Gå til innhold

Prøverør 2018


FlyBabe

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, Livi said:

Ja! 😔Men nå er det bare å forberede seg på frys forsøk.😊 hvordan går det med deg? Har du testet mer?

Nei, nå venter jeg til blodprøven på tirsdag men jeg føler meg veldig sikker på at det ikke kommer til å bli positivt resultat. Så samme for meg, forbereder meg på neste fryseforsøk og håper jeg ikke må vente veldig lenge på det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Livi skrev:

Lykken var kortvarig denne gangen😔. Har blødd masse og hatt store menssmerter. Blodprøve i morgen for sikkerhetsskyld

❤️❤️ Godt at du har noe å se frem til❤️❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Wiley skrev:

Nei, nå venter jeg til blodprøven på tirsdag men jeg føler meg veldig sikker på at det ikke kommer til å bli positivt resultat. Så samme for meg, forbereder meg på neste fryseforsøk og håper jeg ikke må vente veldig lenge på det. 

Har du tatt flere hjemmetester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Hollymolly said:

Har du tatt flere hjemmetester?

Nei, er bortreist så har prøvd å dytte det litt unna men tok testen 13 dpo så bør jo stemme det resultatet der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Wiley skrev:

Nei, er bortreist så har prøvd å dytte det litt unna men tok testen 13 dpo så bør jo stemme det resultatet der. 

Jeg krysser alt jeg har og sender deg masse gode tanker. Så får du nyte sommeren og kose deg masse i sommervarmen❤️

Endret av Hollymolly
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere dårlige nyheter i dag. Blodprøven var negativ, det var jeg forberedt på. Det jeg ikke var forberedt på er at jeg må vente til oktober for neste fryseforsøk. Helt håpløst lang ventetid. Nå er jeg bare skikkelig lei. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Wiley skrev:

Flere dårlige nyheter i dag. Blodprøven var negativ, det var jeg forberedt på. Det jeg ikke var forberedt på er at jeg må vente til oktober for neste fryseforsøk. Helt håpløst lang ventetid. Nå er jeg bare skikkelig lei. 

Så leit med negativt resultat. Og så sykt lang ventetid på fryseforsøk.. det er jo som regel bare en kontroll før innsett. Skjønner godt du blir lei 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Fortunatus said:

Så leit med negativt resultat. Og så sykt lang ventetid på fryseforsøk.. det er jo som regel bare en kontroll før innsett. Skjønner godt du blir lei 

Ja det er latterlig lenge å vente når jeg maks bruker 30 minutter på hele forsøket totalt. Vanskelig å finne motivasjonen når det blir sånn, men jeg var glad for pausen sist så kan hende jeg blir det nå også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ graviditetstest på meg! Fikk snakket med sykehuset og ble satt opp til fryseforsøk. Så bare kose meg resten av sommeren og prøve å tenke positivt: jeg kan faktisk bli gravid!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/20/2018 at 10:17 AM, Livi said:

Negativ graviditetstest på meg! Fikk snakket med sykehuset og ble satt opp til fryseforsøk. Så bare kose meg resten av sommeren og prøve å tenke positivt: jeg kan faktisk bli gravid!

Huff så kjedelige saker :( når får du sette i gang med frys da? Bare å kose seg nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Wiley skrev:

Huff så kjedelige saker :( når får du sette i gang med frys da? Bare å kose seg nå. 

Jeg hadde håpet det ble i august, men må vist ha en normal syklus først, så da blir det september. Tror jeg fikk komme litt ekstra raskt for at ikke endometriosen skal spre seg for mye igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Har ikke fått mensen, skulle få den i går. Litt tidlig på morgen, men måtte ta en test i natt, da jeg måtte på do i 4 tiden. Hva ser dere? Det er en veldig svaaak rosa strek, burde ikke den være sterkere🤔

C8BA1745-E97D-4173-9381-ABA947982D40.jpeg

Endret av Hollymolly
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes jeg ser en svak strek. Min test så tidlig var heller ikke noe sterkere, men ble sterkere etterhvert. Jeg ville teste om noen dager igjen, men det lover positiv for deg 🙂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Barneønske90 skrev:

Jeg syntes jeg ser en svak strek. Min test så tidlig var heller ikke noe sterkere, men ble sterkere etterhvert. Jeg ville teste om noen dager igjen, men det lover positiv for deg 🙂 

Det skal jeg gjøre:) Ja, det hadde vært helt fantastisk 2 mnd etter SA. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hollymolly skrev:

Det skal jeg gjøre:) Ja, det hadde vært helt fantastisk 2 mnd etter SA. 

Krysser fingre for at det er en positiv nyhet for deg 🙂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hollymolly skrev:

Hei dere! Har ikke fått mensen, skulle få den i går. Litt tidlig på morgen, men måtte ta en test i natt, da jeg måtte på do i 4 tiden. Hva ser dere? Det er en veldig svaaak rosa strek, burde ikke den være sterkere🤔

C8BA1745-E97D-4173-9381-ABA947982D40.jpeg

Jeg ser en strek😀 Venter du på prøverør og kan ha blitt gravid naturlig?❤️

Anonymkode: 92364...d2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser en strek😀 Venter du på prøverør og kan ha blitt gravid naturlig?❤️

Anonymkode: 92364...d2e

Har hatt 2,5 forsøk allerede. Jeg kunne velge mellom fryseforsøk eller Ta ut egg i begynnelsen av august. Har hørt at mange blir gravide fort etter en SA, så prøve naturlig i juli. Så nå ser fet ut som kanskje det gikk. Men etter en SA så klarer ikke jeg å slappe av, og får ta det som det kommer. 

Det feilen vi gjorde sist, var at vi sa det til altfor mange at vi var gravide, og når SA kom så ble det kjempe nedslag, Nå skal vi ikke fortelle til en sjel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hollymolly skrev:

Hei dere! Har ikke fått mensen, skulle få den i går. Litt tidlig på morgen, men måtte ta en test i natt, da jeg måtte på do i 4 tiden. Hva ser dere? Det er en veldig svaaak rosa strek, burde ikke den være sterkere🤔

C8BA1745-E97D-4173-9381-ABA947982D40.jpeg

Den er positiv. Gratulerer :)

Anonymkode: 2bebe...6c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hollymolly skrev:

Har hatt 2,5 forsøk allerede. Jeg kunne velge mellom fryseforsøk eller Ta ut egg i begynnelsen av august. Har hørt at mange blir gravide fort etter en SA, så prøve naturlig i juli. Så nå ser fet ut som kanskje det gikk. Men etter en SA så klarer ikke jeg å slappe av, og får ta det som det kommer. 

Det feilen vi gjorde sist, var at vi sa det til altfor mange at vi var gravide, og når SA kom så ble det kjempe nedslag, Nå skal vi ikke fortelle til en sjel. 

Så utrolig gøy! Jeg hadde SA nå i juli og venter på frysforsøk i september. Men jeg har også lest at mange blir raskt gravide etter SA, så jeg tenker at det er jo verdt et forsøk å prøve naturlig😊😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hollymolly skrev:

Har hatt 2,5 forsøk allerede. Jeg kunne velge mellom fryseforsøk eller Ta ut egg i begynnelsen av august. Har hørt at mange blir gravide fort etter en SA, så prøve naturlig i juli. Så nå ser fet ut som kanskje det gikk. Men etter en SA så klarer ikke jeg å slappe av, og får ta det som det kommer. 

Det feilen vi gjorde sist, var at vi sa det til altfor mange at vi var gravide, og når SA kom så ble det kjempe nedslag, Nå skal vi ikke fortelle til en sjel. 

Så utrolig bra, har du vært gravid før uten forsøk da?

Anonymkode: 92364...d2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...