Hollymolly Skrevet 14. mars 2018 #1021 Del Skrevet 14. mars 2018 4 minutter siden, HerKommerMummi skrev: Så utrolig trist! Føler virkelig med deg! Sender en varm klem... Takk, trenger det nå🙏🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 14. mars 2018 #1022 Del Skrevet 14. mars 2018 2 timer siden, Hollymolly skrev: Da viste blodprøven seg å være negativ igjen! Blir man egentlig herda? Føler ikke det altså. Like tungt og kjipt i dag som sist. Men jeg klarte å komme meg på jobb og sitter her og prøver å drukne meg i jobb. Har en Oppfølgningsamtale beste torsdag, så blir det planlegging av veien videre. Skal høre om de kan sette inn 2 egg, eller jeg skal kreve faktisk🙈 Så triste nyheter, synes så synd på deg og vet hvordan du har det! 😢 Imponert at du kom deg på jobb, jeg har ikke greid det samme dag som negativt svar - har trengt en dag å komme meg på. Kanskje du også bør høre på samtalen hva som evt kan gjøres for å optimalisere neste forsøk enda mer. Kanskje noen endringer i opplegget kan vurderes, der er ihvertfall lurt å spørre om det kan være grunn til det! Sender deg en god klem og håper virkelig der klaffer neste forsøk!! Husk at veldig mange lykkes i løpet av tre forsøk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2018 #1023 Del Skrevet 14. mars 2018 Selv om det er to år siden mitt siste, og eneste vellykkede, forsøk, sitter prøvingen såpass i ryggmargen at jeg er innom her og leser av og til. Og min historie tilsier at det er håp i hengende snøre, uansett hvor håpløst det ser ut. Etter nesten åtte år med prøving, halvparten av dem "på gamlemåten" og resten med til sammen 8 IVF og ICSI-forsøk, er jeg i dag lykkelig tvillingmamma til en nydelig gutt og ei nydelig jente. Jeg heier på dere, ikke gi opp! Anonymkode: 2e678...5bc 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 14. mars 2018 #1024 Del Skrevet 14. mars 2018 2 timer siden, Hollymolly skrev: Da viste blodprøven seg å være negativ igjen! Blir man egentlig herda? Føler ikke det altså. Like tungt og kjipt i dag som sist. Men jeg klarte å komme meg på jobb og sitter her og prøver å drukne meg i jobb. Har en Oppfølgningsamtale beste torsdag, så blir det planlegging av veien videre. Skal høre om de kan sette inn 2 egg, eller jeg skal kreve faktisk🙈 huff, ja, man blir like trist hver gang.. Jeg har alltid vært på jobb, men drukner meg i arbeidet.. Syns det funker greit.. Så kjekt med oppgfølgingsamtale. Jeg fikk satt inn to forrige gang (men også det ble negativt) så håper det blir to neste gang også. Skal teste ut scratching denne runden :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wiley Skrevet 14. mars 2018 #1025 Del Skrevet 14. mars 2018 Da fikk jeg også blodprøve svaret mitt og etter fire og et halvt år med prøving, et utall prøver og en operasjon er jeg faktisk gravid! Klarer ikke helt å tro på det selv om hjemmetesten i går var positiv. Kommer til å være nervøs helt fram til første UL og helt sikkert til neste etter det, men jeg er så lettet over at kroppen min klarer det. Man blir jo veldig usikker når det går så lang tid. Lykke til videre alle sammen, unner dere alle gode nyheter så snart som mulig! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 14. mars 2018 #1026 Del Skrevet 14. mars 2018 På 13.3.2018 den 16.41, Agitha skrev: Krysser fingrene for deg. Ikke mange dager igjen nå. Jeg fikk mensen idag, dagen før testdag. Fy fader hvor fortvilt jeg er akkurat nå. Hadde masse tegn på graviditet, men hadde alltid i bakhodet at det var pga Lutinusen..og dessverre fikk jeg rett denne gangen. Siden mitt bare var delt i to, så var jeg ikke så kjempeoptimistisk, men skuffelsen er jo enorm uansett. Takk takk! Nei ikke mange dager igjen🙉. Uff så trist😔 Sender deg en stor klem❤️. Leste at du skal prøve igjen. Heier på deg og håper virkelig at du lykkes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst37 Skrevet 14. mars 2018 #1027 Del Skrevet 14. mars 2018 12 minutter siden, Wiley skrev: Da fikk jeg også blodprøve svaret mitt og etter fire og et halvt år med prøving, et utall prøver og en operasjon er jeg faktisk gravid! Klarer ikke helt å tro på det selv om hjemmetesten i går var positiv. Kommer til å være nervøs helt fram til første UL og helt sikkert til neste etter det, men jeg er så lettet over at kroppen min klarer det. Man blir jo veldig usikker når det går så lang tid. Lykke til videre alle sammen, unner dere alle gode nyheter så snart som mulig! Gratulerer så mye!👏🏻 Masse lykke til og nyt tiden fremover. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 14. mars 2018 #1028 Del Skrevet 14. mars 2018 12 minutter siden, Wiley skrev: Da fikk jeg også blodprøve svaret mitt og etter fire og et halvt år med prøving, et utall prøver og en operasjon er jeg faktisk gravid! Klarer ikke helt å tro på det selv om hjemmetesten i går var positiv. Kommer til å være nervøs helt fram til første UL og helt sikkert til neste etter det, men jeg er så lettet over at kroppen min klarer det. Man blir jo veldig usikker når det går så lang tid. Lykke til videre alle sammen, unner dere alle gode nyheter så snart som mulig! Fantastisk, gratulerer💛 Nå er det bare å slappe av å nyte så godt det lar seg gjøre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 14. mars 2018 #1029 Del Skrevet 14. mars 2018 38 minutter siden, Wiley skrev: Da fikk jeg også blodprøve svaret mitt og etter fire og et halvt år med prøving, et utall prøver og en operasjon er jeg faktisk gravid! Klarer ikke helt å tro på det selv om hjemmetesten i går var positiv. Kommer til å være nervøs helt fram til første UL og helt sikkert til neste etter det, men jeg er så lettet over at kroppen min klarer det. Man blir jo veldig usikker når det går så lang tid. Lykke til videre alle sammen, unner dere alle gode nyheter så snart som mulig! Gratulerer så mye🤰🏼 det gir håp når andre blir gravide. Håper du får en nydelig baby om 9.mnd. Masse lykke til fremover🙌🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 14. mars 2018 #1030 Del Skrevet 14. mars 2018 54 minutter siden, Fortunatus skrev: huff, ja, man blir like trist hver gang.. Jeg har alltid vært på jobb, men drukner meg i arbeidet.. Syns det funker greit.. Så kjekt med oppgfølgingsamtale. Jeg fikk satt inn to forrige gang (men også det ble negativt) så håper det blir to neste gang også. Skal teste ut scratching denne runden :-) Ja, jeg synes også det funker. Ble par ganger med gråting. Men alt i alt gikk det greit. Uff, kjedelig å høre at det ikke funket med å sette inn 2. Men man føler sjansen er større kanskje? Må lese om scratching.. lurer på hva det er:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollymolly Skrevet 14. mars 2018 #1031 Del Skrevet 14. mars 2018 1 time siden, Waldfee skrev: Så triste nyheter, synes så synd på deg og vet hvordan du har det! 😢 Imponert at du kom deg på jobb, jeg har ikke greid det samme dag som negativt svar - har trengt en dag å komme meg på. Kanskje du også bør høre på samtalen hva som evt kan gjøres for å optimalisere neste forsøk enda mer. Kanskje noen endringer i opplegget kan vurderes, der er ihvertfall lurt å spørre om det kan være grunn til det! Sender deg en god klem og håper virkelig der klaffer neste forsøk!! Husk at veldig mange lykkes i løpet av tre forsøk. Takk🙌🏼 Jeg tenkte jeg skulle lese mer om dette og kanskje se hva de kan gjøre ekstra. Embryoen er veldig bra, så blir irritert at den ikke vil feste seg. Skjønner ikke hva jeg gjør galt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aaa08 Skrevet 14. mars 2018 #1032 Del Skrevet 14. mars 2018 Det er desverre ingenting man kan gjøre selv for at egget skal feste seg... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agitha Skrevet 14. mars 2018 #1033 Del Skrevet 14. mars 2018 3 timer siden, Hollymolly skrev: Da viste blodprøven seg å være negativ igjen! Blir man egentlig herda? Føler ikke det altså. Like tungt og kjipt i dag som sist. Men jeg klarte å komme meg på jobb og sitter her og prøver å drukne meg i jobb. Har en Oppfølgningsamtale beste torsdag, så blir det planlegging av veien videre. Skal høre om de kan sette inn 2 egg, eller jeg skal kreve faktisk🙈 Trist å høre. Sitter her selv og lurer på om man noen gang blir herdet, for akkurat nå virker det veldig fjernt. Godt gjort å komme seg på jobb etterpå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fortunatus Skrevet 14. mars 2018 #1034 Del Skrevet 14. mars 2018 5 minutter siden, Hollymolly skrev: Ja, jeg synes også det funker. Ble par ganger med gråting. Men alt i alt gikk det greit. Uff, kjedelig å høre at det ikke funket med å sette inn 2. Men man føler sjansen er større kanskje? Må lese om scratching.. lurer på hva det er:) scratching så lager de et lite sår i livmoren som kroppen arbeider med å gro. Skal visstnok gjøre det lettere for embryo å feste seg. Tenker det ikke skader å teste... tror ikke det er noe mirakelkur. Nei, ingen garanti med to, men var greit å prøve noe nytt. Spent på om jeg får to neste gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agitha Skrevet 14. mars 2018 #1035 Del Skrevet 14. mars 2018 57 minutter siden, Wiley skrev: Da fikk jeg også blodprøve svaret mitt og etter fire og et halvt år med prøving, et utall prøver og en operasjon er jeg faktisk gravid! Klarer ikke helt å tro på det selv om hjemmetesten i går var positiv. Kommer til å være nervøs helt fram til første UL og helt sikkert til neste etter det, men jeg er så lettet over at kroppen min klarer det. Man blir jo veldig usikker når det går så lang tid. Lykke til videre alle sammen, unner dere alle gode nyheter så snart som mulig! Gratulerer så masse med gode nyheter. Det gir håp til resten av oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agitha Skrevet 14. mars 2018 #1036 Del Skrevet 14. mars 2018 Hvor frustrerende det er når mensen ikke starter skikkelig. Hadde blod på papiret, men nå driver jeg bare å spotter lyserosa. Menssmertene er der og har utrolig vondt i ryggen, og føler meg skikkelig uggen. Vært slik i 2 dager nå. Vil bare at den skal starte så jeg kan bli ferdig med denne runden. hjertesukk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 14. mars 2018 #1037 Del Skrevet 14. mars 2018 1 time siden, Wiley skrev: Da fikk jeg også blodprøve svaret mitt og etter fire og et halvt år med prøving, et utall prøver og en operasjon er jeg faktisk gravid! Klarer ikke helt å tro på det selv om hjemmetesten i går var positiv. Kommer til å være nervøs helt fram til første UL og helt sikkert til neste etter det, men jeg er så lettet over at kroppen min klarer det. Man blir jo veldig usikker når det går så lang tid. Lykke til videre alle sammen, unner dere alle gode nyheter så snart som mulig! Gratulerer 😁 håper virkelig at alt går som det skal 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 14. mars 2018 #1038 Del Skrevet 14. mars 2018 1 time siden, Hollymolly skrev: Takk🙌🏼 Jeg tenkte jeg skulle lese mer om dette og kanskje se hva de kan gjøre ekstra. Embryoen er veldig bra, så blir irritert at den ikke vil feste seg. Skjønner ikke hva jeg gjør galt.. Trist å høre. Men du skal vite at mest sannsynlig er det ikke noe du gjør galt. På godt og vondt. Altså slutt og bebreide deg selv, men dessverre veldig lite du kan gjøre selv for at det skal gå annerledes ( jeg antar du allerede er typisk forsiktig med alkohol, unngår beinhard intervalltrening i rugeperioden o.l). Dessverre er det slik at det ofte er feil med embryoet som gjør at det ikke er liv laga og utviklingen stopper opp. Jeg ønsker deg uansett lykke til videre. Etter to aborter er det ingenting jeg ønsker mer selv enn at det skal funke, men dessverre er det slik noen ganger at det bare ikke går - uansett hva vi gjør. Både grusomt og godt på en gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 14. mars 2018 #1039 Del Skrevet 14. mars 2018 1 time siden, Wiley skrev: Da fikk jeg også blodprøve svaret mitt og etter fire og et halvt år med prøving, et utall prøver og en operasjon er jeg faktisk gravid! Klarer ikke helt å tro på det selv om hjemmetesten i går var positiv. Kommer til å være nervøs helt fram til første UL og helt sikkert til neste etter det, men jeg er så lettet over at kroppen min klarer det. Man blir jo veldig usikker når det går så lang tid. Lykke til videre alle sammen, unner dere alle gode nyheter så snart som mulig! Herlig!! Hurra og gratulerer!! 👍😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Waldfee Skrevet 14. mars 2018 #1040 Del Skrevet 14. mars 2018 1 time siden, Fortunatus skrev: scratching så lager de et lite sår i livmoren som kroppen arbeider med å gro. Skal visstnok gjøre det lettere for embryo å feste seg. Tenker det ikke skader å teste... tror ikke det er noe mirakelkur. Nei, ingen garanti med to, men var greit å prøve noe nytt. Spent på om jeg får to neste gang. Jeg prøvde scratching før forrige forsøk, ble riktignok ikke gravid (eller ble gravid, men utenfor livmor så slik sett var det jo liten nytte...) men har hørt flere som har hatt suksess med det 👍😊 Det må gjøres innenfor visse dager i syklusen før den syklusen man gjør forsøket, mener jeg å huske. Var fort gjort og bare littegrann ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå