønsker ☺️ Har heldigvis to til på frys hvis ikke det skulle gå. Riktig lykke til med forsøket ditt og håper det sitter på første forsøk ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 24. mars 2018 #1176 Del Skrevet 24. mars 2018 6 timer siden, Agitha skrev: Hei damer. Har et lite spørsmål. Jeg fikk mensen den 15. mars, etter at mitt ivf forsøk ikke virket. Jeg har de siste dagene opplevd samme type utflod og symptomer som jeg har når jeg har eggløsning. Har alltid veldig tydelige tegn på at den foregår. Nå er det jo egentlig litt tidlig med eggløsning enda, så lurer på om noen andre har opplevd rask eggløsning etter å ha sluttet på Lutinus? Kan det ha en sammenheng, eller er det bare kroppen som roter? Er helt vanlig med litt sykluskluss etter et forsøk. Går seg som regel til fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 24. mars 2018 #1177 Del Skrevet 24. mars 2018 Vurderer sterkt å gå til privat ved neste forsøk. Er det noen av dere som har prøvd klinikken Hausken? Får man dekket medisiner av Helfo da også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 24. mars 2018 #1178 Del Skrevet 24. mars 2018 (endret) 35 minutter siden, Blomst37 skrev: Vurderer sterkt å gå til privat ved neste forsøk. Er det noen av dere som har prøvd klinikken Hausken? Får man dekket medisiner av Helfo da også? Jeg går privat. Har enda ikke blitt gravid, men er på forsøk 3 i april. Hvorfor vurderer du det? Du ble gravid, mye lengre enn det jeg har kommet:) Det eneste som er bra med privat er at de dyrker enda lengre før de fryser. Også er det selvsagt ventetiden og det fine oppfølgingen som vi får. En uke etter mislykket fryseforsøk så fikk jeg oppfølgingstime og nå full timeplan med scrathing og sprøytestart etter påsken. Livio går jeg til. Endret 24. mars 2018 av Hollymolly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livi Skrevet 25. mars 2018 #1179 Del Skrevet 25. mars 2018 Negativ test på rugedag 10(med den dagen jeg hadde innsett). Fikk satt inn to som hadde vært på frys (ikke blasto). Er det fortsatt håp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 25. mars 2018 #1180 Del Skrevet 25. mars 2018 16 minutter siden, Livi skrev: Negativ test på rugedag 10(med den dagen jeg hadde innsett). Fikk satt inn to som hadde vært på frys (ikke blasto). Er det fortsatt håp? Er det ikke fortsatt tidlig? Det sa legen min til meg. Hjemmetest skal du ikke stole på. Når skal du ta blodprøve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå