Barneønske90 Skrevet 17. mars 2018 #1061 Del Skrevet 17. mars 2018 Da har jeg vært til uttak og tre egg ut. Fikk telefon i dag om at 1 egg ble befruktet, så fortsetter det å dele seg blir det innsett i morgen. Litt kjedelig at jeg ikke fikk noen på frys. Håper inderlig at om jeg må igjennom det samme igjen så blir jeg satt på en høyere dose hormoner fra start av slik at flere eggposer kan utvikle seg. Det ser ut som høyre eggstokk er beskjeden og ikke produserer noen eggposer, så da blir det litt færre egg per gang. Da er det bare å bite sammen tenna og finne på noe hver dag slik at dagene frem til testdato går fort. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 17. mars 2018 #1062 Del Skrevet 17. mars 2018 14 minutter siden, Barneønske90 skrev: Da har jeg vært til uttak og tre egg ut. Fikk telefon i dag om at 1 egg ble befruktet, så fortsetter det å dele seg blir det innsett i morgen. Litt kjedelig at jeg ikke fikk noen på frys. Håper inderlig at om jeg må igjennom det samme igjen så blir jeg satt på en høyere dose hormoner fra start av slik at flere eggposer kan utvikle seg. Det ser ut som høyre eggstokk er beskjeden og ikke produserer noen eggposer, så da blir det litt færre egg per gang. Da er det bare å bite sammen tenna og finne på noe hver dag slik at dagene frem til testdato går fort. Så spennende! Man trenger bare ett gullegg😊. Krysser fingre for at det er den du har nå🤞🏻. Jeg tok test i dag, og den var positiv!😊👏🏻 . Åh den følelsen etter den tøffe prosessen .Skal ta blodprøve på mandag. Håper at de bekrefter den gode nyheten🙏🏻 Hørte at hormoner kan fortsatt slå ut😐 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barneønske90 Skrevet 17. mars 2018 #1063 Del Skrevet 17. mars 2018 Akkurat nå, Blomst37 skrev: Så spennende! Man trenger bare ett gullegg😊. Krysser fingre for at det er den du har nå🤞🏻. Jeg tok test i dag, og den var positiv!😊👏🏻 . Åh den følelsen etter den tøffe prosessen .Skal ta blodprøve på mandag. Håper at de bekrefter den gode nyheten🙏🏻 Hørte at hormoner kan fortsatt slå ut😐 Gratulerer så masse 😊 Satser på at du er gravid og at det ikke er hormoner som slår ut på testen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 17. mars 2018 #1064 Del Skrevet 17. mars 2018 10 minutter siden, Barneønske90 skrev: Gratulerer så masse 😊 Satser på at du er gravid og at det ikke er hormoner som slår ut på testen. Tusen takk!🙏🏻 krysser fingre for deg😊🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 17. mars 2018 #1065 Del Skrevet 17. mars 2018 6 timer siden, Blomst37 skrev: Så spennende! Man trenger bare ett gullegg😊. Krysser fingre for at det er den du har nå🤞🏻. Jeg tok test i dag, og den var positiv!😊👏🏻 . Åh den følelsen etter den tøffe prosessen .Skal ta blodprøve på mandag. Håper at de bekrefter den gode nyheten🙏🏻 Hørte at hormoner kan fortsatt slå ut😐 Gratulerer så mye!! 👍😊 Jeg fikk også positiv test i dag, testdag tirsdag! Er jo superhappy, men ble litt bekymret over dette du sier med at hormoner kan slå ut fortsatt. Jeg trodde eggløsningssprøyta (ovitrelle) gikk ut av kroppen etter 10 dager? 14 dager siden jeg tok den, så følte meg sikker på at den måtte være ute, men nå ble jeg litt bekymret. Eller er det noe annet som kan slå ut? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 17. mars 2018 #1066 Del Skrevet 17. mars 2018 (endret) 31 minutter siden, Waldfee skrev: Gratulerer så mye!! 👍😊 Jeg fikk også positiv test i dag, testdag tirsdag! Er jo superhappy, men ble litt bekymret over dette du sier med at hormoner kan slå ut fortsatt. Jeg trodde eggløsningssprøyta (ovitrelle) gikk ut av kroppen etter 10 dager? 14 dager siden jeg tok den, så følte meg sikker på at den måtte være ute, men nå ble jeg litt bekymret. Eller er det noe annet som kan slå ut? Tusen takk! Ååå gratulerer så mye! 🤩👏🏻 Vet godt hvordan du har det akkurat nå. Åh den følelsen er jo bare helt fantastisk🙏🏻. Ja jeg har også lest og hørt det samme ( at ovitrelle er ute av kroppen etter 10 dager). Og for oss er det jo 14 dager siden vi tok den😊 så den er nok ute av kroppen vil jeg tro🙏🏻😊. Jeg skal til riks på mandag. Masse lykke til og du får ha en fortsatt super fin helg❤️ Endret 17. mars 2018 av Blomst37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 17. mars 2018 #1067 Del Skrevet 17. mars 2018 1 time siden, Blomst37 skrev: Tusen takk! Ååå gratulerer så mye! 🤩👏🏻 Vet godt hvordan du har det akkurat nå. Åh den følelsen er jo bare helt fantastisk🙏🏻. Ja jeg har også lest og hørt det samme ( at ovitrelle er ute av kroppen etter 10 dager). Og for oss er det jo 14 dager siden vi tok den😊 så den er nok ute av kroppen vil jeg tro🙏🏻😊. Jeg skal til riks på mandag. Masse lykke til og du får ha en fortsatt super fin helg❤️ Å fint, tusen takk for svar, da ble jeg litt roligere 😊👍 Jeg tenkte kanskje det var noe jeg ikke hadde fått med meg ☺️ Da får vi bare krysse fingrene fortsatt og vente på offisiell testdag 🤞 Det er absolutt helt fantastisk herlig☀️ Jeg ble helt skjelveni hele kroppen da testen var positiv. Hyggelig med flere med gode nyheter samme dag. Kos deg du også, og Riksen er super. Sønnen vår er lagd der 💚 Så nå er vi privat siden man ikke får søskenforsøk der. Og det er bra det også 👍😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 17. mars 2018 #1068 Del Skrevet 17. mars 2018 8 minutter siden, Waldfee skrev: Å fint, tusen takk for svar, da ble jeg litt roligere 😊👍 Jeg tenkte kanskje det var noe jeg ikke hadde fått med meg ☺️ Da får vi bare krysse fingrene fortsatt og vente på offisiell testdag 🤞 Det er absolutt helt fantastisk herlig☀️ Jeg ble helt skjelveni hele kroppen da testen var positiv. Hyggelig med flere med gode nyheter samme dag. Kos deg du også, og Riksen er super. Sønnen vår er lagd der 💚 Så nå er vi privat siden man ikke får søskenforsøk der. Og det er bra det også 👍😊 Ja vi får nyte helgen og kose oss ❤️ Oi får ikke søskenforsøk? Hvorfor det? Det ble satt inn 2 embryøer hos meg. Så er veldig spent nå om begge har klart seg🙉. Satt du inn 1 eller 2 også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 17. mars 2018 #1069 Del Skrevet 17. mars 2018 13 minutter siden, Blomst37 skrev: Ja vi får nyte helgen og kose oss ❤️ Oi får ikke søskenforsøk? Hvorfor det? Det ble satt inn 2 embryøer hos meg. Så er veldig spent nå om begge har klart seg🙉. Satt du inn 1 eller 2 også? 😊👍 De prioriterer dem som ikke har barn fra før pga stor pågang. Det er jo forståelig! Men har vært snakk om at de skal åpne for søskenforsøk igjen etterhvert. Oj! Det blir veldig, veldig spennende med en eller to! Jeg satt bare inn 1, legen anbefalte det - men vi var litt i tvil pga jeg er allerede 38 og har nå tre mislykkede søskenforsøk bak meg før dette her. Men har nok litt med at jeg har vært gravid tidligere og at embryoet var av topp kvalitet. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 17. mars 2018 #1070 Del Skrevet 17. mars 2018 27 minutter siden, Waldfee skrev: 😊👍 De prioriterer dem som ikke har barn fra før pga stor pågang. Det er jo forståelig! Men har vært snakk om at de skal åpne for søskenforsøk igjen etterhvert. Oj! Det blir veldig, veldig spennende med en eller to! Jeg satt bare inn 1, legen anbefalte det - men vi var litt i tvil pga jeg er allerede 38 og har nå tre mislykkede søskenforsøk bak meg før dette her. Men har nok litt med at jeg har vært gravid tidligere og at embryoet var av topp kvalitet. 😊 Ja det er veldig forståelig! Ja det blir veldig spennende🙉. Den ene var av topp kvalitet hos meg også, den andre hadde delt seg i 3. Vi valgte å sette inn to siden jeg fyller 38 snart. Og siden det ble ingen på frys, så var valget enkelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 17. mars 2018 #1071 Del Skrevet 17. mars 2018 52 minutter siden, Blomst37 skrev: Ja det er veldig forståelig! Ja det blir veldig spennende🙉. Den ene var av topp kvalitet hos meg også, den andre hadde delt seg i 3. Vi valgte å sette inn to siden jeg fyller 38 snart. Og siden det ble ingen på frys, så var valget enkelt. Blir spennende å se hva blodprøven kan antyde om 1 eller 2, da👍😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livi Skrevet 17. mars 2018 #1072 Del Skrevet 17. mars 2018 2 timer siden, Waldfee skrev: Blir spennende å se hva blodprøven kan antyde om 1 eller 2, da👍😊 Kan blodprøven antyde om det er én eller to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 17. mars 2018 #1073 Del Skrevet 17. mars 2018 4 minutter siden, Livi skrev: Kan blodprøven antyde om det er én eller to? Ja, tror det, for HCG-verdien i blodet kan vel være høyere med 2. Tror jeg ihvertfall ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 17. mars 2018 #1074 Del Skrevet 17. mars 2018 4 timer siden, Waldfee skrev: 😊👍 De prioriterer dem som ikke har barn fra før pga stor pågang. Det er jo forståelig! Men har vært snakk om at de skal åpne for søskenforsøk igjen etterhvert. Oj! Det blir veldig, veldig spennende med en eller to! Jeg satt bare inn 1, legen anbefalte det - men vi var litt i tvil pga jeg er allerede 38 og har nå tre mislykkede søskenforsøk bak meg før dette her. Men har nok litt med at jeg har vært gravid tidligere og at embryoet var av topp kvalitet. 😊 Rart. Jeg er på riksen og fikk beskjed om det fikk greit med første hadde jeg egg på frys til søsken forsøk:-) tror det er litt forskjellig fra hvem du snakker med :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2018 #1075 Del Skrevet 17. mars 2018 1 minutt siden, Håper mamma i 2018 said: Rart. Jeg er på riksen og fikk beskjed om det fikk greit med første hadde jeg egg på frys til søsken forsøk:-) tror det er litt forskjellig fra hvem du snakker med :-) Begge deler stemmer. De har stengt for nye forsøk etter vellykket graviditet. Men dette gjelder ikke fryste egg. Du får ikke ny egguthenting, men befruktet egg kan brukes Anonymkode: d21b5...7d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 17. mars 2018 #1076 Del Skrevet 17. mars 2018 Off nå er jeg lei. Fikk først blødning i magen etter utakk havnet på sykehuset og lå der en uke. Fikk så den oppløftende bedkjdn om at jeg var gravid ble over lykkelig 2 dager etter begynner jeg og blø. Altså SA. Gikk så igjenom SA og alt, klarte og roe meg rundt at jeg hadde mistet. For å så få meld fra sykehuset om at jeg måtte huske UL de hadde glemt og avbestille første UL :-(, også får jeg FA** ikke mensen så får jo ikke gått på fryst forsøk :-( Noen som vet om de tiner 2 egg når man bare har 2 på frys ? :-) SORRY FOR SYTING. Men har prøvd og bli gravid i snart 8 år :-( så begynner og bli veldig frustrerte:-( 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 17. mars 2018 #1077 Del Skrevet 17. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Begge deler stemmer. De har stengt for nye forsøk etter vellykket graviditet. Men dette gjelder ikke fryste egg. Du får ikke ny egguthenting, men befruktet egg kan brukes Anonymkode: d21b5...7d2 Oki da skjønner jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livi Skrevet 17. mars 2018 #1078 Del Skrevet 17. mars 2018 41 minutter siden, Håper mamma i 2018 skrev: Off nå er jeg lei. Fikk først blødning i magen etter utakk havnet på sykehuset og lå der en uke. Fikk så den oppløftende bedkjdn om at jeg var gravid ble over lykkelig 2 dager etter begynner jeg og blø. Altså SA. Gikk så igjenom SA og alt, klarte og roe meg rundt at jeg hadde mistet. For å så få meld fra sykehuset om at jeg måtte huske UL de hadde glemt og avbestille første UL :-(, også får jeg FA** ikke mensen så får jo ikke gått på fryst forsøk :-( Noen som vet om de tiner 2 egg når man bare har 2 på frys ? :-) SORRY FOR SYTING. Men har prøvd og bli gravid i snart 8 år :-( så begynner og bli veldig frustrerte:-( Jeg er på riksen. Og hadde to egg i samme strå, så da tinte de begge, og nå ruger jeg på to embryoer og venter spent på om de vil feste seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 17. mars 2018 #1079 Del Skrevet 17. mars 2018 31 minutter siden, Livi skrev: Jeg er på riksen. Og hadde to egg i samme strå, så da tinte de begge, og nå ruger jeg på to embryoer og venter spent på om de vil feste seg... Har ikke fått vite om de er i samme strå eller ikke:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Håper mamma i 2018 Skrevet 17. mars 2018 #1080 Del Skrevet 17. mars 2018 32 minutter siden, Livi skrev: Jeg er på riksen. Og hadde to egg i samme strå, så da tinte de begge, og nå ruger jeg på to embryoer og venter spent på om de vil feste seg... Masse lykke til og håper de fester seg;-) ❤❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå